header-photo

حضرت آیت الله! آیا سکوت مراجع در برابر کشتار، تجاوز، شکنجه، ارعاب، تهدید، و ضرب و شتم مردم فعل حرام نیست؟



روزنامه اعتماد به نقل از آیت الله جوادی آملی که سکوتش در برابر کودتاچیان و خون ریزان به  اندازه ی کافی باعث آزار و تردید در جامعه ی دینی هوادار ایشان شده است در قول عجیبی گفته اند که کسانی که با مرتب با رادیوهای بیگانه تماس می گیرند دچار فعل حرام شده اند و از لحاظ روانی مریض اند. (اینجا)

عجبا! آیا حضرت آیت الله اخبار کشتار مردم و فیلم ضرب و شتم جوانان بی خبرند؟ حضرت آیت الله مگر قربانیان تجاوز شخصا خدمتتان نیامدند چرا ما هیچ کلامی از شما در باره ی فعل حرام تجاوز از شما نشنیدیم؟ وقتی که سنگ ها را بسته اند و سگ ها را رها کرده اند توقع دارید مردم بی پناه که پناهشان سعید مرتضوی قاتل بوده به کجا پناه ببرند و چگونه صدای مظلومیتشان را به گوش جهانیان برسانند. راستی اگر دادخواهی مردم بی پناه فعل حرام است سکوت ناگوار برخی مراجع که باید از اصول اعتقادی اسلام  دفاع کنند فعل حرام نیست؟ یعنی بین فعل حرام قتل نفس و تجاوز به دختران و پسران و کسانی که به رادیوهای خارجی تلفن می زنند فقط در مورد دومی لازم است که فتوایتان را بشنویم؟ حضرت ایت الله کاری نکنید که تتمه ی امید کسانی که هنوز به مرجعیت شیعه اعتقاد دارند بر باد برود.


دکتر شریعتی: در مملکتی که فقط دولت حق حرف زدن دارد هیچ حرفی را باور نکنید
اگر نوشته و یا خبری دارید «حرف حساب» آمادگی انتشار آن را دارد. 

رســــــــــــــــــــانه شمــــــــــــــــــــــــایید
«حرف حساب» ف.ی.ل.ت.ر است لطفا نوشته های آن را با ایمیل به دیگران هم برسانید و یا از آن ها بخواهند از اینجـا مشترک شوند. با سپاس


1 comments:








ناشناس

گفت...

به نظرتان آقای جوادی آملی کم از مردم دفاع نکرده اند؟ چرا ما همیشه به طور کامل کسی را حذف و تایید می کنیم. نمی شود کسی دقیقا مثل ما فکر کند. به لینک زیر نگاه کنید تا ببینید چقدر در مقابل دولت قرار گرفته اند.
http://balatarin.com/tag/آیت الله جوادی آملی

---------------------------

عرفان: توقع از آیت الله جوادی آملی خیلی بیشتر از این است که تاکنون از ایشان شنیده ایم. هر کس که جایگاهش بالاتر است مسئولیتش سنگین تر است. ایشان در این قضایا می توانست نقش بسیار موثرتری ایفا کند که نکرد متاسفانه.

karimi | 10.17.09 - 11:19 am | #

خفه شو احمق بيشعور اينهمه تجاوز و كشتار و شگنجه و.... فعل حرام نيست? الدنگ اگر دولت صدا و سيما را انحصاري كرده پس اينها در كجا حرفشان را بزنند? دره گوش ننت يا بابات لطفا سيفن را گشيده و خفه شيد

-------------------------------------------

عرفان: خب فحش هات رو که دادی خسته نباشی. می شه لطفا یک خورده با ادب تر بگی اصلا حرفت چیه؟ من واقعا نفهمیدم داری چی می گی؟ الان داری از کی دفاع می کنی؟

mehdi | 10.17.09 - 5:18 pm | #

این مراجع فقط بلدند از شاش و مدفوع و جنابت حرف بزنند. عقلشون برای مسائل مهم تر کشش نداره.
Anonymous | 10.17.09 - 7:53 pm | #

برخی از مراجع ما تبدیل به فسیل متحرک شدن یک جایی نشستن و یک سری از افراد می رن و اینها رو تماشا میکنند به نظر من بد نیست یه خورده خودشون رو تکون بدن بیان تو جامعه تو بطن مردم ببینن درد مردم چیه تدریس یکسری افراد تو حوضه که نشد کار
البته منظورم به همه نیست اشتباه نشه
علی.ق | Homepage | 10.17.09 - 9:24 pm | #




Blog Widget by LinkWithin