header-photo

همجنس بازی، خود ارضایی و فیلم سکسی در خانواده های مذهبی


  روی دیگر انکار نیازهای طبیعی جوانان و بالارفتن سن ازدواج  به تازگی از طرف سلامت نیوز در خبری کوتاه ولی بسیار پرمعنا اعلام شد. خبر سلامت نیوز نتایج یک تحقیق در کرمانشاه است که عملا نشان می دهد چشم بستن بر نیاز های جنسی و جوانی و یا سرکوب آن ها چگونه ممکن است سرباز کند و اینکه پوشاندن انحراف جنسی و فساد همه گیر در جامعه به معنی نبود آن نیست. بر اساس این خبر:

الف: 55 درصد کسانی که فیلم سکسی می بینند خانواده های مذهبی با اعتقادات دینی بالا دارند.
ب. 8%  استمنا کنندگان، 16% همجنس بازان، و 18% کسانی که ارتباط جنسی نامشروع با دیگران برقرار می کنند نیز از خانواده های مذهبی اند.

به نظرم این آمار احتیاجی به هیچ تحلیل و بررسی خاصی ندارند. اما آن چه به نظرم احتیاج به یاد آوری دارد این است که این نتایج آن گونه که خبر سلامت نیوز می گوید حیرت انگیز نیست بلکه نتیجه ی طبیعی غایب بودن نقش مردم در اداره ی جامعه و انکار حکومتی و دستوری نیازهای طبیعی جوانان است. این آمارها تنها صدمی از واقعیات پنهان و تلخ جامعه ی ماست.

پی نوشت: خوب است در آستانه سفر احمدی نژاد به کرمانشاه این آمار به ایشان ارائه شود همراه با یک نسخه از سخنرانی هایی که می گفت همجنس بازی در ایران نداریم.


2 comments:








ArmanParian

گفت...

من خیلی در این مورد فکر کرده ام، شاید دلیلش این باشد که به چندین مور از این افراد برخورد کرده ام، یعنی کسانی که از 24 ساعت شبانه روز نصفش را یا مشغول برقراری روابط به اصطلاح نامشروع هستند و یا در تلاش برای رسیدن به آن، اما نیمه دیگر روز را در پشیمانی از این شیوه زندگی خود به سر می برند. متاسفانه این جماعت از آنجا که فرصت و امکان تحقیق و اندیشیدن آزادانه در مورد روابط اجتماعی را نداشته اند و تمامی افکار آنها و اطرافیانشان تنها از آموزه های مذهبی پر شده است نمی توانند آن چیزی را که به شدت به آن نیاز و یا تمایل دارند توجیه کنند. این همخوانی نداشتن رفتار با اعتقادات به شدت این گروه را اذیت می کند اما نمی تواند از ادامه فعالیت هایشان جلوگیری کند. در نتیجه در آینده (مثلا پس از ازدواج و یا با بالا رفتن سن و کم شدن شور جوانی) تصمیم به جبران گذشته می گیرند و بیش از پیش در اعتقادات و اعمال مذهبی فرو رفته و افراط می کنند. همچنین با تصور جلوگیری از تکرار آنچه خود تجربه کرده اند سخت گیری های کم نظیری را در مورد فرزندانشان اعمال می کنند و به این دور باطل تداوم می بخشند.





ناشناس

گفت...

ssex
reza | 03.29.09 - 8:26 pm | #




Blog Widget by LinkWithin