header-photo

از خون شهیدان وطن "نـــــدا"ی جمهوری دوم می آید

ده روز گذشت. دوست و دشمن، خود را شناسانده اند و می شناسانند. اعتراض نجیب سبز را سیاه طینتان به خون کشاندند و سینه ی ملت را غمدار کردند. تسلا اما این است که ایران قدم در راه بی بازگشت گذاشته است. دوران جمهوری دوم همگان را "نــــدا" می دهد. آن گاه که می خواستند جمهوری از درون تهی شده و از رمق افتاده ی اول را به حکومت ولایتی و ریاست جمهوری مادام العمر و فرماشی تبدیل کنند مردم راست قامتانه ایستادند و خوش بختانه رهبرانی غیرتمند نیز با آن ها همراه شدند. و امروز «نـــدا»ی آزادی خواهی ایرانیان به گوش جهانیان رسیده و ترس از خشم مردم، ستون خیمه ی کودتاچیان را لرزانده و خواب و هاله از سرشان ربوده است.

 ایرانیان به دنیا نشان دادند که با تمدن و نجابتشان به جنگ وحشی گری کودتاچیان شیاد و کوردل آمده اند و لیاقتشان این دغلکاران جهان آشوب نیست. دوران جمهوری دوم است: زمانی که ایرانیان تصمیم گرفته اند نظارت تحقیر آمیز استصوابی و دیکتاتوری مطلقه تبعیض و تقلب و آپارتاید خودی و ناخودی و بیخودی را به تاریخ بسپارند و طرحی نو در اندازند و جمهوری را از انحصار تنگ عده ای کلاه بردار و دروغ گو خارج کنند و به جمهور مردم و لایقان وطن بدهند. در این راه هیچ کس ناخودی نیست و مردم انتقام جو نخواهند بود و آغوششان برای بخشش و پذیرش خطا کاران بسته نخواهد بود و جنایت کاران را نیز به دست عدالت می سپارد و نه به خشم انتقام. باری: قطار جمهوری دوم به راه افتاده است، اگر با آن همراه نشوید باید از آن پیاده شوید.



----------------------------------------------------

کسانی که نوشته های حرف حساب را از طریق فید خوان می گیرند لطفا نوشته ها را از طریق ایمیل به دیگران هم برسانند و یا از آن ها بخواهند که مشترک شوند.


1 comments:








ناشناس

گفت...

اولین اطلاعیه‌ی رسمی‌ی سخنگوی ستادِرهبری‌‌‌خالی‌مجازی‌ی انقلاب‌مخملی

ندای عشق‌ِکافی‌ندیده از هادی‌ی ورپریده: نبوی‌جان، هرچند که عضو ستاد هستی، ولی بدان که مهم‌ترین و اولین هدف، از جا برداشتن خامنه‌ای است، نه سر جا نشاندنش. این همه خون نریخته است که او دوباره سر جایش نشیند (نِشیند یا بنشیند). بعنوان یکی از اعضاع ستاد، اراده‌ات را به نام آزادی تحمیل کن! نه! پیشنهاد بده.

ماتلی‌مدال: من! بعنوان سِروِرِ مدال‌دهندگان کل جهان، مدالی را که به آقای عبدالله نوری داده بودم (1)، پس‌گرفته و به گردن ...

شاهین: مهم نیست! مهم اینست که خامنه‌ای، با تضمینات لازم، برود و چهره‌ای هرچه‌بیشتر قابل اعتماد، برای هر دو طرف، البته با کار اقناعی! به ولایت‌فقاهت برسد و به هیچ‌یک از ارگان‌های نظام، صدمه‌ای نرسد. من که میگم منتظری آدمِ به‌اندازه‌ی‌نیاز! خوبی‌ست.

جوادکودتاچی‌انقلابی‌‌مخملی‌نما: و نه شک کنید و نه خاهان* برگزاری دوباره‌ی انتخابات باشید. نقطه‌ی پایانی به جمله‌ی پرخونریزی بگزاریم، اگر بگزارند. در هنگام فشار از پایین و توافق از بالا، فوری با برگزاری انتخابات، امکان ترس از نتیجه‌ی آن را، ایجاد نمی‌کنند. منتظری رهبر، موسوی رعیس‌جمهور. تمام. اراده و تصمیم، چیز خوبی‌ست!

رند: تعیید می‌شود!

سروناز: موسوی، رعیس جمهور مایی - سَلله الا محممد، منتظری خوش آمد
...
...
شاهین دلنشین | Homepage | 06.22.09 - 4:29 am | #

درود به شرفت
مانی | Homepage | 06.22.09 - 5:01 am | #

شورای نگهبان اعلام کرده در پنجاه شهرستان تعداد آرای بیش از واجدان شرایط بوده که مجموع آرای آنها سه میلیون رای است و تاثیری در سرنوشت انتخابات ندارد.

کسی نیست به این آقایان بگوید خب چرا مسولین انتخابات در این 50 شهر را مورد پیگرد قرار نمی دهید. شاید به شما اطلاعاتی از موارد دیگر تقلب هم دادند.
آرش | 06.22.09 - 2:31 pm | #

آقا یه زحمت دارم برات، لطف کن این پیشنهاد منو روش یه پست بنویس، یه کاری که مسن ترا میتونند کنند اینه که برن تو خیابونا و خیلی‌ آروم با مهربونی با مامورای پلیس حرف بزنن و آروم آروم بکشوننشون به سمت ملت. بهشون بگن که اینا برادر خهرتن، چرا میزانی‌، اگه به نظرت بی‌ ربط نیست یه چیزی در موردش بنویس. من خودم نه نوشتنم خوبه، نه وبلاگ د
maks | 06.23.09 - 1:19 am | #




Blog Widget by LinkWithin