header-photo

هیچ کس حق ندارد به هیچ دلیلی کاربران بالاترین را «گوساله» بنامد

روز گذشته وقتی منفی های غیر اصولی در جامعه ی بالاترین را به شوخی گرفتم و مشخصا ذکر کردم که منفی های اصولی از این شوخی خارج هستند کاربران بسیاری همراهی کردند و نارضایتی اشان را از منفی های بی قاعده نشان دادند. اما شگفت آن که گرچه گفته بودم منظور منفی های نا درست است کاربری که همیشه گفته قانون را دوست می دارد در نظری بسیاری عجیب به کاربران بالاترین توهینی نا بخشودنی می کند. عدم توافق بین کاربران همیشه بوده ولی کاربران را به اسم قانون گرایی «گوساله» خواندن سخت خارج از ادب و معرفت است و در هیچ فرهنگ و با هیچ نگاهی پذیرفتنی نیست. کسی که دیگران را گوساله ببیند قبل از هر چیز قانون انسان بودن را زیر پا گذاشته است. تو گویی فرهنگ بزغاله دانستن و گوساله خواندن منتقدان دارد حسابی قانونمند و محترم می شود!

علاوه بر آن، ایشان از وجود گروهی سرخ پوستی! برای نجات بالاترین از سقوط به قهقرا خبر داده است! بخوانید:

این وسط عده‌ای (قبیله سرخپوستها؟ :) ) برای برگشتن به کیفیت سابق و یا حتی‌المقدور جلوگیری از به قهقرا رفتن بیشتر، جای موج سواری و سوءاستفاده از وضعیت موجود و گلم گلم گفتن و محبوبیت خریدن، قوانین رو زیر اشتباهات عمدی و سهوی یادآوری می‌کنند و بیاد روزهای گذشته بالاترین، مغضوب شدن نزد این عده بیشتر رو به جون می‌خرند.
در مورد کوچکترین بی‌ادبی٬ اهانت و... در نظرات کاربر یک روزه، یک ساله و گوساله از گزارش تخلف دریغ نفرمایید که اگر منجر به اخراج نشه در پروندش باقی می‌مونه تا با گزارشهای بعدی روی هم اثر کنه.

چند سئوال از این گروه سرخ پوستی!:
1. سوء استفاده از کدام وضعیت و توسط چه کسانی صورت گرفته است؟ چه کسی خبر داده که بالاترین سقوط کرده؟ از کجا سقوط کرده؟ تاریخش کی بوده است؟ اگر هم سقوط کرده مسئولیت شما در جلوگیری از این سقوط و بعد گوساله خواندن کاربران چیست؟ چه کسی با کدام ترازو و طی کدام بررسی آماری و علمی کیفیت سابق و کیفیت الان بالاترین را سنجیده و کشف کرده که بالاترین در حال رفتن به قهقراست؟

2. چه کسی این (به قول ایشان) قبیله ی سرخ پوستی! را منصوب و یا انتخاب کرده تا بالاترین را نجات دهد؟ چه کسی تفسیر و قرائت ایشان از قانون در بالاترین را تایید کرده که ایشان سخت کمر همت قبیله ای به پیاده کردن آن بسته اند؟ مدیران بالاترین باید پاسخ گو باشند که آیا چنین گروهی با انتخاب و سرپرستی مدیران بالاترین در حال فعالیت است. اعضای این گروه چه کسانی هستند و آیا آن ها توهینی اینچنینی را تایید می کنند؟

3. گیریم محفلتان را کاملا شخصی شکل داده باشید آن وقت یعنی واقعا این گروه سرخ پوستی با این مقدار احترام به کاربران قصد دارند بالاترین را نجات بدهند؟ یعنی با همین دسته بندی یی که از کاربران دارید «کاربر یک روزه، یک ساله و گوساله» قصد دارید بالاترین را نجات دهید؟ اگر هم واقعا قهقرایی در کار باشد گمانم لازم نیست دورتر از گروه سرخ پوستی رفت تا آن را پیدا کرد.

پایان اینکه ای دوست: مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان

* گرچه جامعه بالاترین به خودی خود مهم است و رفتار در آن احتیاج به نقادی دارد ولی کلا نگاهم به رویکردهای مثلا اصلاح طلبانه ای است که اصالت ندارد و در بطن خود مستبد وحذف کننده و تحقیر گر هستند.ء


5 comments:








ناشناس

گفت...

