header-photo

گذشت زمان به نقع کودتاچیان نیست / جنبــــش سبــــز به توانایی ها و پیروزی خود اعتماد داشته باشد



 گفته می شود که کودتاچیان از پیش نقشه ها داشته اند و مثلا لیست دستگیری ها را تهیه کرده بوده اند و ... بی شک اینگونه است اما باید توجه کرد که دستگاه فکری کودتا هم از افرادی تشکیل شده است که احتمال خطا در کارشان بسیار زیاد است. بنابراین نقشه های آن ها را بیش از حد بزرگ جلوه ندهیم و هر کارشان را از روی زیرکی بسیار ندانیم (مثلا دستگیری و آزادی علی رضا بهشتی یک اشتباه محض بود و موارد دیگر که اتفاقا نباید آن ها را عمومی کرد). خلاصه آن که:

کودتاچیان تصمیمات اشتباه نیز بسیار می گیرند. واقعیت این است که اتاق فکر جنبش سبز پرشمارتر و خوش فکرتر است و از نظر رشته های دانشی و مهارتی متنوع تر است. شمار بیشتر سبزها و تنوع طبقاتی، سنی  و آیینی آن ها و درس خوانده تر بودن آن ها سرمایه ای است بزرگ که در نقطه ی صفر جنبش را کیلومترها پیش تر از کودتاچیان قرار می دهد. بنابرین باید به قدرت جنبش ایمان داشت و اعتماد به نفس آن را هر روز افزود. تجربه ی سه ماه پیش ثابت کرده که رهبری جمعی جنبش کارایی خوبی داشته و پروژه هایی که از دل این رهبری همگانی خارج شده اکثرا موفق بوده است. به خرد جمعی سبزهای پرشمار ایمان بیاوریم و از اشتباهات کودتاچیان نهایت استفاده را ببریم. باور کنیم که ضریب هوشی و توانایی مانور (عملی و عکس العملی) جنبش از کودتاچیان بیشتر است. دست آخر آن که: هر روز که می گذرد خبرهایی از شکاف و خستگی بیشتر کودتاچیان می رسد. بدون شک گذشت زمان به نفع کودتاچیان نیست.


1 comments:








ناشناس

گفت...

ازتون دعوت میکنم شما هم یک متن درباره کارکرد رسانه‌های کودتا و روش مقابله با اون بنویسید
امین | Homepage | 09.16.09 - 12:32 am | #

DOROOD BAR MARAJEA ADEL

1) "SHORAYE MARAJEA' BE RAHBARI AYAT OZMA :MONTAZARI, SANEI, BAYAT ZANJANI, MOUSAVI ARDEBILI, SHOBAYR ZANJANI, SAFI GOLPAYEGANI, SISTANI .................................TASHKIL GARDAD.

2) BAND 111 GHANOON ASASI EJRA GARDAD.

3) ENTEKHABAT AZAD RIYASAT JOMHOORY EJRA GARDAD.

BA SEPAS

MAZDAQ
MAZDAQ | Homepage | 09.16.09 - 1:27 am | #

راهپيمايي بزرگ روز قدس براي رسيدن به آزادي. ساکنين شهرهاي کوچک مثل رودبار، دامغان و ... اگر براي روز قدس احساس خطر ميکنيد از پنجشنبه به تهران بياييد. اين راهيست براي شما كه اعتراضتان را فرياد كنيد و به درياي ملت بپيونديد. هركسيکه خود را ايراني ميداند به تهران بيايد تا جمعه 9صبح در يك نقطه اين شيربچه آسيا متمركز شويم و قلب تپنده اش را از شر بيماري كشنده ديكتاتوري نجات دهيم. جمعه صبح چنان يار يكديگر خواهيم بود كه سبزي ما سياهي را چون سيلابي بشويد و ببرد. با هم اگر باشيم، باطل رفتني است.
با ياهومسنجر اين | 09.16.09 - 4:43 am | #

نبايد به هيچ وجه بگذاريم حکومت انبوه جمعيت ما را در روز جمعه از آن خود کند. علاوه بر اينکه از نمادهاي سبز براي رنگي کردن حرکتمان استفاده مي کنيم، پيشنهاد موثر ديگري که داده شده پاي کوبيدن محکم با ريتم خاص به هنگام راهپيمايي روز قدس هست. اينجوري ديگه نميتونن ما را کتمان کنند. جلوي صدا را هيچ جوري نميشه گرفت. یک حرکت اعتراضی کوبنده که لرزه بر اندام دیکتاتور میاندازه! فقط جاهايي که خاک هست اين کار را نبايد بکنيم که گرد و خاک خاطر راهپيمايان سبز را آزرده نکنه. پیشنهاد کم خطر و پر اثری هست. فقط کافیه که 20 نفر از يک جایی شروع کنند به پايکوبي تا به کل جمعيت سرايت کنه. اين پايکوبي وقتی همه با هم هماهنگ باشند چنان قدرتی پیدا می کنه که مثل زمین لزره میمونه و در تاريخ ثبت ميشه. يادمون باشه که تنها صداست که مي ماند! پس صبح روز جمعه، طبل بزرگ زير پاي چپ! اين مورد را اطلاع رساني کنيم تا وقت هست. (بالاترين، دنباله، فيس بوک و ياهومسنجر)
پیشنهاد پای کوبی | 09.16.09 - 3:43 pm | #




Blog Widget by LinkWithin