header-photo

آقای هاشمی نویسنده ی کتاب "امیر کبیــــــر" آقای خامنه ای جایش را با خطابه اش در تاریخ مشخص کرد شما چه می کنید؟

آقای هاشمی روز مهمی اینچنین که در آن خطابه ای اهمیت تاریخی پیدا می کند فرصتی است استثنایی. مارتین لوتر کینگ و خطابه ی "مرا رویایی در سر است" آن چنان ماندنی شد و سید علی خامنه ای با خطابه ی "فرمان آتش به مردم" اینچنین. شما در کتاب "امیر کبیـــر" تان به نکات مهمی اشاره می کنید. می گویید بزرگی امیر کبیر در این بود که در زمان او
سید جمال الدین ها، گاندیها، نهروها، لوموباها، نکرومه ها، بن بلاها، سوکارنوها و صدها مردان بزرگ و مبارز و رجال شرافتمند ... بروی صحنه ی سیاست بین المللی نیامده بوند. ملتهای اسیر از لحاظ درک مسائل اصولی سیاست خارجی، کور و کر و بهمان وضع اسفبار خود خو گرفته بودند.
امروز اما شما نام همه ی آن ها بعلاوه ی نلسون ماندلا و لخ والسا و واتسلاو هاول و ... را در تاریخ ثبت شده دارید. همچنین اگر پیام آن ها در زمانشان نمی توانست آسان به مردمان برسد امروز در دوران رسانه ها این سد نیز برداشته شده است. فردا تمام ایران و دنیا همه گوش است و حجت تاریخی بر نویسنده ی کتاب "امیر کبیـــر" تمام.

 گفتید اگر مردم به شمار زیاد بیایند امکان تقلب نخواهد بود. آمدند. اطمینان دادید که با سخنان رهبر انقلاب جای نگرانی در انتخابات نیست. مردم اعتماد کردند. به جای اعتمادی جدید اما، ناگهان ولایت و تقلبی جدید رخ نمود. امروز روز دیگری است. شما هم می توانید در تاریخ نامتان را ماندگار کنید و هنگامی که مردم یک پارچه به دنبال آینده ی بهتر و گریز از استبداد هستند نقش مهمی در این میان به عهده بگیرید.

شما رییس مجلس خبرگان، و رییس مجمع تشخیص مصلحت و ده ها منصب دیگر هستید. امروز حمایت مردمی پشتیبان شماست. مردم شرکت میلیونی در نماز جمعه خواهند داشت. آن ها با موسوی می آیند. اگر از این فرصت استفاده کنید شما نیز به تاریخ روشن ایران می پیوندید و گرنه می توانید همچنان در صفحات تاریک تاریخ به علی خامنه ای عشق بورزید.

یک بار در خرداد 76 از همین تریبون به مردم اطمینان دادید که رایشان خوانده خواهد شد و می بینید که مردم همچنان قدردان آن خطابه و عمل به آن هستند. حافظه ی تاریخ احتیاج به تایید صلاحیت "شورای نگهبانی از رهبری" و یا بیت پسران رهبری ندارد. امروز کودتاچیان دستشان به خون جوانان وطن آلوده است. هزاران نفر را مجروح و دستگیر و زندانی و شکنجه کرده اند تنها به این جرم که رایشان را می خواسته اند. هیچ چیز این کودتا مبهم نیست و زبان دو پهلو دیگر به کار نمی آید. هر روز که می گذرد مردم بیشتر از قبل دوستان و دشمنانش را می شناسد. خطبه های شما خواهد گفت شما کدامیک هستید؟

---------------------------------------------------------------
کسانی که نوشته های حرف حساب را از طریق فید خوان می گیرند لطفا نوشته ها را از طریق ایمیل به دیگران هم برسانند و یا از آن ها بخواهند که مشترک شوند.
http://harfehesaaby.blogspot.com/feeds/posts/default


1 comments:








ناشناس

گفت...

عالی. متنی عمیق و زیبا.
آرش | Homepage | 07.16.09 - 4:40 pm | #

هاشمی هیچ وقت قهرمان نبوده. وی فقط سیاستمدار است. حقیقتش را بخواهی تنها سیاست مدار ایران همین هاشمی است.
کسایی که این را درک کرده اند طرفدارش هستند ولی دشمنانش یا از وی قهرمان می خواهند یا از سیاست هایش به ستوه آمده اند
Anonymous | 07.16.09 - 7:59 pm | #

سلام دوست عزیز
میخواستم اگه امکان داره برام دعوتنامه برای عضویت در بالاترین بفرستید.
موفق باشید.
انقلاب سبز | Homepage | 07.17.09 - 12:29 am | #




Blog Widget by LinkWithin