header-photo

نــــه بزرگ موسوی، کروبی و خاتمی به اسلام روسی، ولایت مطلقه ی تفنگ و چماق و دولت تقلبی نژاد

پس از دغلکاری مذبوحانه ی شورای نگهبان در بازنویسی آرا (همانی که گفتند بازشماری!) و به تایید رساندن تقلب و فریب توسط 12 نفر فقیه و حقوقدان! که به صورت مستقیم و غیر مستقیم منصوب ولایت مطلقه هستند (همانی که همان صبحگاه کودتا پیروزی تقلبی نژاد را تبریک گفت!)، شیخ آزاد اندیش و شجاع ایران جناب آقای مهدی کروبی و بعد از آن رییس جمهور مبارز و منتخب جناب آقای مهندس میرحسین موسوی هر یک بیانیه ای شفاف و پر پیام صادر کردند. همچنین سید محمد خاتمی در دیدار با خانواده های زندانیان شفاف ترین موضع گیری ضد کودتایی اش را بیان کرده است.

آن چه که وجه مشترک این سه بیانه است نپذیرفتن دولت نامشروع و برآمده از تقلب و دروغ و کلاهبرداری تقلبی نژاد و نیز  اعتراض به سرکوب  و دستگیری و کشتارهایی است که بعد از خطبه ی صدور آتش ولایت مطلقه توسط کودتاچیان ذوب شده در  تقلب اسلامی کشور راه افتاد. نکات ریز و درشت فراوانی در این موضع گیری ها وجود داشت ولی دروغی بودن ادعاهای دینی این  متقلبان و کودتاگران وطن فروش و افشای روسی بودن اسلام چکمه ای و مخوفشان شاید از اساسی ترین نکات باشد.

البته زیباتر آن که هر سه نیز ضمن نامشروع خواندن دولت تقلبی نژاد از مردم خواسته اند امیدوارانه و  انقلابی و خستگی ناپذیر به مبارزه خود برای ساختن ایرانی سرسبز از آبادانی و نشاط و شادمانی ادامه دهند. بخصوص رییس جمهور منتخب و قانونی کشور از مردم خواسته تا همچنان پرشور با ابداعات و نورآوری های خود و با پرهیز از خشونت در بی آبرو کردن متقلبان و به کرنش کشاندن کودتاگران در برابر خواسته مردم از پای ننشینند و چنان مشفقانه عمل کنند که مخالفان نیز دوست شوند.

با قدم هایی امیدوار و پرشور و با عزمی استوار و سنجیده پیش به سوی سقوط دولت کودتا و حمایت گرانش برای آن که ایران عزیز خانه ی آرامش و راحتی برای تمام ایرانیان باشد.



----------------------------------------------------
کسانی که نوشته های حرف حساب را از طریق فید خوان می گیرند لطفا نوشته ها را از طریق ایمیل به دیگران هم برسانند و یا از آن ها بخواهند که مشترک شوند.


1 comments:








ناشناس

گفت...

مرسی اگر کسی از دستگیرشدگان را می‌شناسید که دستگیر شده و در لیست نیست آنرا به لیست اضافه کنید.

http://22khordad88.wordpress.com...07/01/arrested/
عباس یزدی | Homepage | 07.02.09 - 6:14 am | #

تو بودی گفتی « دیکتاتور» به آقا؟
هیچ میدونی مقابل کی هسی؟
این آقا جانشین پیغمبره
مگه تو از جهنم نمی ترسی؟!
فقط کرامت کوچیکه اش اینه که
اینهمه آدم می کشه یه دسی!
ج. یزدی

(لطفا منتشر کنید)
gx | Homepage | 07.02.09 - 10:23 am | #

رئیس جمهور موسوی، آقای کروبی و سایر رهبران کنگره ملی برای برگزاری انتخابات آزاد در ایران:

تاسیس یک رادیو تلویزیون ملی را که فعلا از ماهواره برنامه پخش کند جدی بگیرید.

اگر 20 میلیون نفر در ایران نفری دو دلار، و 500 هزار نفر از هموطنان خارج کشور نفری 20 دلار سهام خریداری کنند- 50 میلیون دلار برای سرمایه گذاری اولیه جمع می شود.

هنرمندان وطندوست درنگ جایز نیست.
آرش | 07.02.09 - 4:39 pm | #




Blog Widget by LinkWithin