header-photo

دنیا بهوش باشد: ترور و تروریسم دولتی به جان مردم افتاده است

دنیا بهوش باشد که وزارت اطلاعات دولت تقلب و کودتا برای انتقام گیری از  مردم حق جو و آزادی خواه و پس از فرمان آتشی که از طرف رهبر و فرمانده ی کل فوا در روز جمعه صادر شد اقدام به انجام عملیات تروریستی کرده است. دیروز در مرقد آیت الله خمینی یک بمب منفجر کردند (که چون انتحاری بود! اثری از بمب گذار به جا نماند) و امروز نیز خبر از انفجار هایی در سطح شهر تهران می رسد. علاوه بر آن تلویزیون دولتی ایران با وارونه نمایی آشکار مردم حق طلب و مسالمت جوی تظاهر کننده در تهران را تروریست می نامد تا بدین وسیله ننگ کشتار بی گناهان را با رنگ دروغ های مکرر و مشمئز کننده بپوشاند.

توقع مردم ایران از تمام رسانه ها و افکار عمومی جهان این است که فریب این صحنه سازی ها را نخورند و حساب مردم مسالمت جو و حق خواه ایران را از دولت متقلب، دروغگو و تروریست جدا کنند و به روشنگری در این زمینه بپردازند.

----------------------------------------------------

کسانی که نوشته های حرف حساب را از طریق فید خوان می گیرند لطفا نوشته ها را از طریق ایمیل به دیگران هم برسانند و یا از آن ها بخواهند که مشترک شوند.


1 comments:








ناشناس

گفت...

عرفان عزیز، تشکر بابت زحمتی که می کشی. کامنت ات را خواندم، اما متاسفانه آلان تقریبا 3 روزه که من در بالاترین انرژی منفی دارم!!! در حالی که باید حداقل بالای 10 هزار باشد. دو بار هم ایمیل زدم، که ظاهرا بی نتیجه بوده است. در خوشبینانه ترین حالت مشکلی در سیستم انرژی دارد.
این را توضیحی برای کامنت ات نوشتم. نوشته هایت را دنبال می کنم. موفق باشی
farangi | Homepage | 06.21.09 - 1:50 pm | #




Blog Widget by LinkWithin