header-photo

با دستگیری‌ محافظ ارشد رییس جمهور موسوی دعوت به تشکیل هسته های مقاومت و بحران در سراسر کشور و خارج کشور


ساعتی پیش سایت کلمه خبر داد که «احمد یزدانفر سر تیم محافظان میر حسین موسوی امشب توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.» دیروز نیز در اقدامی عجیب محسن آرمین عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی دستگیر شد. پیش از آن دادستان تهران رییس جمهور منتخب و قانونی مردم ایران میرحسین موسوی را به جهت محکوم کردن اعدام هموطنان کرد تهدید به دستگیری کرده بود. و باز دیروز عده‌ای از وکیل الدوله‌های جیره خوار کودتا با نوشتن ننگ نامه‌ای خواستار محاکمه رییس جمهور موسوی و شیخ بزرگ کروبی شدند. و البته پیشتر از آن هم الهام عضو تیم کودتاچیان با وقاحتی که فقط از اعضای شورای نگهبان خامنه‌ای بر‌ می‌آید رییس جمهور نجیب و راستکردار را محارب خواند. 

این‌ها همه لکه‌های سیاه یک نقشه شوم می‌تواند باشد که تمام بدنه‌ی مردمی جنبش سبز را به هشدار خوانده و می‌خواند و از چند روز پیش  سبزها با برقراری تماس های فوری ضرورت تشکیل هسته‌های مقاومت و کمیته‌های بحران را به یکدیگر گوشزد کرده و تاکنون هسته‌های فراوانی نیز تشکیل شده است.

هدف اصلی این هسته‌ها در درجه ی اول جلوگیری از کشیده شدن کشور به دامن رویدادهای کنترل نشده است ولی برخی هسته‌ها هم با توجه به پیشینه‌ی تاریک کودتاچیان اعلام کرده اند که درحال برنامه‌ریزی برای مبارزه‌ی همه جانبه برای فلج کردن نظام کودتا هستند.

برخی از این گروه‌ها همچنین از تمام سبزهای سراسر کشور خواسته‌اند که هر چه زودتر با تشکیل جلسات میان گروهی در باره‌ی هر دو احتمال چاره اندیشی و برنامه‌ریزی کنند.

همچنین برخی از خبرها هم حاکی است که یک هماهنگی بزرگ نیز در بین سبزهای خارج کشور برای انجام کنشی هماهنگ در سطح بین المللی در جریان است.

فراموش نکنید رسانه شمایید: خبر را به همه برسانید و در اقدام لازم جهت هماهنگی‌های ضروری را انجام دهید.  


*
دکتـرعلی شـریعتی: در ممکلتی که فقط دولت حق حرف زدن دارد هیچ حرفی را باور نکنید*
*رسـانه شمایید: این نوشتـه را برای دیگران هم بفرستید.  سبز یعنی استقامت تا بهار*
*«حرف حساب» ف-ی-ل-ت-ر است از دیگران بخواهید از اینجـــــــــــــــــا مشترک شوند*


1 comments:








ناشناس

گفت...

ميرحسين موسوى دستگير شد


http://freetehran.wordpress.com




Blog Widget by LinkWithin