header-photo

کودتاچیان! هشدارهای فرزندان ایران را جدی بگیرید ... یادتان هست گفتیم: اگر تقلب بشه ایران قیامت می شه؟


منکران/دشمنان جنبش سبز دو گروهند یا گول خورده اند و یا همکار کودتا هستند. گروه اول دیر یا زود آگاه می شود اما گروه دوم به خوبی از قدرت و جدیت جنبش سبز آگاه است و می کوشد آن را پنهان کند. لازم نیست مدرک و سند زیادی بیاوریم، کافی یک مرور کوچک بر شعارهای جنبش داشته باشیم تا بفهمیم که این انکار چقدر برایشان گران تمام خواهد شد. 

یادتان می آید:
 قبل از انتخابات گفتیم اگر حماقت کنید و تقلب کنید ایران قیامت خواهد شد و شد؟
 گفتیم نماز جمعه را  سبز می کنیم و کردیم؟
گفتیم جانمان پیش از هر چیز فدای ایران باد (و نه غزه و لبنان) و در روز قدس این را در تاریخ جاودانه کردیم؟
گفتیم علی خامنه ای را مسئول مستقیم کشتار ها می دانیم و مردم هم شجاعانه در در خیابان ها فریاد کشیدند که "خامنه ای قاتله، ولایتش باطله"؟ 
گفتیم منتظر باشید تا دانشگاه ها باز بشود تا طراوت و غیرت جنبش سبز را بیشتر ببینید و همین گونه هم شد؟
گفتیم 13 آبان هر چه فریاد داریم بر سر کودتاچیان می کشیم که فریادمان را تمام دنیا شنید؟
گفتیم 16 آذر را همچون 16 آذر 32 در برابر کودتا و استبداد می ایستیم و دیدید که ایستادیم  و ایستاده ایم؟

در این مدت شمار بزرگی از گروه اول خوی غیر انسانی کودتاچیان را دیده و به جنبش سبز پیوسته اند ولی برخی از همکاران و مزدوران کودتا همچنان سر در برف دارند و واقعیات را نمی بینند و یا خود را به کوری می زنند و آن گونه که سایت رسمی رییس جمهور میرحسین موسوی هشدار داده کودتاچیان خیال ماجراجویی های احمقانه ی جدید دارند (اینجا). 

چیزی از انتشار این هشدار نگذشته که بدنه ی مردمی جنبش اعلام کرده است که در صورت بروز هر محدودیتی برای رهبران جنبش و رییس جمهور موسوی اوضاع از کنترل خارج خواهد شد و کودتاچیان خود مسئول عواقب ناگوار آن خواهد بود. بنابراین برای جلوگیری از انتشار نفرت و خشونت و آسیب رسیدن به مردم بزرگ ایران بهتر است که سرسپردگان کودتا از گذشته عبرت بگیرند و با آتش بازی نکنند که قطعن از آن برنده بیرون نخواهند آمد. 
رسانه شمایید. لطفا این نوشته را برای دیگران هم بفرستید
«حرف حساب» ف.ی.ل.تر است. از اینجــــــــــا مشترک شوید.


1 comments:








ناشناس

گفت...

bache ha be mahzeinke in khabte bozorgi kardan, hame mirizim too khiBOON HA VA ebe padegan ha mirim. artesh ba mardom, va 90% sepah ham ba mardoman. in ye mosht ahmaghan ke daran hokoomat mikonan. mamlekato azad mikonim
amir | 12.13.09 - 2:10 am | #

مردم ایران باهوش تر از آنند كه عده ای کند ذهن همچون دار و دسته کودتاچیان بهمراه اشخاصی چون احمد خاتمی و یا جنتی آنهارا فریب دهند. از اینکه کفگیر انها به ته دیگ خورده شکی نیست، اما کمتر کسی فکر میکرد كه این تیر آخر ترکش را اینچنین ناشیانه و زود شلیک کنند. مونتاژ عکس آنقدر ابلهانه است كه تمامی سایتهای خارجی از آن بعنوان مونتاژ ۸ ثانیه ای یاد کرده اند. مهمتر آنکه کودتاچیان بنظر میرسد حافظه ضعیفی داشته باشند. هنوز برنامه انها برای انفجار آرامگاه آیت اله خمینی در ذهنها باقیست كه چگونه بعد از سوالات ساده ازطرف مردم هم طرح بفراموشی سپرده شد هم مشخصات بمب گذاری كه نیروهای امنیتی رژیم کودتا مدعی شده بودند. بی شک جلوی ادعای دروغین جدید میشد گرفته شود اگر جنبش سبز و بیت آیت اله خمینی در روشن شدن ان ادعای دروغین قبلی کوتاه نمیآمدند. سؤال این است كه آیا انفجار آرامگاه و مقبره امام مهمتر بود و یا پاره کردن عکس ایشان؟ پاره شدن عکسی كه صرفا تکه های آن نشان داده شده بدون نشان دادن عامل و یا عوامل، و جای سؤال دارد كه چگونه گروه فیلمبردار حتا با فدا کردن جان جلوی چنین حرکتی را نگرفته و به صرف فیلمبرداری قناعت کرده؟ پس آنهمه ادعای فدایی رهبری بودن بکجا رفت؟ قابل انکار نیست كه در اعتراضات بعد از تقلبات انتخاباتی عکسهای زیادی از آقای خامنه ای و احمدی ن به آتش کشیده شد، چرا هیچیک از آن اتفاقات در سیمای کودتا نشان داده نشد؟ آیا فدا شدن آقای خامنه ای و مشروعیت رهبریت ایشان کافی نبود، حالا نقشه لطمه به اعتبار امام خمینی نیز کشیده شد تا آنهم برای ابقای کودتای مهندسی شده آقایان هزینه شود؟ آقای انصاری با دلایلی ساده عمل را کثیف ومهندسی شده از طرف عوامل خاصی درسیما عنوان کرد، كه باعث عصبیت تا حد جنون مرتکبان این عمل غیر انسانی شد. چرا در تمامی جریانات سؤال برانگیز اخیر اشخاص خاصی چون آقایان احمد خاتمی، جنتی، ضرغامی و معدود عناصر معلم الحال دیگر آتش بیار معرکه ند و علی �
Mohammad | 12.13.09 - 2:33 am | #

ای ول پر محتواست حال کردم

با تبادل لینک چطوری خوبی؟

3 تا ژوستر دارم اگه میشه بزار توی وبلاگت چون وقت واسه اطلاع رسانی خیلی کمه داداش
halva | Homepage | 12.13.09 - 11:56 pm | #

لینک شدی رفیق
halva | Homepage | 12.13.09 - 11:56 pm | #




Blog Widget by LinkWithin