سلام. عزیز من! حضور یک محفل لمپن و رذل در سایت بالاترین نکته تازه ای نیست. چیزی جدیدی که بنده کشف کردم این بود که در این محفل معتقدین به حکومت جمهوری اسلامی و کمونیستهای دوران ماقبل از تاریخ در این محفل به خوبی و خوشی با هم زندگی می کنند و به ایکی ثانیه هدفی که نشانه گرفته اند را با با کامنتهای تحقیر کننده و در واقع عصبی کننده مورد حمله قرار می دهند و تا شخص مورد نظر را خسته و افسرده و پرخاشگر نکنند دست بر نمی دارند. فاز دوم کارشان هم رد کردن گزارش تخلف علیه بیچاره ای است که از شدت توهینها و تحقیرهایی که از این محفل شنیده است عصبانی شده و احتمالا حرف صریحی به آنها زده است. این محفل هر کدام از اعضایش به دو سه آیدی یدکی هم مجهز هستند که از آنها فقط برای منفی دادن و رای دادن و کامنت نوشتن استفاده می کنند. شدت عمل این محفل مافیایی به حدی بود که در کمتر از یکماه با عصبی کردن دست کم بیست کاربر فعال و غیر کمونیست و غیر حزب اللهی آنها را با رد کردن گزارشهای تخلف از بالاترین اخراج کردند و بعد هم در فلانجایشان عروسی راه انداختند.بعد از اعلام عفو عمومی و بازگشت اخراج شدگان این محفل تا مدتی توی لاک رفته بود ولی از حدود دو سه هفته پیش دوباره سر و کله شان پیدا شد. موجوداتی رذل و لمپن که بعضا در اروپا و آمریکا مستقر هستند و روحیه حزب اللهی و کمونیستی شان را هم فقط نقطه اشتراکشان یعنی وقاحت و بی شرمی و لمپن گری شان بهم متصل کرده است. بنده چند روز پیش وقتی متوجه شدم این محفل مجددا شکل گرفته است احساس کردم که بهتر است خودم جل و پلاسم را بردارم و دوباره از بالاترین بروم! بحث کردن با لمپنها و اوباش و اراذل محفل حزب اللهی - کمونیستی بالاترین بی فایده است. بچه های خوب بالاترین متاسفانه با کمال خفت و خواری در مقابل آنها سکوت کرده اند و حتی بعضی شان برای در امان ماندن از حضور این محفل کثیف در لینکهایشان با دادن مثبتهای بی دلیل و حتی قربان صدقه آنها رفتن عملا مشغول باج دهی به این اوباش و اراذل شده اند. مختصر اینکه برادر من! نمی شود رفت وسط یک جمع مافیایی و شروع کرد به سخنرانی درباره رذالت و زشتی مافیایی بودن! بهترین کار همان است که من کردم. یعنی اینکه خودت خیلی محترمانی بار و بندیلت را ببندی و از این محیط کثیف و غرق در لجنهای اسلامی و کمونیستی بیرون بیایی. همین
america





ناشناس

گفت...

عجب گندی به بار اوردن اینا
ولی نمی دونم چرا از رو نمیرن





ناشناس

گفت...

سلام به عرفان عزیزم و سیروس گلم

من هم از دست این گروه به سطوح اومدم، همه اش به لینکهای من هم منفی میدند. مخصوصا اون امیرریدر بد دهن. سیروس گلم خیلی خوب جوابش رو زیر اون لینک دادی، حقش بود. باید یکی مثل خودش جوابش رو میداد.
من به همه نظرهاتون مثبت دادم.

مریم





ناشناس

گفت...

به مریم

.......
مریم عزیز من حدود 5 ماه هستش که حسابم مسدود شده !
در مورد امیر ریدر هم فکر نمی کنم شباهتی بین من و اون کاربر باشه که گفته بودی یکی مثل خودش جوابشو بده
در ضمن من که حساب م مسدود شده دیگه نمی تونم به اون جوابی بدم !!!





ناشناس

گفت...

این سعال من ربطی به بالاترین نداره: یعنی مثل منی، حق نداره هیچ کس رو گوساله یا نفهم، بیشعور، پست، کثافت و لایق فُهش بدونه؟




Blog Widget by LinkWithin