header-photo

نقشه راه (تقسیم وظایف) برای 16 آذر

برای 16 آذر باید نقشه داشت و وظایف مشخص باشد.

1. درس بزرگ 13 آبان این بود که خبرنگاران سبز (چه در صحنه و چه دور از صحنه) برای نشان دادن حضور مردم و برملا کردن وحشی گری های کودتاچیان اهمیت فوق العاده ای دارند. یک عده حتما بر خودشان وظیفه بدانند که در مکان مناسبی قرار بگیرند و از مردم و کودتاچیان عکس های با کیفیت و فیلم بگیرند. عکس ها و فیلم های با کیفیت نقش بزرگی در شناسایی مزدوران کودتا دارد

2. باید با ایجاد مانع های فیزیکی (ظرف های زباله، میخ های سه پر، نرده، آجر و سنگ و...) از تردد موتورهای کودتاچیان جلوگیری کرد.

3. اگر می توانید به طور گروهی عمل کنید به فکر یک عملیات غافلگیرانه ی جدید باشید تا ابتکار عمل صحنه به دست شما بیافتد. هر کاری که آن ها را غافلگیر کند و نظم آن ها را به هم بریزد خوب است. از راه نمایی های این نوشته برای طرح ریزی عملیات استفاده کنید (اینجا)

4. هر گونه که می توانید از بعد از ظهر روز 16 آذر برای ایجاد ترافیک سبز تلاش کنید. از نوآوری های شخصی و گروهی اتان استفاده کنید.

5. به مناسبت های مختلف گروهای گوناگون برای روزهای 11 تا 16 آذر در محل های مختلف شهر اعلام گردهمایی و اعتراض  شود و به صورت عمومی نیز اعلام شود تا نیروهای کودتا مجبور به اعزام نیرو باشند و نیروها تا روز 16 آذر خسته باشند. یک پیش نهاد این است که ایستگاه های مترو و بازار هدف قرار داده بشود.

6. مهم: حجم شعار نویسی از چهار شنبه (11 آذر) تا یک شنبه (15 آذر) باید بسیار شود تا مزدوران کودتا خسته و ناآسوده شوند. همچنین در شب 16 آذر چون کودتاچیان در آماده باش به سر می برند فرصت خوبی برای شعار نویسی گسترده است. باید حضور رنگ سبز بیشتر از همیشه حس شود.

رسانه شماییـــــــــــــــــــــــد لطفا این نوشته را برای دیگران هم بفرستید
«حرف حساب» ف.ی.ل.ت.ر است از دیگران بخواهید از  اینجـــا  مشترک شوند. با سپاس


1 comments:








ناشناس

گفت...

پک آموزشی “امنیت و وبگردی” برای کاربران و وبلاگ نویسان سبز حاضر شد اگر نگران امنیت خود هستید و یا برای عبور از فیلتر با مشکل مواجه اید پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید ، این پک شامل مطالب زیر است :

1. پیکربندی ویندوز و شناسایی فایلهای مخرب

2. آموزش و آشنایی با فایروال و ویروس یابها

3. مقدمه ورود به اینترنت و جلوگیری از هک

4. آموزش ناشناس ماندن در اینترنت

5. آموزش رد شدن از فیلتر

6. راهکارهای جالب ویندوز

7. دانلود رایگان برنامه های کاربردی و امنیتی
اندیشه سبز | Homepage | 11.26.09 - 4:52 pm | #




Blog Widget by LinkWithin