header-photo

روزی روزگاری یک شکم و بود و یک ...


به نقل از علامه جعفری بیش از90 درصد نامه نگاری بین ایشان و برتراند راسل ریاضی دان و فیلسوف انگلیسی در باره ی مسایل جنسی بوده است. دوست رو راستی هم داشتم به شیوه ی خودش همین آمار را نشان می داد: می گفت از هر چی می خواهی شروع کن به صحبت کردن من عاقبت آن را به شکم و زیر شکم مربوط خواهم کرد! اما آیا واقعا غیر این است؟ به نظرم زیر بنای تمام مکتب های تفکری و ایدوئولوژیک و یا روش های زندگی اولا و اساسا تعریف کردن، شیوه های تامین کردن و یا سامان دادن به نیاز های شکم و زیر شکم است. و وقتی به قول حضرت علی اگر فقر از در وارد شود ایمان از پنجره خارج می شود آن وقت می توان به اولیت ها پی برد.

جالب این که آدم و حوا به خاطر شکم از بهشت اخراج شدند و بعد اولین تنبیه آن ها نمایان شدن زیر شکمشان بود. اما جالب تر این است که خداوند در قران وقتی می خواهد بندگانش را به بهشت مژده دهد تمام جایزه هایش ازهمین جنس است. مثلا نمی گوید انسان کامل می شوید و یا اینکه همیشه در حال نماز و دعا خواهید بود و از نماز خواندن لذت می برید. بجایش می گوید جوی های عسل و شیر دارم و حوری های دست نخورده. (بقیه اش با شما.)ء


6 comments:








ناشناس

گفت...

یه بار اتفاقا به همین فکر می کردم که لابد لازم بوده که توی بهشت این همه حوری بذارن در حالی که صحبت خاصی از پسرهای فلان و بهمان بهشتی نیست! این طوری نفهمی خودم رو موجه تشخیص میدم. شیر و عسل صبحانه معمولم هست و فکر نمی کنم اگه یه جوی هم جلوم باشه بیشتر از همون یه لیوان شیرو چند قاشق چایخوری عسل و ... بخورم بنابراین این قسمتش اختیاریه اما یه سری چیزای دیگه هست اگه خواستن ببرنم بهشت حتما سفارششون میدم مثلا یه گله اسب.





ناشناس

گفت...

مسافر جان
اول از همه یک گله اسب تقدیمت برای تمام دل خوبت. خداییش اگه خدا به این همه بندگی نازنین یک پاداش خیلی خوب نده براش خیلی افت داره.

اما بعد ... اینکه بالاخره ما باید بفهمیم یا نباید بفهمیم؟ وقتی صحبت از مجازات و جزا و پاداش می شه باید بفهمیم و وقتی اینکه چرا نوع پاداش هایش فقط شکمی و زیر شکمی است آن وقت با کمال احترام باید اعتراف به نفهمی کنیم؟! مسافر جان لطف نظر بده در بام بهشت با این دوهوا چگونه می شود زندگی کرد؟





ناشناس

گفت...

یک کامنت بنده انگار نیومده ... عرض سلام خدمت عرفان عزیز و محترم شبت هم بخیر ...این دوستمون گفتن توی قران فقط حرف از حوری اومده و از پسر هیچی نگفته خدمتشون عرض میکنم چرا دوست عزیز ...حوری و قلمان ...حوری که معرف حضورتان هست و قلمان هم جوانان خوب روی و زیبا اندامی هستند که خدمتگزاری نسوان رو خواهند کرد... و صد البته همه نوعه قوی هستند ...یا علی





ناشناس

گفت...

حرف حساب عزیز
شما مطلبی نوشتید در موضوع مربوط به نقض کپی رایت :

"من به سابقه ی اختلافات کاری ندارم ولی کلا از شخصی شدن این محیط دوری می کنم و البته برای بالاترین هم رییسی و دیدبانی نمی کنم. فقط یک کاربرم. سیروس جان باز هم بدون توجه به سابقه ی احتمالی اختلافات قبلی شما و اینکه چه کسی ابتدا از دایره ی ادب و احترام خارج شده با زبانی که شما بکار بردی هم موافق نیستم. جواب بد زبانی بد زبانی نیست. "

متاسفانه امکان جواب دادن نداشتم به خاطر اینکه با وجودی که انرژی کافی دارم ولی وقتی سعی می کنم مطلبی بنویسم، بالاترین من رو میبره به صفحه login. حدس میزنم دوست عزیز ما زحمت کشیدن و اکانت من رو دستکاری کردن. در صورتی که ثابت بشه این کار رو انجام داده فقط خودش رو ضایع تر کرده چون فکر کنم حتی شما هم که باهاش دوستی ای دارین، سرزنشش کنید.

در هر صورت این هم جواب من:

از همه بیشتر موقعی ناراحت شدم که گفتی جواب بدزبانی بدزبانی نیست! مگر بدزبانی ای از من دیدی؟ و آیا چیزایی که این آقا گفته رو ندیدید و نمی بینید؟
خوش باشید.





human being

گفت...

The Land of Happy
Have you been to the land of happy,
Where everyone's happy all day,
Where they joke and they sing
Of the happiest things,
And everything's jolly and gay?
There's no one unhappy in Happy
There's laughter and smiles galore.
I have been to The Land of Happy-
What a bore!

Shel Silverstein (1930-1999)





ناشناس

گفت...

بذار اول در جواب دوستت بنویسم که نوشتم «صحبت خاصی» نشده و تاکیدم روی خاص بود بالاخره این نسبت ها لابد علت دارن دیگه.// نفهمی رو در مورد خودم نوشته بودم، وگرنه شما که زیادی هم می فهمی و این مشکل بزرگته. این که پاداشها«فقط» فلان مدل هستن رو قبول ندارم! توی کتاب منم مثل خودت خوندم که پاداش بزرگ چیز دیگه است .البته اونایی که دنبال *رضوان الله* هستن یه اشاره براشون کافیه.لازم نیست ترجیع بند وار براشون تکرار کنن. زیادی هم بگن ممکنه ذوق مرگ بشن. خطرناکه. ضمنا اینجاهم چیزی نیست که بشه با اون پاداش بزرگ اشتباه گرفتش و لازم نیست هی نسخه اصل و بدل رو از هم جدا کنن. این بزرگترین پاداش بهشتی رو بعضیا تو دنیاشون هم دارن.برای اون یکی چیزای بهشتی، بدلی و غیر اصل زیاده و دائم تعیین استاندارد می کنن واسه اونایی که دنبال کیفیت هستن.// هی عرفان! تو هنوز یاد نگرفتی که بهشت خیلی بزرگه؟ می ترسی گله اسب من حوری های تو رو بترسونن؟ بام که بزرگ باشه هواها می تونن خیلی هم فرق داشته باشن و هرکسی هم توی هوای خودش زندگی کنه.




Blog Widget by LinkWithin