header-photo

می توان با عکس های آیــت الــله طالقـــــــــانی (پدر واقعی مردم) به نماز جمعه رفت

روی عکس کلیک کنید تا به اندازه ی بزرگ ببینید
آیت الله طالقانی اولین نماز جمعه ی تهران را خواند و نماز جمعه هایش از پر جمعیت ترین نماز جمعه های تاریخ سی ساله ی انقلاب بود طوری که تمام بلوار کشاورز و خیابان های اطراف پر از جمعیت می شد. به سبب آزاد منشی و آزادی خواهی واقعی او از همه ی طیف ها و گروه ها به نماز جمعه اش می آمدند. او پدر واقعی ملت بود. جایگاه نماز جمعه اصالتا به آیت الله طالقانی آن روحانی روشن اندیش و استبداد ستیز که با صدای بلند گفت در حجاب اجباری نیست تعلق دارد. می شود برای باز پس گیری جایگاه نماز جمعه این هفته با نشان های سبز و عکس های آیت الله طالقانی که روزهای سیاه اینچنینی را نیز روشن بینانه پیش بینی کرده بود به نماز رفت. با این کار فارغ از این که هاشمی رفسنجانی چه بگوید مستقیم و غیر مستقیم دلبستگی مردم به رهبران اصلی و روحانیون واقعی و آزاده نشان داده می شود و عملا از دین و کودتا و رهبری خامنه ای اعلام برائت خواهد شد.


طالقانی در مجلس خبرگان




لینک های مربوط
لینک دانلود آخرین خطبه ی آن مجاهد روشن اندیش
پیش بینی دقیق ابوذر زمان در باره عوام فریبانی شبیه احمدی نژاد
فایل صوتی دیگری از همان سخنرانی
طالقانی: چرا از مرگ بترسم و خودم را لای زرورق بپیچم؟
---------------------------------------------------------------
کسانی که نوشته های حرف حساب را از طریق فید خوان می گیرند لطفا نوشته ها را از طریق ایمیل به دیگران هم برسانند و یا از آن ها بخواهند که مشترک شوند.
http://harfehesaaby.blogspot.com/feeds/posts/default


1 comments:








ناشناس

گفت...

این لینک پوستر جالبیست
خسی در خاشاک | Homepage | 07.15.09 - 12:57 am | #

یکی پیش بینی کنه روز جمعه در بهترین حالت چه اتفاقی خواهد افتاد؟

- فکر نکنم دیگه دکان "دونبش" کارساز باشه. به گمان من با نیمچه خبر خوبی شاید آمد.

ایده آل اینه که بیاد و بگه به درخواست مراجع تقلید آقای دکتر احمدی نژاد برای منافع عالیه کشور از حق خودشون گذشتند و داوطلبانه خواستار برگزاری مجدد انتخابات میشن. انتخاباتی که در آن نه احمدی نژاد و نه میرحسین نامزد نخواهند شد.

هاها شتر در خواب بینید پنبه دانه. ولی از شوخی گذشته این یک راه حله که می تونه روی میز باشد.

آرزو بر این ملت رنجدیده عیب نیست!
آرش | Homepage | 07.15.09 - 1:07 am | #

بعد از گوگوش ابی هم به اعتصاب غذای نیویورک می پیوندد:

" باید دستها را در دست یکدیگر گذارد و در برابر ظلمت و تاریکی ایستاد."

ابراهیم حامدی( ابی)
۲٣ تیرماه ۱٣٨٨

دوستان گرامی باید هشیار بود. عوامل نکبت ولایت فقیه با کامنت گذاری های تفرقه افکنانه در وبلاگ ها فعال هستند. آن ها می خواهند این جنبش سترگ و این اتحاد افتخارآفرین شکست بخورد.
بیایید با خرد خود دشمنان مردم و آزادی را به زباله دانی تاریخ بیفکنیم. ما روزی را که ولایت فقیه به قانون اساسی اضافه شد روز "نکبت" نامگذاری خواهیم کرد تا عبرتی باشد برای همه نسل ها و عصرها!
آرش | Homepage | 07.15.09 - 12:47 pm | #

میرحسین در نمازجمعه این هفته شرکت میکند.

دوستان و یاران:

زمان آن فرا رسیده که دریای خروشان سبز میلیونی مردم در این نماز جمعه ، این بار خیابان ها را ترک نکنند تا اعلام ابطال انتخابات.

خوب است مردم از شهرهای دیگر هم به این نماز جمعه بپیوندند.
آرش | Homepage | 07.15.09 - 7:43 pm | #

درست است كه به روحانيان روشنفكر ارزش و احترام خاصی قائلم. ولی اين بار مردم فقط دموكراسی می‌خواهند و حتی خود موسوی هم نبايد تلاش كند كه در لحظه آخر اين ديكتاتوری را به يك ديكتاتوری ديگر تبديل كند. ما خون نمی‌دهيم كه نوع ديگری از ديكتاتوری را تجربه كنيم. ديديم كه قدرت مطلق هميشه فساد می‌آورد و روحانيون هم از اين قاعده مستثنی نيستند. اگر موسوی می‌خواهد در تاريخ اين كشور تا ابد از او به نيكی ياد شود بايد اين حركت را به يك دموكراسی تمام عيار تبديل كند. به اميد آن روز كه می‌دانم چندان دور نيست.
greeniran | 07.16.09 - 8:34 am | #




Blog Widget by LinkWithin