header-photo

آیا خاتمی و احمدی نژاد سر و ته یک کرباسچی اند؟

مانده ام تفاوت حکومتیانی که همیشه  دست استکبار (در کلام رهبر: «دشمن») را از آستین هر کس که دوستش ندارند در می آورند و مردمی که به راحتی درگیری های درون حکومتی را جنگ زرگری می دانند و به نظرشان خاتمی و احمدی نژاد سر و ته یک کرباسچی اند چیست؟ بخصوص وقتی که برخی این نظرشان را ناشی از ژرف بینی و پشت پرده خوانی و دانایی فوق العاده  اشان می دانند واقعا خلع سلاح می شوم!

مثلا در انتخابات قبلی جماعتی از ماه ها قبل می گفتند این ها می خواهند دوباره رفسنجانی را بیاورند به قدرت و دارند بازی در می آورند. بارها دیدم و شنیدم که عده ای شرط بستند و قسم خوردند که هاشمی رفسنجانی رییس جمهور خواهد شد و وقتی که انتخابات به دور دوم کشیده شده و رفسنجانی و احمدی نژاد اعلام شدند با پیروزی گفتند: «دیدید!» اما وقتی که احمدی نژاد از صندوق ها بیرون آمد آن وقت نظریه های جدید سر برآورد ...

خلاصه آن که: دوستی می گفت بین مردم شایعه است که نظام چه بخواهیم یا نخواهیم احمدی نژاد را از صندوق در می آورد پس چرا باید الکی تلاش کرد؟! این شایعه دقیقا همان چیزیی نیست که گروه ا حمدی نژاد می خواهد بین مردم رواج پیدا کند تا مردم از تاثیر گذاری ناامید بشوند و کمتر در انتخابات شرکت کنند و در نتیجه به سبب رای های مشخص و ثابت احمدی نژاد همان شود که آن ها می خواهند؟

* کپی رایت عبارت «یک کرباسچی» گمانم تعلق داشته باشد به نیک آهنگ کوثر


2 comments:








ناشناس

گفت...

آفرین. اونایی که زیر هر کاسه ای دنبال نیم کاسه میگردن معمولا بدیهی ترین چیزایی که جلوی چشمشون هست رو نمی بینن.
NASSER | 04.24.09 - 12:24 am | #

گل گفتی رفیق. این توهم دایی جان ناپلئونی است که پدر ملت رو درآورده و باعث خودکشی سیاسی ملت در چهار سال پیش شد. جناح حاکم تمام امیدش به قشر بی تفاوتی است که عادت به مشارکت ندارد و همیشه آیه یاس می خواند و منتظر شاهزاده ای با اسب سفید است که کار مملکت را راست و ریست کند. در نظر این عده همه دستشان در یک کاسه است و لاغیر. مگر شاهد نبودند که مردانی تا پای جان رفتند و ترور شدند و علیل شدند ولی هنوز هستند ولی اگر باز بپرسی ، باز میگویند که اقا اینا همش دعوای زرگری است و همه بقول شما سر و ته ..... خدا یک کم به اینها کمک کند تا از پیله در ایند و درک کنند که موقع آن رسیده که ایرانی سر بلند کند و سرنوشت خودش را رقم بزند.
ali | 04.24.09 - 12:53 am | #

doste aziz, az inke say dar jostojoo va yaftane hagigat dari kheili khosham omad va in harfay ro ham ke zadi ta hododi gabool daram. amma man be shakhse tarjih midam ye kesi mesle ahmaginejad raisjomhooram bashe ta khatami va amsalesh ke baz 4 sal haroom nashe o be bikhasiati nagzare, doroste ke too 4 sale gozashte sakhti ziad keshidim amma amsale ahmaginejadha hastan ke tisheye hesabi be risheye in nezam mizanan o ma mitonim arezooye azadi o demokrasi ro bokonim va ella ba vojoode eslah talabha hich etefaghe khassi nemiofte. shoma ham saykonin age mikhain roshangari konin o mardom ro be paye sandogha bebarin aval beheshon begid ke koja daran miran o chikar daran mikonan. dar vahleye aval mohre taidi be in nezam mizanan. bagiye gaza ro shayad baham ekhtelafe nazar dashte bashim valy too in ye mored fekr nemikonam hich ekhtelafi dashte bashim. intor nist ???

