header-photo

سلطنت طلب ها باعث تفرقه و دلسردی معترضان در شهر کلن شده اند

[خلاصه شده از یک ایمیل دریافتی]

خبر تظاهرات با شکوه و چند هزار نفره ی شهر کلن در هفته ی گذشته را در اینجا بخوانید و ببینید(در گویا و رادیو زمانه هم منعکس شده است). اما عده ای از تظاهر کنندگان خبر داده اند که تمام این چند روز سلطنت طلب ها همیشه با غوغا کردن و مطرح کردن نشان های شاهنشاهی سعی در مصادره تلاش دیگران به نفع خود داشته اند که البته با تلاش زیاد مردم در این کار کمتر موفق بوده اند تا اینکه روز یکشنبه ی گذشته گروهی از سلطنت طلب ها ساعتی زودتر از قرار گردهمایی در محل کلیسای بزرگ و معروف کلن جمع می شوند و محل را به اشغال خود در می آورند و شروع به توزیع نشان های شاهنشاهی بین مردم می کنند. بعد از مدتی مردمی که برای اعتراض به محل می آمدند از این صحنه جا می خوردند و برای اینکه تجمع آن ها به نام اینان نوشته نشود با دلسردی تمام صحنه را ترک می کنند. این در حالی است که کلنی ها پیش بینی می کرده اند که به خاطر تعطیلی روز یک شنبه اجتماعشان از روزهای قبل هم پر جمعیت تر باشد.


3 comments:








ناشناس

گفت...

Parchame shiro khorshid neshane padeshahi va saltanat talabi nist . age iran baratoon zarei ahamiyat dare, tou google search konin shayad ye khorde savadetoon ziyad she. vaghean baratoon moteasefam
Alireza | 07.01.09 - 2:02 am | #

دوست من!!منظور از نشان سلطنت طلبی از دیدگاه شما چیست؟اگر پرچم شیر و خورشید نشان است بدان که بی سواد و نا آگاهی!!برو نگاهی به قانون مشروطه بینداز ببین چه نشانی ایرانی است شیر و خورشید آیین مهر یا نشان سیکا هند خمینی ولده زنا هندی یا همان الله مانند که ننگ اسلام 1400 سال است بر پیشمانی ما ایرانیان است.
آریو | 07.01.09 - 2:45 am | #

دوست عزیز آیا پرچم سه رنگ شیروخورشید که حداقل پانصد سال است نماد وشناسنامه ایران وایرانی است .نشان شاهنشاهی است ؟ بشما پیشنهاد میکنم که قبل از نوشتن مطلبی که باعث خوشحالی ولایت وقیح وتفرقه بین ما میشود .بروید ویک مقدار از تاریخ کشورت را مطالعه کنی .آدمی که این حرف را میزند یادبی اطلاع است یا عامل ولایت وقیح . بهشما پیشنهاد میکنم .در هر دو صورت حداقل آزاده باشی . من شخصا سلطنت طلب نیستم و جانباز جنگ هستم و وطنم را دوست دارم و آرزوی یک جمهوری فدرال ایران که کاملا سکولار است را دارم . ولی شما را نمیدانم . خدا کنه فقط بی اطلاع باشی . در غیر این صورت باید بزودی دنبال سوراخ موش برای خودت وسید علی جانی و محمود تقلبی نژاد وسایر ملاهای جانی باشی.
بابک خرم دین | 07.01.09 - 3:04 am | #

این ورشکستگان سیاسی که هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند،با حیله و نیرنگ میخواهند از حرکت خود جوش مردم سو استفاده کرده ،انقلاب مردمی را به نام خود ثبت کند.امیدوارم مردم اینها را در بین خود راه ندهند.
hamoon | 07.01.09 - 10:03 am | #

khomeni ey emammmmmmmmmmm . ( rohe madaret ridam )to
shahram | 07.01.09 - 2:06 pm | #

in mahmoud ahmadi nejad (k madaresh yek jendeh hast )va az sare kire babash b jay ab (an)rikhteh (yek kalimi)hast.+ali larijani+badamchian+asghar oladi mosalman ..on ali shire ham k hame midonan k(koni)bodeh to mashhad..
dana | 07.01.09 - 2:12 pm | #





ناشناس

گفت...

