header-photo

ندای وجدان و ایمان پاک، ذوب شدگان در ولایت را یک به یک به منتقدان و مخالفان ولایت تبدیل می کند


نامه ی محمد نوری زاد (که علی خامنه ای را "عزیز" و "پدر" خطاب می کند) و نامه اش را بعد از آخرین خطبه ی نماز جمعه ی علی خامنه  ای نوشته است نشان می دهد که نمایش های عوام فریبانه ی گریه بر علی و خود را علی جا زدن و دیگران را خوارج خواندن و سنت الهی را بازیچه ی قدرت پرستی قرار دادن و ترفند نخ نمای دشمن هراسی دیگر حتی در ذوب شدگان سابق ولایت هم سازگار نیست و دارندگان وجدان های بیدار و ایمان های واقعی دیگر حاضر نیستند ملعبه ی رهبری قرار بگیرند که دو دهه  کامل مسئول مستقیم عزل و نصب کلیدی ترین مناصب ممکلت بوده است و به صورت مستقیم و غیر مستقیم تمام پست های مملکتی را به یوغ تبعیت و انتصاب خود در آورده و آخر الامر فقر و فساد و تبعیض را به گردن دیگران می اندازد. اینان دیگر حاضر نیستند ولایت کسی را بپذیرند که دو دهه با حربه ی  دروغین دشمن هراسی تمام منتقدان را خفه کرد و آن ها به "محفظه ی زندان" انداخت در حالی که شیعه ی علوی و حکومتش هر روز بیشتر در فساد و تبعیض و فقر و ظلم و بیداد غرق می شود و خبری از "ابتدائیات یک رشد متداول" که در کشورهای همجوار اتفاق می افتد نیز نیست!
او به علی خامنه ای یادآوری می کند که
عزیز ما، در همه این سالها، من ندیدم یا نشنیدم که شما، در مقام شخص اول این کشور پرمخاطره و پرآوازه، یک بار، حتی یک بار، مسئولیت یک خطا و خبط و عقب ماندگی و درجا زدن را شخصا بپذیرید. ...و حال آنکه شاید پسندیده این بود به همان روحانیان منصوب خودتان نیزمی نگریستید و خرابکاری و نقش احتمالی آنان را در این چراهای تمام نشدنی رصد می فرمودید.

گمانم ژرفای نفوذ نامه ی محمد نوری زاد به علی خامنه ای در طرفداران سابق و کنونی رهبری همان قدر است که نفوذ نامه ی دکتر سروش در بین منتقدان او. او حرف هایی را علنی گفته  است که در دل بسیاری از دوستداران اصیل ایران و اسلام همچون دردی کهنه سال ها آزارشان می داده و لب بر نیاورده اند. پاسخ دادن و یا حتی منکوب کردن نامه ی نوری زاد به این دلیل که او هنوز رهبر را پدر و عزیز خطاب می کند و نامه اش سراسر بوی دلسوزی و صداقت می دهد و بسیار متین و با استدلال نوشته است بسیار سخت است. از سوی دیگر خوبی دیگر نامه ی نوری زاد این است که فضای دشمنی بین مردم ایران را کم می کند و نشان می دهد که ایرانیان با وجدان و آگاه با هر نوع رویکرد سیاسی و یا اعتقادی به ظالمانه بودن دستگاه ولایی علی خامنه  ای پی برده اند و  حاضر نیستند بگذارند تاریخ مملکتشان و یا سرنوشت ایمانشان به دست کسانی بیافتد که ناراستی و ظلم و کشتار روش حکومتی اشان شده است.

باز هم در این باره خواهم نوشت


1 comments:








ناشناس

گفت...

سلام عرفان جان هر روز که بیشتر از ماجراهای بعد انتخابات میگذره جدایی افرادی که با نظام جمهوری اسلامی بودن بیشتر میشه
و اعتراض به این نوع برخورد با جامعه بیشتر میشه

هیچ دیکتاتوری برای همیشه نبوده و یک روز رفتنی ه
sirous | Homepage | 09.14.09 - 11:54 am | #




Blog Widget by LinkWithin