header-photo

احتمال پیوستن بخشی از نیروهای انتظامی و سپاهی به مردم در تاسوعا و عاشورا

{ایمیل وارده بدون هیچ گونه تغییری}

آقای حرف حساب این مطب را به اطلاع مردم برسانید. توی بالاترین لینکش کنید.
من افسر وظیفه در سپاهم . نمی توانم بگویم چرا ولی با کادری ها رابطه خوبی دارم . بیشتر کادریها و تقریبا همه وظیفه ها طرفدار موسوی هستند. قضیه تاسوعا و عاشورا همه چیز را به هم زده. خیلی ها از آیت الله خامنه ای هم برگشته اند. یک چیزی که این روزها خیلی میشنوم اینست که میگن سردارها دارند به دوبی و مالزی و پاکستان و حتی روسیه پول میفرستند . برای همین کادرهای رسته های پایین به فکر پیوستن به مردم افتاده اند. صحبت این است که تاسوعا و عاشورا بهترین فرصت است بخصوص اگر دستور تیر بدهند. یکی از هم رشته ایهام که توی نیروی انتظامی دوره خدمتش را می گذراند دیشب به من می گفت که اوضاع در نیروی انتظامی از این هم بدتر است.
ببخشید بیشتر نمی توانم بنویسم. خبر را به همه برسانید. برای من ایمیل نفرستید. یا حسین میرحسین.

----------------------------------------------------------------------------------------

حرف حساب: زمانی که نیروها به مردم می پیوندند گاهی کلانتری ها و یا بخشی از پادگان ها و یا اسلحه هایی که نیروها با خود حمل می کنند به دست مردم می افتد. خوب است مردم سبز هوشیار باشند که اسلحه ها را علیه کسی به کار نبرند. جنبش سبز جنبش زندگی بخشی مدنی و دوری کردن از نفرت و خشونت است. ما به دنبال عدالت خیابانی و تسویه حساب های گلوله ای نیستیم. باید همه ی سبزها هوشیار باشند و نگذارند خشونت و نفرت دامن جنبش سبز را بگیرد.
رسانه شماییـــــــــــــــــــــــد لطفا این نوشته را برای دیگران هم بفرستید



حرف حساب ف-ی-ل-ت-ر است از دیگران بخواهید از اینجــــــــــــا مشترک شوند


2 comments:








ناشناس

گفت...

همیشه حرف حساب می زنی حرف حساب حان. پیش به سوی فردای سبز
V





ناشناس

گفت...

هرکس مطلق حرف زد حرف حساب جان گه زیادی خورده نه همه دم وسپاهی ها با حکومت هستند نه همه با سبز ها هستند ولی اکثر این مردم با ولی خودشان هستند دینشون رو به شما دین فروش ها نمی دهند خودتون رو خسته نکنیدموسوی خیلی کوچک تر از مخالف های قبلی این انقلاب هست به دامان مردم ودین برگردید تا دیر نشده




Blog Widget by LinkWithin