header-photo

آقای خامنه ای! شما کاری کردی و می کنی که دین داران از دین برگشته اند و قران آتش می زنند: خودت ببین!


آقای خامنه ای! دنیای اینترنت دیگر همچون کتاب های تاریخ دست شما نیست تا شاهان را از آن حذف کنید و هر ناراستی را در آن قرار دهید. دنیای اینترنت تاریخ معاصر را بخوبی ثبت می کند و هیچگاه نقش شما را در ویرانی ایران و ایرانی و اعتقادات و ارزش هایشان از یاد نخواهد برد.

آقای خامنه ای! در پی دلیری کروبی بزرگ در بازدید از نمایشگاه مطبوعات و حمله ی ناجوانمردانه ی مزدوران ذوب شده در ولایت شما دوستی سبز که اتفاقا خارج کشور نیز هست از این پایمردی به وجد آمده و صمیمانه اعتراف می کند که: آقای کروبی عزيز شما کارهايی کردی و ميکنی که من بيزار از روحانيت به حرمتت کلاه از سر برميدارم (اینجا). آن وقت، آقا خامنه ای! وبلاگ نویس دیگری که در ایران و زیر ولایت شما زندگی می کند چنان از ستم های هر روزه ی  و بی عدالتی ها و سرکوب ها به امان آمده  است که وبلاگی بنا می کند به نام «آتش بر قران» و در آن قرانش را آتش می زند و عکس و فیلم آن را نیز می گذارد. قضاوت با شما! کدامیک راست می گویید که دارید به اسلام خدمت می کنید: شما یا شیخ حق جو و دلیر کروبی؟ (به آقا مجتبی بگویید این وبلاگ را نشانتان دهند)

یک وبلاگ نویس ایرانی دیگر
عرفان - حرف حساب

«حرف حساب» ف.ی.ل.ت.ر است لطفا نوشته های آن را با ایمیل به دیگران هم برسانید و یا از آن ها بخواهند از  اینجـــا  مشترک شوند. با سپاس


1 comments:








ناشناس

گفت...

ki ghoran atish zade, chera alaki migid?

----------------------------------------------

عرفان: لینکش رو گذاشتم. لطفا کلیک کنید تا ببنید.

Anonymous | 10.24.09 - 11:59 pm | #

salam
mikhastam az sait balatarin
baram ye davetname befresti..
mersi!!

----------------

عرفان: متاسفانه دیگر کاربران نمی توانند کاربر جدید معرفی کنند. ببخشید.

ErfaN | 10.26.09 - 12:11 pm | #

salam
gerdab ye chand mahe pish neveshte bod ke, masolin in site pedya kardan o dastgir kardand. ama dar morede inke inha ki bodand, esmeshon va ... hichi nanevesht boud. shoma etela bishtar darid?

ya edameshon kardan ya darand shekanjashon mikonand

-----------------------------

عرفان: نه من هیچ اطلاعی ندارم. چیزهایی که شما گفتید را هم نمی دانستم. سایت را اتفاقی پیدا کردم و خیلی متاسف شدم. خدا کند که اخبار دستگیری و شکنجه و ... درست نباشد.

Samim | 10.26.09 - 1:19 pm | #




Blog Widget by LinkWithin