header-photo

ایرانی پرافتخار و رنج کشیده، هموطنم! برای آینده دلبندانت، برای پایان تحقیر و دروغ و فریب و ستم بپا خیز



هموطنم، سال هاست روحانیان و وابستگانشان بهشتی اند و ما جهنمی و درجه دو و سه. سال هاست به نام دین تحقیرشده ایم و از حقوقمان محروممان کرده اند. سال هاست به نام ایران دشمن تراشی کرده اند و ایران را جنگ طلب و بی فرهنگ و خشن نشان داده اند. به نام امنیت اجتماعی،  امنیت و آزادی را از ما گرفته اند. خیابان ها، پادگان شده اند. زندان ها از دانشگاهیان و آزادی خواهان پر شده است. به جوانانمان در زندان ها تجاوز می کنند و بعد جسد آن ها را می سوزانند. نفت و سرمایه های ملی امان را به تارج می برند و به روس ها باج می دهند تا در قدرت بمانند. در حالی که خوزستان و سیستان و بلوچستان و صدها نقطه ی دیگر در محرومیت بسر می برند نقاط جنگ زده ی لبنان به بهترین نحو با پول من و شما بازسازی می شود. ایران تمدن ساز و صلح طلب به عنوان کشوری حامی تروریسم و طالبانی معرفی می شود. بهترین استعدادها از کشور می گریزند و خانواده های بسیاری از هم می پاشند. سه دهه است که غول تورم و فقر مهمان همیشگی خانه های ایرانی شده است.

به اسم دین جامعه را از هر ارزشی خالی کرده اند و دزدی و دروغ و فحشا و بی اخلاقی و ریا و کلاه برداری و شیادی و فساد شده است روش غالب جامعه. دیگر عزت برای مردم بی معنی شده است. هیچ کس به انسانیت احترام نمی گذارد. روان نژندی و افسردگی، بیماری های فراوان جسمی و روانی به صورت اپیدمی در آمده است. آمار طلاق بالا و بالاتر می رود و آمار ازدواج پایین و پایین تر. خودکشی و خودسوزی و دیگرکشی از همیشه فراوان تر است. حق انتخاب را از همه گرفته اند. عشق ممنوع است ولی تجاوز آزاد است.  اعتراض مردم ممنوع است ولی کشتار کودتاچیان آزاد است.

ای هموطن، ای کسی که خیلی بیشتر از این ها را هر روز زجر می کشی. بس است دیگر. در این چند ماه نیز خون های فراوانی ریخته شده است و هزاران نفر زندانی و شکنجه و آواره و بی کار و داغدار و آزار و اذیت شده اند. هموطن، وقت است که دیگر بر این همه مرارت ها و تحقیرها و ستم های شبانه روزی پایانی بنویسیم. روزهای تاسوعا و عاشورا فرصت بزرگی است برای پایان دادن به حکومت کودتاگران خون ریز. هموطنم، ظهر عاشورا، لازم نیست مظلومیت حسین را به یاد بیاوری، حتی اگر فقط به یاد ندا و لحظه ی شهادتش باشی می فهمی که ایران به دست یزیدیان در حال نابودی است. برای نجات خود و برای نجات ایران در خانه ننشین. دست چند نفر دیگر را هم بگیر و با شهامت و دلیری تمام با اراده ای ایرانی و شکست ناپذیر و با دلی سبز و امیدوار برای ساختن ایرانی سبز در تمام شهرستان ها و روستاها و آبادی ها به بیشماران سبز بپیوند تا سرنوشت ایران را از دست نالایقان فریب کار و کودتاچی باز پس بگیریم. هموطنم، ایران و تاریخ چشم انتظار ماست. همتی باید تا ایران را دوباره همان مرز پر گهری بسازیم که لایق آن است. همه با هم روز عاشورا را سراسر سبز خواهیم کرد. ما لشگر حسینیم، یاور میر حسینیم.


رسانه شماییـــــــــــــــــــــــد لطفا این نوشته را برای دیگران هم بفرستید

حرف حساب ف-ی-ل-ت-ر است از دیگران بخواهید از اینجــــــــــــا مشترک شوند


1 comments:








ziya

گفت...

سلام دوست عزیز
با اجازه شما را لینک کردم.
این نوشته هم تقدیم تمام یاران سبز:


دل ما

همیشه سبز است

چون بیشه های کاج

همیشه سبز

در تمام فصول

برف و کولاک وبلور یخ نیز

بر قامت دلهایمان زیباست.

ایستاده ایم سبز

سبز سبز

همیشه سبز

در تمام فصول

رنج و درد و بلور اشک نیز

بر گونه هایمان زیباست.
....
.....
ghessehaye-shab.blogspot.com




Blog Widget by LinkWithin