۱۳۸۸/٤/۸

بعد از تایید انتخابات توسط شورای نگهبان


خب حالا "ما که گفته بودیم" ها شروع میشه... تحریمی، مشارکتی، برانداز، داخلی، خارجی...

حرف هیچکس نشد جز حرف مردم ایران: یک راهبرد مسالمت آمیز برای "اتحاد" و "نه" گفتن به این نکبت ولایت فقیه. راهکاری که بتواند "جریان اصلی" مردم (نه تنها نخبگان) را به میدان آورد تا بتوانند سرنوشت خودشان را رقم بزنند.

به گمان من همراه با ادامه اعتراضات و به رسمیت نشناختن احمدی نژاد، ضرورت دارد یک کنگره ملی برای برگزاری "انتخابات آزاد" تشکیل شود تا بتواند ادامه جنبش آزادیخواهی ملت ایران را "رهبری" کند.

چون در این رویکرد، ولایت فقیه و تمامی ارگان های منصوبش باید مورد بازنگری قرار گیرد؛ علت العلل به طور غیر مستقیم هدف قرار می گیرد. اما این خواست برگزاری انتخابات آزاد، می تواند تمامی نیروها چه در داخل و چه در خارج از کشور را متحد و همراه جریان اصلی مردم کند تا موفق شوند این نکبت را برای همیشه از ایران پاک کنند.

تنها ولی فقیه و جیره خوارانش ضد این خواست هستند که آنرا در انتخابات اخیر با قتل و خونریزی و ضرب و شتم های وحشیانه و دستگیری و شکنجه، آن هم با کمک خارج، نشان دادند.
آرش | 07.01.09 - 5:07 pm | #





ناشناس

گفت...

در تکمیل و تاکید بر پیشنهاد قبلی مبنی بر شکایت از شورای نگهبان اضافه میکنم همانطور که شاهد بودیم کودتا ضربه اول خود را با تصاحب آرای مردم شروع کرد و با اشغال نظامی خیابانها به سمت ضربه نهایی خود حرکت کرد که با مقاومت مردم حالت خزنده بخود گرفته و تلاش میکند سنگر به سنگر مواضع بعدی را اشغال کند. مسلما آنها برای پیشبرد اهداف خود در حد امکان از ابزارهای بظاهر قانونی استفاده خواهند کرد. سیل شکایاتی که از طرف عوامل وابسته به کودتا بر علیه مخالفان از جمله بر علیه موسوی به جریان افتاده شاهد این مدعاست. حال برای مقابله با اشغال این سنگر چه ابزاری بهتر از طرح ادعاهای قانونی بر علیه آ نها وجود دارد.
بعضی از دوستان میگویند آنها برای ایجاد ترس و وحشت افرادی را که نامشان را برای طرح شکایت به وکیل بدهند دستگیر میکنند. در پاسخ باید گفت اولا مگر آنها از همان ابتدا دست به چنین کاری نزده اند و مگر تعداد کسانی که به احمدینژاد رای نداده و کاملا هم شناخته شده هستند کم است و مگرکودتا چیان از هم اکنون بدنبال اخراج از کار و دستگیری و ایجاد وحشت در آنها نیستند. درثانی به همان دلایل پیشین همین افراد باید با اقدام خود دست پیش را گرفته و این سنگر را برای خود حفظ کنند و اجازه ندهند کوتاچیان آنها را به جرم شرکت در عمل قانونیی که حتی خود کدتاچیان آنرا بعنوان افتخارات خود مصادره کردند محاکمه کنند.
ثالثا در صورتیکه این اقدام با مدیریت کاندیداها و عناصر مورد اعتماد آنها سازماندهی شود و از شخصیتهای معتبری که هنوز در سیستم نفوذ دارند کمک گرفته شود مسلما راه کارهای مناسبی پیدا خواهد شد که مانع مشکلات اینچنینی گردد.
صادق | 07.01.09 - 9:03 pm | #