------------------

حرف حساب: سلام با اجازه نظر شما را تبدیل به حروف فارسی کردم. از اینجا
http://www.behnevis.com/en/index.html


دوست عزیز، از اینکه سعی‌ در جستجو و یافتن حقیقت داری خیلی‌ خوشم اومد و این حرفی رو هم که زدی تا حدودی قبول دارم. اما من به شخص ترجیح میدم یه کسی‌ مثل احمدی نژاد ریس جمهورم باشه تا خاتمی و امثا لش که باز ۴ سال حروم نشه و به بیخسیتی نگذره درسته که تو ۴ ساله گذشته سختی زیاد کشیدیم اما امثال احمدی نژادها هستن که تیشهٔ حسابی‌ به ریشهٔ این نظام میزنن و ما می‌تونیم آرزوی آزادی و دمکراسی رو بکنیم و الا با وجود اصلاح طلبها هیچ اتفاق خاصی‌ نمیفته. شما هم سعی کنین اگه میخواین روشنگری کنین و مردم رو به پای صندقا ببرین اول بهشون بگید که کجا دارن می‌رن و چیکار دارن می‌کنن. در وهلهٔ اول مهر تاییدی به این نظام میزنن. بقیه قضیه رو شاید باهم اختلاف نظر داشته باشیم ولی‌ تو این یه مورد فکر نمیکنم هیچ اختلافی داشته باشیم. اینطور نیست؟؟؟

---------------------

حرف حساب: ممنونم از نظرتون و دقیقا هم می دونم از چه دیدگاهی این نظر رو دارید. من هم با هدفتون مخالفتی ندارم ولی با شیوه تحقق اون موافقت ندارم. شاید بتوانم بعدا در قالب یک پست بنویسم. ولی از این که حوصله کرده اید و کامل نوشتید ممنونم. در یک چیز حتما مشترکیم و اون اینکه هر دو با نهایت دلسوزی می خواهیم کاری برای ایران بکنیم و این خودش تسلا بخشه.

eb110 | 04.24.09 - 7:46 pm | #





ناشناس

گفت...

تحریم انتخابات نه نتیجه ی توهم توطئه بلکه به دلایل زیر است:
1- در انتخابات تقلب می شود. شرکت در انتخاباتی که به احتمال نه چندان کم رای من وارونه خوانه می شود توهین به من است.
2- انتخابات آزاد نیست. ایجا توطئه کاملن عینی است و ربطی به توهم ندارد. نامزدهای دموکرات و بدون سابقه در کثافت کاری های رژیم اصولن رد صلاحیت می شوند.
3- اصلاح طلبان برنامه ندارند. این البته سوال است که معمولن از تحریمی ها می پرسند. تحریمی ها برنامه نداشتن شان را ثابت نکرده اند چون هیچ گاه انتخابات در مقیاس وسیع تحریم نشده است. اصلاح طلبان 8 سال بی برنامگی کردند. الان هم از برنامه ریزی انتخاباتی شان بی برنامگی شان هویداست.

---------------------

حرف حساب: اشتر عزیز با مورد اول موافقم ولی من احساس خیانت می کنم و نه توهین. با مورد دوم هم موافقم. بحث اصلی در گزینه ی سوم است: تحریمی ها هیچ گاه نتوانسته اند نیرویی بسیج کنند و انتخابات را تحریم کنند و حتی اگر هم روزی بتوانند خیلی بدتر از آمریکا نخواهد شد که کلا در دور اول انتخاب بوش 25 درصد شرکت کردند و کسی هم نگفت حکومتشان نامشروع است. در مورد بی برنامگی انتخاباتی هم با شما تا حدودی زیادی موافقم ولی بی برنامه بودن کلی را نمی پذیرم. ممنون از نظراتتان.

Ashtar | 04.24.09 - 9:03 pm | #

من که قراره برم رائی بدم شاید به کروبی
سیروس | Homepage | 04.25.09 - 2:03 pm | #

با سلام خدمت شما و خسته نباشيد
مى خواستم اگر براتون امكان داره يك دعوت نامه سايت بالاترين برام ارسال كنيد
قبلا از لطف شما ممنونم
مهدى | Homepage | 04.27.09 - 9:27 am | #




Blog Widget by LinkWithin