header-photo

آقای روح الامینی! پزشک شاهد شکنجه و قتل فرزندت را کشتند؛ آیا هنوز رهبری در صف اول خونخواهی است؟


موج سبز گزارش می دهد که شهید دکتر رامین پوراندرجانی به نمایندگان مجلس گفته بوده است که دو روز قبل از شهادت محسن روح الامینی او را معاینه کرده و نظر پزشکی اش این بوده که وی بر اثر شکنجه جان داده است. (اینجا) البته قبل از این هم حسین علایی، رییس سابق ستاد مشترک سپاه پاسداران هم گفته بود که محسن روح الامینی زیر شکنجه شهید شده است.(اینجا) پدر محسن که مشاور ارشد محسن رضایی است ابتدا به دلیل آن چه که وی جلوگیری از خشونت نامید مراسم ترحیم او در مسجد بلال را حذف کرد (اینجا) و آن گاه در اقدام و اظهار نظری عجیب شکایت به پیش رهبر برد و اعلام کرد که رهبری در صف اول خونخواهی است (اینجا).

البته همان طور که در این فیلم  می بینید ایشان ضمن ابراز نگرانی از وضعیت محسن های دیگر چندین بار اعلام می کند که به نظام جمهوری اسلامی اعتماد دارد (دقیقه 9) و راه دیگری را برای خوانخواهی پسرش برگزیده است. حالا سئوال از آقای روح الامینی این است که بعد از اینکه دکتر پوراندرجانی تنها شاهد شکنجه و قتل پسرش را کشته اند آیا همچنان رهبری (که فرمانده کل قوا نیز هست و بر تمام نیروها تسلط دارد) در صف اول خونخواهی قرار دارد؟ آیا راه ایشان قرار است همچنان جان محسن های دیگر این وطن را بگیرد؟ آیا ایشان همچنان به نظام اعتماد دارند؟


رسانه شماییـــــــــــــــــــــــد لطفا این نوشته را برای دیگران هم بفرستید
«حرف حساب» ف.ی.ل.ت.ر است از دیگران بخواهید از  اینجـــا  مشترک شوند. با سپاس



1 comments:








ناشناس

گفت...

با درود،
در این میان استفاده از روش سکته از طریق تزریق "آمپول هوا"، از معمولترین شیوه های حذف مخالفین بوده و هست. برای یادآوری کافیست سری به اعترافات سعید امامی بزنیم.
فرامهر | 11.17.09 - 4:24 am | #

جناب، خود آقای روح الامینی رانتخوار و مزدور این نظام مذهبی-فرقه ای میباشد و عقل را هم تسلیم ولی فقیه و اسلام این فرقه اهریمنی کردند. شما چه انتظاری از این جاهلان دارید؟ تنها راه نجات ما شورش و مبارزه میباشد ... http://www.dadiirandoust.mihanblog.com
دادی ایراندوست | Homepage | 11.17.09 - 10:15 am | #




Blog Widget by LinkWithin