header-photo

جمع کردن پول برای اینتکتوئل‌های ایرانی در انگلیس!

گویی آبروی ایران و ایرانی ارزان‏ترین متاعی است که هر کسی می‏خواهد آن را بفروشد و با آن پولی جمع کند! بعد از حراج حکومتی آبروی ایران، امروز شنیدم یک انگلیسی می‏گفت که دو ایرانی به سراغش آمده‏اند و درخواست کمک مالی کرده‏اند برای گروهی از انتکلتوئل‏های (intellectuals) ایرانی که در بندند. برایم غریب آمد. بیشتر پرسیدم. گفت همان‏ها که بیشتر از ۳۰۰۰ نفرند و در عراق در بند مانده‏اند و تازه دانستم که باز مجاهدین در حال خرج کردن از آبروی ایرانند و برای ماندن خود از هیچ کاری فرو نمی‏گذارد. و آن انگلیسی نمی‏دانست که اینان برای یک سازمان تروریستی پول جمع می‏کنند.

بله، همان مجاهدین وطن‏نادوستی که تا یاد داریم دست به اسلحه داشته‏اند؛ در هنگام جنگ با عراق در خانه دشمن خانه داشتند و کمک‏های اطلاعاتی به دشمن می‏دادند. همان‏هایی که با تانک و نفربر به ایران حمله‏ور شدند و حالا نام خود را انتلکتوئال ایرانی گذاشته‏اند تا پول جمع کنند و به کمک آن خون‏ریزی و خیانت را ادامه دهند. آیا خون‏ریزی بس نیست؟ آیا وقت آن نیست که توهم را کنار بگذارند و از گذشته سیاه خود دست بردارند و راه پیوستن به مردم را تمرین کنند؟

*دکتـرعلی شـریعتی: در ممکلتی که فقط دولت حق حرف زدن دارد هیچ حرفی را باور نکنید*
*رسـانه شمایید: این نوشتـه را برای دیگران هم بفرستید.  سبز یعنی استقامت تا بهار*
*«حرف حساب» ف-ی-ل-ت-ر است از دیگران بخواهید از اینجـــــــــــــــــا مشترک شوند*


1 comments:








ناشناس

گفت...

اون وقت شما کجا بودید کجای این داستان بودید ؟حکایت اینکه در زمان سر بریدن امنام حسین فقط حسین بود شمر راوی اونجا نبوده حالا این روضه ها چی چی که می گویند قضاوتش با خودت باشه .دست بردارید از دسمنی با فرزندان ایران بابا اگر دین نداری ازاده باش . بعدشم مگر نمی گویید که مردم اینها را نمی خواهند خوب ولشون کن چرا راه میگذاری جلوشون که بیاییند به طرف مردم ؟؟!بگذارید به طرف مردم نباشند . وظیفه من ئو تو در قبال دیکتاتوری مبارزه است سرنوشت بعدی در صندوق های رای .




Blog Widget by LinkWithin