header-photo

خامنه ای، دیکتاتوری تنها: از خیانت به دوست (هاشمی) تا توقیف روزنامه ی برادر


علی خامنه ای از وقتی که دوست سالیانش هاشمی رفسنجانی را به وسوسه ی قدرت بیشتر فروخت روز افولش آغاز شد. شاید این مسئله خیلی شخصی به نظر برسد ولی کسی که به صمیمی ترین دوستش (که اتفاقا بانی به قدرت رسیدن او شد) خیانت می کند دیگر توقعی نمی توان داشت که به اصول دیگری پایدار بماند.

بعد از ریاست جمهوری رفسنجانی، خامنه ای با مهره ی جدیدی به نام سید محمد خاتمی روبرو شد. خاتمی سیاست پیشه ای عملگرا نبود بلکه اندیشمندی نجیب بود که اخلاق و انسانیت را مبنای کارش قرار داد. اما علی خامنه ای که همچنان در وسوسه ی انباشتن قدرت در دستان خود بود با سوء استفاده از نجابت و شفقت و اخلاق خاتمی به جای آن که پیام ناخرسندی مردم را بشنود هر روز مانعی جدید برایش ایجاد کرد و با همدستی با سرداران سپاه مافیای جدیدی از قدرت پرستان را طی هشت سال فراهم دید تا اینکه بتواند در سال 84 مهره منتخب بیت و سپاه را به مسند ریاست بنشاند. البته برای این کار اول باید تقلب می کرد و بعد باید رفیق شفیق سالیانش (هاشمی رفسنجانی) را از پیش رو بر می داشت که بی تعلل هر دو کار را کرد.

و هر روز که او قدرتمند تر می شد تنها تر می شد. تا اینکه انتخابات خرداد 88 رسید و نخست وزیر پیشینش پا به میدان گذاشت. این بار قدرت دیگر وسوسه نبود، مستی بود و مستی عقل را ذایل کرده بود. رای سازی پادگانی سال 84 این بار تبدیل به کودتای پادگانی شد. و آن قدر پیش رفت که فرمان تیر داد و خون جوانان ریخت و دوستان پیشین به زندان انداخت و یاران نزدیک و دور از دست داد تا رسید به توقیف روزنامه ی بردارش سید هادی خامنه ای تا رسما تنهایی عمیق یک دیکتاتور را به همگان اعلام کند. امروز حیات نو روزنامه ی سید هادی خامنه ای به دستور کودتاچیان ولایت فقیه توقیف شد.

آخرین گفت و گو با سیدهادی خامنه ای: نمی توان به بهانه شرع ، قانون اساسی را ملاک ندانست



رسانه شماییـــــــــــــــــــــــد لطفا این نوشته را برای دیگران هم بفرستید
«حرف حساب» ف.ی.ل.ت.ر است از دیگران بخواهید از  اینجـــا  مشترک شوند. با سپاس


1 comments:








ناشناس

گفت...

با سلام خداوند هر کسی را به دست خودش نابود میکند.دیکتاتوری و خودکامگی زمانیکه به اوج میرسد خود دیکتاتور را میخورد.این درس بزرگ تاریخ برای ما انسانهاست.خامنه ای هم در این مرحله در حال نابود کردن خویشتن است.
morteza | 12.08.09 - 5:58 am | #

che ziba o rasa minevisid
dorud
amir | 12.08.09 - 10:32 am | #




Blog Widget by LinkWithin