header-photo

پیام تایلند و قرقیزستان به قایق موریانه خورده‌ی نظام: تحمل مردم هم حدی دارد

 میرحسین موسوی رییس جمهور برگزیده مردم ایران در دیدار با نمایندگان فراکسیون سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در مجلس ششم هشدار داد که با مثلا جمع کردن تظاهرات خیابانی اعتراضات پایان نیافته است و اینکه دروغ تمام کشور را از بالا تا پایین فراگرفته و دست آخر اینکه ایشان پایه‌های مشروعیت نظام را در حال از بین رفتن دانسته چنان که موریانه‌ها از درون در حال خالی کردن آنند. ایشان تاکید کرده‌اند که جنبش سبز برای ساختن فردایی بهتر ایستاده است(اینجا)

از سوی دیگر در 48 ساعت گذشته مخالفان قرقیزستانی با دادن 40 کشته و 400 زخمی موفق به فراری دادن رییس جمهور و استعفای نخست وزیر کشور شده‌اند (اینجا). از تایلند هم خبر می‌رسد که قرمز پوشان تایلندی توانسته‌اند مراکز حساس مالی را تعطیل کنند و دولت را در تنگنای جدی قرار دهند. 

درسی که این رویدادها به بانیان کودتا می‌دهد این است که شاید بشود تا چندی بر نیزه تکیه کرد اما نمی‌توان بر آن نشست و حکومت کرد. بانیان کودتا باید بدانند که مردم دیگر به پیش از کودتای 23 خرداد 88 بازنخواهند گشت و تحملشان اگر به سر آید دفتر تاریخ رویدادهایی را خواهد نگاشت که مایه‌ی اندوه و افسوس همگان خواهد بود. بانیان کودتا از نجابت و آشتی‌جویی مردم با فرهنگ ایران سوء استفاده نکنند که بیش از هر کس خود آن‌ها از این سوء استفاده زیان خواهند کرد. جنبش سبز، ایران را برای همه‌ی ایرانیان  می‌خواهد و خوب است که هرچه زودتر پایه‌های انتقال آرام قدرت به مردم از راه انتخابات آزاد فراهم شود تا برگ‌های تاریخ ایران با خون هموطن یا هموطنانی دیگر رنگین نشود. (عکس‌های زیر مربوط است به اعتراضات قرقیزستان)











-----------------------------------------------
*
دکتـرعلی شـریعتی: در ممکلتی که فقط دولت حق حرف زدن دارد هیچ حرفی را باور نکنید*
*رسـانه شمایید: این نوشتـه را برای دیگران هم بفرستید.  سبز یعنی استقامت تا بهار*
*«حرف حساب» ف-ی-ل-ت-ر است از دیگران بخواهید از اینجـــــــــــــــــا مشترک شوند*
Blog Widget by LinkWithin