header-photo

سبزهای خارج کشور عوامل کودتا و وابستگانشان را شناسایی، معرفی و منزوی خواهند کرد


سردار کودتاچی جزایری که از هماهنگی کارامد و همیاری دلنشین سبزهای داخل و خارج کشور عصبانی شده است سبزهای خارج کشور را تهدید به برخورد کرده است (اینجا). لازم است به این سردار کودتاچی یادآوری کنیم که سبزهای خارج کشور همچون سبزهای داخل کشور بیشمار و همبسته اند و مزدبگیران کودتاچی کم شمار و تنها. در صورتی که هر اقدامی در برخورد با سبزهای ساکن خارج ایران صورت بگیرد شبکه های سبز خارج کشور با انتشار نام و تصاویر مزدبگیران کودتا و وابستگان آن ها در بین ایرانی ها و در سراسر اینترنت ضمن منزوی کردن آن ها زمینه ی کنترل کوچکترین حرکت آن ها را فراهم خواهد کرد.

فیلم زیر ساخته ی شبکه ی سبز قدرتمند ایرانیان در انگلستان برای 13 آبان است.

رسانه شماییـــــــــــــــــــــــد
«حرف حساب» ف.ی.ل.ت.ر است از دیگران بخواهید از  اینجـــا  مشترک شوند. با سپاس


1 comments:








ناشناس

گفت...

با درود و سلام



خانم ماندانا عسكري؛ نقاش؛ گرافيست نشريه توقيف شده «علم موفقيت» و نويسنده نشريه «اخبار كودكانه» در تاريخ دوم خرداد ماه 1388 در همايش انتخاباتي اصلاح طلبان واقع در ورزشگاه آزادي؛ به دست ماموران امنيتي و به جرم «اقدام بر عليه امنيت ملي» دستگير و به مدت دو ماه به زندان اوين منتقل شد.

ايشان در طي مدت زندان؛ نه تنها با انواع فشارها و توهين ها روبه رو بود كه از كليه حقوق شهروندي؛ حقوق زن و حتي تا مدتي از حق ديدار دختر نه ساله خود محروم بود.



باخبر شديم كه دادگاه ايشان در تاريخ 23 آبان ماه برگزار خواهد شد.



ما؛ جمعي از دوستان ايشان در انتظار نتيجه ي اين دادگاه بوده و اميدواريم دستگاه قضايي كشور؛ تحت مديريت و سرپرستي جديد خود؛ با حكم بر برائت خانم عسكري و بازستاني حقوق پايمال شده ايشان و خانواده شان؛ مرهمي بر زخم ها و ظلم هاي روا شده گذارد.
كمپين دفاع از خا� | Homepage | 11.12.09 - 7:50 am | #

Sardar Jazaeri, Lotfan Khafe Sho, Tu azaee Khanevadae khodetham nemitoni control koni, che resad be Sabzhae kharej...zemnan G... bozrgtar az dahanet ham az in pas nakhor, Tu va amsale Tu ra ba ordangi az in mamlekat biroon mikonim, chera ke shoma liaghate mohakeme ham nadarid
MBJI | 11.12.09 - 11:42 pm | #




Blog Widget by LinkWithin