header-photo

دلیل سوم ماندگاری خامنه‌ای بر احمدی‌نژاد

مدتی است همه در شگفتند که: چرا سید علی خامنه‏ای جانب تجربه‏مندانی چون رفسنجانی، نیکانی چون خاتمی،  بزرگانی چون میرحسین موسوی، شیردلانی چون کروبی، و ناصحانی چون آیات جوادی آملی، دستغیب، و ... را رها می‏کند و به دامان بی‏مایه، شرور، بی‏مقدار، زبون، و نابابی چون احمدی‏نژاد دست انداخته است؟

دو دلیل طبیعی شاید این‏ها باشند: یک: با کنار نهادن احمدی‏نژاد، علی خامنه‏ای عملا به درستی رفتار، گفتار و هشدارهای همانانی که کنار گذاشته و زندان انداخته اعتراف کرده است (او حالت زمین خورده‏ای را پیدا کرده که نمی‏خواهد به افتادن خود معترف باشد و می‏خواهد تا آخر مسیر را سینه خیر برود). دو: احمدی‏نژاد بدلیل همان صفات پیش‏گفته و با جمع کردن مدرک و پرونده از تمام خاندان و اذناب خامنه‏ای و دوستانش آشکارا گفته است که اگر قرار باشد من بروم، شما را هم با خود خواهم برد.

 اما سخنرانی اين جمعه علی‏ خامنه‏ای که گروهی گمان می‏کردند شايد راه عاقلی را جسته باشد نکته ديگری را هم روشن کرد که شايد دليل سوم جذب اوليه خامنه‏ای به احمدی‏نژاد و ماندگاری او بر اين رابطه باشد: خامنه‌ای همانند احمدی‌نژاد متوهم است و خواب‏های بزرگ‏تر از گليمش می‏بيند. آقای خامنه‏ای که گويا متوهمانه لقب "ولی امر مسلمين" را باور کرده است، در اين خطبه‏ها آشکارا از حمايت ايران درجنگ‏های ۲۲ روزه و ۳۱ روزه غزه و لبنان سخن گفت بدون اينکه به تبعات اين گفته از زبان بالاترين مقام رسمی کشور برای مردم ايران اهميتی بدهد. او گفته‏های حماقت آميز شش سال پيش احمدی‏نژاد در محو اسراييل از نقشه جهان را به زبان خود در میانه تهدیدهای حمله به ایران تکرار کرد تا نشان دهد او در توهم ده‏ها متر پيش‏تر از احمدی‏نژاد قدم می‌زند. آيا اگر او را يک شبه آيت‏الله نمی‏کردند و لقبی دروغين را به او نمی‏چسباندند امروز سرنوشت کشور اين بود؟ 

آیا ماندگاری خامنه‏ای بر احمدی‏نژاد در حقیقت نشان‌دهنده خوی و شخصیت اصلی او نیست که سال‌ها بر مردم پوشیده مانده بود؟ 

*دکتـرعلی شـریعتی: در ممکلتی که فقط دولت حق حرف زدن دارد هیچ حرفی را باور نکنید*
*رسـانه شمایید: این نوشتـه را برای دیگران هم بفرستید.  سبز یعنی استقامت تا بهار*
*«حرف حساب» ف-ی-ل-ت-ر است از دیگران بخواهید از اینجـــــــــــــــــا مشترک شوند*


1 comments:








tabesh

گفت...

سلام
اقای خیر اندیش
شما رو تو بالاترین دیدم
خواستم فقط سایت تابش رو به شما معرفی کنم
خوشحال می شم به تابش سر بزنین
موفق باشید
www.tabesh.net




Blog Widget by LinkWithin