header-photo

خلاصه اخبار دوشنبه (هفت دی ماه) (به دلیل مختل شدن فعالیت سایت های اجتماعی و اینترنت)








1. بیانیه ی شیخ شجاع کروبی در باره ی کشتار عاشورا. وی با شکایت از اینکه عده ای وحشی را به جان مردم انداخته اند توصیه کرده که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید. اینجا

2.  پیوستن جمعی از نیروهای انتظامی و سپاهی به مردم و حجم زیاد درخواست های دینی و ملی از نیروهای کننده با کودتاچیان برای از دست ندادن فرصت و پیوستن به مردم.

3. اعلامیه ی آیت الله العظمی دستغیب در محکوم کردن کشتارهای عاشورا و درخواست از علما که سکوت خود را بشکنند.

4. استعفای کنسول حکومت کودتا در نروژ و پیوستن به جنبش سبز در اعتراض به کشتارهای یزیدی روز عاشورا در تهران. همچنین مردم خشمگین در فرانکفورت کنسولگری حکومت کودتا را به محاصره خود در آوردند.

5.  ربوده شدن پیکر شهید سید علی موسوی (خواهر زاده ی رییس جمهور موسوی) و دیگر شهدای عاشورا از سردخانه ها.

6. دستگیری ابراهیم یزدی، سه مشاور ارشد رییس جمهور موسوی، دو مشاور ارشد سید محمد خاتمی، فرزند آیت الله طاهری، دو نفر از مادران صلح و مادر شهید، عماد الدین باقی، حشمت الله طبرزدی و چند اصلاح طلب مخالف و فعال دانشجویی دیگر در تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز و شهرهای دیگر.

7. امروز اعلام شد که شمار شهدای عاشورای خونین در تهران 15 نفر است.

8. امروز شیخ شجاع کروبی از طرف لباس شخصی ها مورد حمله قرار گرفت که باعث شکسته شدن شیشه های ماشین و آسیب دیدن عده ای شد. بعد از دخالت مردم مهاجمین گریختند.

9. طی یک خبر اعلام شده که عمال کودتا در بیمارستان ها از مجروحین عکس می گیرند و آن ها را بازجویی می کنند. همچنین خبر می رسد که معمولا پرسنل بیمارستان از زخمی شدگان نگهداری می کنند تا به دست ماموران نیافتند.

10. امروز محسن مخلمباف برای اولین بار اطلاعات بسیار زیادی از دارایی های و رازهای بیت علی خامنه ای منتشر کرده  است. بعدا بیشتر در این باره خواهیم گفت. اینجا

11. محسن مخملباف همچنین در یک نامه ی آتشین علی خامنه  ای را پست از یزید و شمر دانسته و روزهای پایانی او شبیه روزهای پایانی صدام دانسته با این تفاوت که این بار دانشجویانی ایرانی اور به دام خواهند انداخت و نه نیروهای آمریکایی.

12. سایت های بالاترین و دنباله و جنبش راه سبز (جرس) از 48 ساعت گذشته شدیدا مورد حمله ی مزد بگیران کودتا قرار داشتهاست. امروز در بیشتر وقت ها بالاترین در دسترس نبوده است. در همین زمان فیلترینگ هم شدیدتر از هر زمان دیگری در ایران ادامه داشته است.

13. امروز ایستگاه های مرکزی مترو در تهران بسته بود و مردم در هفت تیر بار دیگر با نیروهای سرکوب گر درگیر شدند. شلیک گاز اشک آور و ضرب و شتم مردم گزارش شده است.

14. یک کانال تلویزیونی در آلمان گزارش داد که موج بزرگی از خروج مقامات جمهوری اسلامی به خارج کشور آغاز شده است.

15. و آخر اینکه تعداد بازداشتی های اعلام شده تاکنون در تهران بیش از هزار نفر و در اصفهان بیش از 400 نفر است. لازم به یاد آوری است که شهر نجف آباد در روز عاشورا در تسخیر کامل عزاداران سبز بوده است.

رسانه شماییـــــــــــــــــــــــد لطفا این نوشته را برای دیگران هم بفرستید
حرف حساب ف-ی-ل-ت-ر است از دیگران بخواهید از اینجــــــــــــا مشترک شوند


2 comments:








ناشناس

گفت...

salam





ناشناس

گفت...

salam




Blog Widget by LinkWithin