header-photo

اعتراف خامنه ای به رو در رو قرار دادن ملت و شکاف در حاکمیت

علی خامنه ای امروز در یک دیدار عملا به شکاف در درون حکومت و قرار دادن ملت در برابر هم اعتراف کرد و با سرافکندگی از برخی مواضعش عقب نشینی کرد.

وی ابتدا گفت که مردم اغتشاشگر نیستند و این یعنی یک تو دهنی محکم به دهن خودش و تمام ذوب شدگان که تا به حال مردم را اغتشاش گر می نامیدند. دوم، او گفت که غربی ها به مردم گفته اند اغتشاش گر! تو گویی مردم به سفارتخانه ها حمله کرده بودند که غربی ها آن ها را اغتشاش گر بنامند! شاید ایشان پذیرفته اند که دل غربی ها بیشتر به حال ایران می سوزد تا سردمدارانش! سوم او اعتراف کرد مردم را در برابر هم قرار داده است. البته برای رد گم کردن دوباره همان کلمه ی نخ نمای دشمن را استفاده کرد.
دشمنان دست بکار شدند تا ميان مردم ايجاد اختلاف کنند که تا حدي هم موفق شدند.
 چهارم اعتراف کرد که فشارهای غرب به  ایران کاملا موثر واقع شده و برای همین لحن او بیشتر شبیه خواهش و تمناست تا تهدید. 

 ما اظهارات و رفتارهاي مداخله‌جويانه اين دولتها را محاسبه خواهيم کرد و قطعاً در آيندهه روابط جمهوري اسلامي ايران با آنها تأثير منفي خواهد داشت. 
پنجم او به شکاف در حکومت اعتراف کرد
 اگر مسئولين جمهوري اسلامي با يکديگر اختلافاتي هم داشته باشند، در ايستادگي در مقابل دشمن، و در حفظ استقلال کشور با يکديگر يک کلام هستند

ششم و مهمترین بخش این است که او اعتراف کرد که حمایت غرب از کاندیداهای مخالف واقعی نیست. بنابراین تمام اتهاماتی که به خط گرفتن از خارج و انقلاب مخملی و از جانب خود او مطرح شده بود باطل است.

 حمايت دولتهاي غربي از برخي افراد و يا مخالفت آنها با برخي ديگر، همه فريب است؛ زيرا از نظر آنها هرکسي که به نظام اسلامي، قانون اساسي و آرمانهاي ملت ايران پايبند باشد، دشمن است.

و البته باز احمدی نژاد را همچنان رییس جمهور 24 میلیونی دانست و 40 میلیون رای را نشانه ی  اعتماد به نظام تعریف کرد تا همچنان نمک به زخم مردم بپاشد:
حقيقت اصيل و ماندگار، همان انتخابات پرشکوه و با حضور نزديک به 40 ميليون نفر از ملت ايران و ابراز اعتماد آنان به نظام اسلامي بعد از گذشت سي سال، و انتخاب يک رييس‌جمهور با بيش از 24 ميليون رأي است. 



---------------------------------------------------------------
کسانی که نوشته های حرف حساب را از طریق فید خوان می گیرند لطفا نوشته ها را از طریق ایمیل به دیگران هم برسانند و یا از آن ها بخواهند که مشترک شوند.


1 comments:








ناشناس

گفت...

he must have lost all his faculties, there is nothing left in his brain.
mina | 07.06.09 - 11:39 pm | #




Blog Widget by LinkWithin