header-photo

درس شجاعت و پایداری یی که کروبی سالخورده به جوانان سبــــز میهن داد - 13 آبان سراسر سبز



مهدی کروبی، این بزرگ مرد لرتبار، امروز با رفتن به نمایشگاه مطبوعات به تمام جوانان و حق جویان سبز گفت که برای ساختن ایرانی بهتر باید شهامت داشت و از هزینه دادن نترسید. 70% جمعیت ایران را جوانان زیر 30 سال تشکیل می دهند و بعید می دانم جوانی باشد که از این شهامت و پایداری متاثر نشده باشد و بخواهد راهی جز مبارزه با کودتا برگزیند. 13 آبان در راه است و پدر دلیر سبز، مهدی کروبی، به جوانان و رهبران دیگر جنبش می آموزد که باید ایستاد، باید مقاومانه ایستاد تا بتوان میهن را از چنگال کثیف کودتا رها کرد. درود بر این پایداری و شجاعت که مطمئنا جوانان را بر خواهد انگیخت تا 13 آبانی سراسر سبز بیافرینند. فریادهای پر انگیزه و پرخشم جوانان ایرانی در حمایت از کروبی در فیلمی که می بیند همان است که کروبی گفته بود مردم جوابتان را در روز قدس می دهند. اکنون هم مردم جوابتان را روز 13 آبان خواهند داد.


«حرف حساب» ف.ی.ل.ت.ر است لطفا نوشته های آن را با ایمیل به دیگران هم برسانید و یا از آن ها بخواهند از  اینجـــا  مشترک شوند. با سپاس


1 comments:








ناشناس

گفت...

ah ah ridam dahane karoobi ke malatoo gir avorde
Pooya | 10.23.09 - 8:36 pm | #

ah ah , ridam dahane karoobi ke melatoo gir avorde
Pooya | 10.23.09 - 8:36 pm | #

با درود به دوستان و هموطنان آزاده و کروبی دلیر،
به حال این آقای پویا و دیگر ذوب شدگان در "مقام معذب رفتنی" فقط میتوان تاسف خورد. واقعا كه هر کدام این افراد، مثال ادب, کمال، فهم و شعور هستند. یعنی مثلا فکر میکنند با این مزخرفات به نتیجهء بخصوصی میرسند؟ مردم میترسند؟ از راه خودشان بر میگردند؟ نظرشان تغییر میکند؟ ..... باید گفت؛ اینجور چرندیات تنها نشان دهندهء عقده ها و کمبود های روحی و روانیست و اینها به این شکل، جلب توجه و احساس مهم بودن میکنند. در ایران آزاد فردا ، به مشکلات این افراد و درمانشان هم توجه و رسیدگی خواهد شد.
فرامهر | 10.23.09 - 10:50 pm | #

ترور نورعلی شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه قدس با هماهنگی و اطلاعاتی که بوسیله جناح احمدی نژاد در اختیار جندالله قرار گرفته میسر شده. علت ترور اخیر روابطی است که اطرافیان احمدی نژاد این اواخر با اسرائیل برقرار کرده‌اند.
به گفته یک نیروی امنیتی سپاه، سپاهیان حامی احمدی نژاد همانها که کودتای انتخاباتی را سامان داده‌اند، روابطی را با اسرائیل برقرار کرده‌اند و در پشت پرده این مراودات سیاسی یکی از خواسته‌های اسرائیلی‌ها هم از کار انداختن نیروی قدس سپاه بوده است. ترور اخیر سیستان و بلوچستان در حقیقت تنها برای از میان برداشتن شوشتری بوده. گفته می‌شود هدف این ترور ایجاد اختلال در ارتباط بین سپاه قدس با حماس و حزب الله می‌باشد.
خبررسان | 10.24.09 - 8:50 am | #

دوست گرامی . یک ایمیل مهم برایتان فرستادم . حتما حتما بخوانید و به من خبر بدهید.
falahat | 10.25.09 - 9:08 am | #

سلام دوست عزیز یک ایمیل مهم برایتان فرستادم حتما بخوانید و به من خبر بدهید
falahat | 10.25.09 - 9:10 am | #

جنبش سبز ایران آماده قیام است

فصل از نو نوشتن تاریخ ایران فرا رسیده است . فروپاشی دستگاه انگلی و ددمنش خامنه ای/ احمدی نژاد تنها راه برون رفت از بحران کنونی و گشایش روزنه امید به ایران بهتر فرداست. باید دانست این رژیم به دلیل سرشت انگلی ، میتواند فضاحت کنونی وبدتر از آن را، سالها کش داده و با فرسایش مردم و میهن ، ادامه حیات دهد و درست به همین دلیل پیشدستی ملت در تعرض و سرنگون کردن آن بایسته است. جنبش سبز بویژه در عمر 3 ماهه خود پس از 22 خرداد ، دیگر اصلاح طلب نیست . یعنی نگذاشته اند باشد . این جنبش ناخواسته و در نتیجه بایسته ، برانداز است . از دیگر سو خامنه ای اگر ظرفیت آشتی و گفتگو و همزیستی داشت، کودتا نمیکرد. توبه گرگ مرگ است. موثرترین روش در براندازی ، اختلال در بخش کشوری دستگاه کودتا با اتکا به پایگاه اجتماعی هماهنگ و با طرح های واقع بینانه با فاصله زمانی مناسب است . ساده تر بگوییم ، راهپیمایی و راهپیمایی و راهپیمایی . جامعه ما باید با غیر عادی کردن وضعیت زندگی کشوری علاوه بر ایجاد دردسر برای دولت غاصب، لشکر کودتا را وادار به خارج شدن از سنگر و ترک زندگی عادی کشوری کرده و با بهره گیری از فرصت ، به سرکوب کردن خائنان پراکنده اقدام کند . به دیگر سخن باید با راهپیمایی و تحصن میلیونی و تبدیل راهپیمایی به تحصن و نیز اعتصاب که تاکنون آزموده نشده است ،خفاشان کودتا را در برابر دو راهی زوال و فرار تدریجی یا پیشدستی در تعرض و برقراری حکومت نظامی- که در واقع عقب نشینی پیش از تعطیل و فروپاشی است – قرار دهیم. اگر روز قدس در ماه رمضان نبود و حضور ما در خیابان تا صبح شنبه ادامه می یافت امروز ، محمود به جای سفر نیویورک به کاراکاس گریخته بود. وضعیت رژیم جوری است که اگر به کمتر از صد راضی شود ، می رود. کافی است “یک آجر “ از دیوار کودتا “به زور” از آن بیرون کشیده شود تا فروپاشی آغاز شود . درست به همین دلیل ، نه سنگ 100 کیلویی تصرف خانه و دفتر خامنه ای ، بلکه سنگ 50 کیلویی بس
اینکاره | 10.25.09 - 11:20 am | #

ممنون از گزارشاتتان انشاالله روزی در ایران ازاد باهم دیدار داشته باشیم
ahmad | 10.26.09 - 7:37 pm | #




Blog Widget by LinkWithin