header-photo

قدم بعدی: دعوت از مدارس و پوشش دادن به فعالیت های فرهنگیان و دانش آموزان


یکی از پیروزی های دل انگیز 13 آبان همراه شدن دانش آموزان با جنبش سبز است. (اینجا)

پیوستن دبیرستان ها و حتی مدارس راهنمایی به جنبش سبز می تواند سطح عملیاتی جنبش سبز را چندین و چند برابر کند. باید گروه های فعال در محلات با تماس قوی تر با دانش آموزان آن ها را با اصول مبارزه ی بی خشونت آشنا کنند و پیش نهاد می کنم ابتدا با نوشتن شعار بر تخته سیاه، دیوار ها و میزها شروع کنند. پخش اعلامیه و شب نامه و کارتون و کاریکاتورهای جنبش سبز هم می تواند بسیار موثر باشد.

البته در حیاط بهترین کار خواندن سرود یار دبستانی است. سرود یار دبستانی با صدای بلند باعث می شود که فعالیت سبز این عزیزان به گوش همسایه ها و کسانی که بیرون مدرسه هم هستند برسد و به این ترتیب حتی اگر خود آن ها امکان فیلم برداری نداشته باشد همچون فیلم زیر همسایه ها این کار را انجام خواهند داد. مراحل بعدی می تواند تعطیل کردن کلاس و کل مدرسه با هماهنگی های عمومی (اعتصاب سراسری و یا مناسبت های ویژه) باشد. مسلما خیل بیشمار معلم های سبز آمادگی خواهند داشت تا با دانش آموزان همکاری کنند و خیلی چیزها را نادیده بگیرند و یا توصیه های لازم را به آن ها بکنند و اخبار دفتر را به آن ها برسانند. از همین الان تیم های مختلف در شهرها و مناطق مختلف برنامه ریزی لازم را انجام دهند.


رسانه شماییـــــــــــــــــــــــد
«حرف حساب» ف.ی.ل.ت.ر است از دیگران بخواهید از  اینجـــا  مشترک شوند. با سپاس


1 comments:








ناشناس

گفت...

سلام, ممنون از لینک خبری رشت. یک مسئله مهم:
آقا جان خواهش میکنم این موضوع رو تو بالاترین مطرح کنید,ما که دسترسی نداریم...
به این فکر کردین چرا این مردک دم به دقیقه تو دانشگاها ظاهر میشه؟میدونید توی هر حضورش چند نفر دوربین به دست بچه ها رو شناسایی میکنن؟اگر دقت کنید همیشه یک روال ثابت داشته:اول درب سالن رو میبندن بعد که جاگیر شدن و حسابی دانشجوها رو تحریک کردن درب سالن باز میشه و همه موقیعتشون مشخص میشه.لطفا اطلاع رسانی کنین, اینا نمیان که اینقدر راحت سخنرانیشونو ترک کنن.ما نباید جو گیر بشیم, بشینیم یه راه حل اساسی برای این موضوع پیدا کنیم. ممنون.
امید | 11.10.09 - 6:46 am | #




Blog Widget by LinkWithin