header-photo

این چهار فیلم را مردم جهان، روزنامه نگاران، تصمیم گیران امور خارجه دولت ها و کودتا گران ببینند

1. بعد از آن که رای مردم  با فرهنگ ایران توسط کودتاچیان در شبانگاه 22 خرداد به غارت رفت مردم متحیر اما نجیب ایران برای پس گرفتن رای خود راه اعتراض مدنی و مسالمت آمیز را برگزید و به صورت میلیونی به کلاهبرداری دینی و کودتای نظامی اعتراض کرد. اما چون خواسته ای جز باز پس گیری رایش نداشت برای جلوگیری از هر گونه خشونت و اغتشاش مهر بر دهان سبز خود زد و با نهایت آرامش تنها به دنبال رای خویش خیابان های تهران را به سبز کرد. (فیلم اول 25 خرداد)

2. علی خامنه ای رهبر و فرمانده ی کل قوای ایران یک هفته بعد در نماز جمعه با نهی مردم از راه پیمایی های قانونی خیابانی علنا فرمان تیر را صادر کرد. مردم اما از پای ننشستند و روز بعد به خیابان هایی که تبدیل به پادگان نظامی شده بود آمدند اما این بار دیگر ساکت نبودند (فیلم دوم: 31 خرداد) غافل از اینکه زر و زور از هیچ چیزی حتی کشتار مردم ابایی ندارند. اما آن ها هر چه بیشتر وحشی شدند «نــــدای» آزادی خواهی ایرانیان بیشتر به گوش جهان رسید و عزم مردم خون داده جزم تر شد.

3. یک ماه گذشت و در 26 تیرماه مردم  باز به خیابان ها آمدند و نماز جمعه  و خیابان های تهران را به تسخیر خود در آورند. این بار مردم با هوشیاری تمام و تسلیم نشدن در برابر شعارهای فرمایشی دولتی با افشا کردن حمایت روسی از کودتاچیان خون خود را به جای رهبر به ملت خود تقدیم کرد و از مرز بازپس گیری رای به خونخواهی هموطنان شهید شده ی خود و باز پس گیری ایران خود رسید و گوش تهران و جهان را با شعار استقلال آزادی جمهوری ایرانی آشنا کرد. (فیلم سوم)

4. صد روز از کودتا گذشت و کودتاچیان دولت ساختند و هم کاسه هایشان تاییدشان کردند و وانمود کردند که همه چیز تمام شده است. چه بسا دنیا هم کمی تا قسمتی باور کرد. اما قیام دلاوران سبز در روز 26 شهریور ماه به شهادت فیلم چهارم هم به رهبران و عمله ی کودتا و هم به جهانیان باید ثابت کرده باشد که جنبش سبز ایران تا باز پس گیری آب و خاک و تاریخ و پرچم  ایران عزیز از کودتاچیان متقلب از پای نخواهد نشست. فیلم چهارم را حتما ببینید.


















کسانی که «حرف حساب» را با فیدخوان می گیرند لطفا نوشته های آن را با ایمیل به دیگران هم برسانند و یا از آن ها بخواهند از اینجـا مشترک شوند. با سپاس


1 comments:








ناشناس

گفت...

http://www.asriran.com/fa/pages/...ages/? cid=84955
«hojat» می‌گوید:
«كروبي نامزد جايزه صلح نوبل پايگاه اطلاع رساني نشريه فرانسوي "نوول اوبزرواتور"، نوشت: کمپين اينترنتي جمع آوري امضا براي معرفي "مهدي کروبي" به عنوان نامزد دريافت جايزه صلح نوبل در سايت "تويتر" قرار گرفت. به گزارش ايرنا، نوول اوبزرواتور روز دوشنبه نوشت: طراحان اين کمپين اميدوارند تا مهدي کروبي به دليل تلاش شايان توجه اش در زمينه حقوق بشر در ايران، به عنوان نامزد دريافت جايزه صلح نوبل، معرفي شود. اين گزارش با اشار به "کاربرد بالاي اين سايت در ميان مخالفان رژيم ايران و محمود احمدي نژاد"، نوشت: اين کمپين اينترنتي روز گذشته بر روي سايت قرار گرفته و تاکنون 200 نفر نيز آن را امضا کرده اند. اين نشريه فرانسوي نوشت: اين در حالي است که تنها شخصيت هاي سياسي، استادان و برندگان پيشين جايزه صلح نوبل، اجازه دارند اشخاص را براي دريافت اين جايزه، پيشنهاد داده و معرفي کنند ba salam age mishe in ro dar site balatar garar dahid man onja ozv nistam nemitonam in kar ro bokonam . age hame be in kampeyin bepeyvandan khoob mishe »
tyr | 09.22.09 - 10:18 am | #

عرفان عزیز سلام
به پیشنها یوزی یک مطلبی در مورد فیلم ساختن خانم مرضیه برومند برای صدا و سیما نوشتم که یوزی بنا بر این دارد که شروع کننده یک بازی وبلاگی باشد. جسارت کردیم و از شما هم بدون هماهنگی دعوت نمودیم
نوشتن چند سطر در این باره باعث آگاهی و خوشحالی خیلی ها خواهد شد
ممنون
آداش خانِ بالاترین
آداش خان | Homepage | 09.23.09 - 6:35 pm | #




Blog Widget by LinkWithin