header-photo

به همه بگویید که که صدا و سیما جز دروغ چیزی نمی‌گوید

آگاهی رسانی چشم اسفندیار ستمگران و کودتاچیان است. نه این گفته‌ای تکراری نیست همان طور که نفس کشیدن تکراری نیست. الان فصل تابستان است و خیلی‌ها به مسافرت می‌روند. می‌روند به شهرها و مناطقی که شاید اندازه تهران یا دیگر شهر‌های بزرگ از واقعیات جامعه و جنایات کودتاچیان باخبر نیستند. کهریزک را همه نمی‌دانند؛ کشتار روز عاشورا را همه نمی‌دانند. شاید بعضی تصاویر ندا را دیده باشند ولی از سهراب‌ها و کیانوش‌ها خبر ندارند.  

گفت‌وگوی رو در رو با مردم، پخش کردن یا جاگذاشتن یک بیانیه، پخش کردن سی‌دی و دی‌وی‌دی، معرفی چند سایت سبز، تشویق افراد به داشتن اینترنت، نشان دادن چگونه از فیلتر گذشتن، تنظیم ماهواره‌اشان به سایت‌های خبری غیر از فارسی 1، و یا البته آگاه کردن آن‌ها به اینکه صدا و سیما چیزی جز دروغ تحویل مردم نمی‌دهد و شاید بهترین راه مبارزه با دروغ‌های کودتاچیان باشد. 

حتی اگر برنامه مسافرت ندارید می‌توانید تلفنی با خویشان خود که در شهرستان‌ها هستند گفت‌وگو کنید و آن‌ها را آگاه کنید. فراموش نکنید که قطره قطره همین کارهای سبز جمع می‌شود تا فردای سبز ایران ساخته شود. شاید شما به اینکه جنتی می‌گوید رهبران سبز از سعودی پول گرفته‌اند بخندید ولی آنانی که بی‌خبرند باور می‌کنند. پس بیکار ننشینید. هیچ کاری بی‌تاثیر نیست. روزی یک آگاهی رسانی برای ساختن ایران بهتر کار سختی نیست.

*دکتـرعلی شـریعتی: در ممکلتی که فقط دولت حق حرف زدن دارد هیچ حرفی را باور نکنید*
*رسـانه شمایید: این نوشتـه را برای دیگران هم بفرستید.  سبز یعنی استقامت تا بهار*
*«حرف حساب» ف-ی-ل-ت-ر است از دیگران بخواهید از اینجـــــــــــــــــا مشترک شوند*


4 comments:








حسين

گفت...

سلام .

كاشكي ميشد يه دعوتنامه بالاترين براي من ميفرستاديد .

اگه ميشه ، اين ايميل منه . لطفا من را خبر كنيد .

ho55ein@yahoo.com





Freedom

گفت...

سلام دوست عزيز...بسيار خسته نباشيد كه اينهمه براي پيشبرد اهداف جنبش كوشا هستيد...
راستش بنده با كمك چندي از اعضاي بالاترين مستندي گويا در مورد انتخابات ساختيم كه در مناطقي هم پخش كرده ايم و تصاوير پخش را هم گذاشته ايم...خواستم از شما دعوت كنم مطالب ما رو هم ببينيد و اگر به نظرتان مناسب بود در وبلاگ باارزشتون لينك كنيد...ممنونم

WWW.Gmoip.BlogSpot.Com





علیرضا

گفت...

سلام دوست خوبم
بسیار ازت ممنون میشم برام یه دعوتنامه بالاترین بفرستی........
تشکر
alirezabgp@yahoo.com





nonsupro

گفت...

از شما عاجزانه خواهشمندم، به عنوان یکی‌ از کاربران فعال بالاترین برای اینجانب اکانت بالاترین را ارسال فرمائید.راستش بنده شش ماه هست که دنبال اکانت هستم ولی‌ تا کنون عضویتم میسر نشده است.اگر این لطف را در حق اینجانب انجام دهید بسیار از شما ممنون میشوم.آدرس ایمیل بنده: ddaneshdust@yahoo.com




Blog Widget by LinkWithin