دوستان در مورد سلطنت طلبها یک نکته را عرض کنم که این دوستان اصولا چنین نیرویی در اختیار ندارند برای همین باید فرض کرد درواقع این حرکنهااز طرف کودتاچیها سازماندهی میشه همانطور که در قالب بعضی گروههای بظاهر چپ هم انجام میشه. متاسفانه دوستان سلطنت طلب هم مثل گروه مجاهدین که هرحرکت تروریستی رو برای تظاهر به قدرت به گردن میگرفتند بجای محکوم کردن حرکتهای تفرقه افکن در این مورد سکوت میکنند که مردم فکرکنند آنها هم قدرت دارند
صادق | 07.01.09 - 9:15 pm | #

وجدانهای بیدار و آگاه خود قضاوت کنند


اتهام و افتراء وارده به برگزار کنندگان تظاهرات روز یکشنبه 28 . 6 . 2009 کلن - آلمان ، با عنوان - سلطنت طلبها باعث تفرقه و دلسردی معترضان در شهر کلن شده اند

درج شده در سایت حرف حساب و ایرانیان انگلستان مورخه - 30 . 6 . 2009

***

پاسخ گویی از سوی برگزار کنندگان تظاهرات در روز یادشده بالا

از اینکه گروهی خواسته اند ما برگزار کنندگان مراسم تظاهرات روز یکشنبه 28 . 6 . 2009 در محل کلیسای دم در شهر کلن آلمان را که خود ، دارای طیف فکری متفاوت می باشیم ، با داشتن مجوز برگزاری تظاهرات از پلیس شهر کلن آلمان در حمایت از جوانان بپا خواسته ایران و دعوت قبلی از هموطنان ایرانی ساکن آلمان ، اشغالگر معرفی نمایند ، و پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان ایران را که سند تاریخی ایران و ایرانیست ، نشان شاهنشاهی بنامند متاسفیم! چرا که هر وجدان بیدار و آگاه و بدون سمت و سویی خاص ، میداند که پرچم شیروخورشید نشان ایرانیان ارتباطی به شاهنشاهی ندارد و مربوط به تاریخ و کشور ایران است ، و پرچم شاهنشاهی دارای تاج پادشاهی است ، که البته به باور ما همه افراد - گروه ها و احزاب سیاسی تحت هر عقیده و مرام و طیف فکری ، ایرانیند و مورد احترام !
و شایسته است ، یاد آور شویم که سلطنت طلبان و طرفداران حکومت پادشاهی پارلمانی نیز نه تنها باعث تفرقه و دلسردی در شهر کلن آلمان نبوده ونیستند ، بلکه آنها نیز برای ایجاد همبستگی در بین ایرانیان معترض به دیکتاتوری حکومت جمهوری اسلامی در ایران ، به تلاشند ، و در این راستا از اولین روز برپایی اعتراضات ایرانیان ساکن کلن و دیگر شهرهای آلمان ، در همه گردهم آیی ها و تظاهرات بر گزار شده از سوی منفردین و گروهای مختلف چپ و راست ، دوشادوش همه ایرانیان شرکت داشته و در این مدت هیچگاه در صدد مطرح کردن نام و نشان گروهی خود نبوده اند و بر عکس اعتقاد دارند ، امروز که بچه های ایران بخاطر رسیدن به حقوق اولیه انسانی خود در مبارزه با رژیم خون آش
ali | 07.03.09 - 4:56 pm | #




Blog Widget by LinkWithin