header-photo

مضحکه شدن علی خامنه ای و نماینده ی دولت در کانون توحید (اختصاصی حرف حساب)

تقدیم به محمدرضا جلایی پور
راوی می گوید:
دیشب در کانون توحید لندن حلمی رایزن فرهنگی سفارت و عطالله مهاجرانی سخنرانی داشته اند. ابتدا حلمی سخنرانی می کند و از شب قدر و پیامبر و امامان می گوید و اینکه ما باید مطیع امامان باشیم. بعد از امام خمینی می گوید. مردم صبورانه به حرمت شب قدر گوش می دهند. ولی تا ایشان نام رهبری معظم و ولی فقیه را می آورند مردم دیگر تحمل نمی کنند و با صلوات کشیدن از سخنران می خواهند که بس کند. سخنران لجاجت می کند مردم باز بلند تر صلوات می فرستند و باز صلوات می فرستند و بدین ترتیب سخنران را مجبور با خاتمه ی سخنرانی می کنند.

نوبت به پرسش و پاسخ می رسد. یک نفر می رسد مگر استاد وست مینستر را خودتان به ایران نفرستادید؟ مگر خودتان مامور سخنرانی نکردید؟ پس چرا حال او را جاسوس می نامید و اصلاح طلبانی که با او دیدار داشته اند را برانداز؟ که البته رایزن مثلا فرهنگی جوابی برای این سئوال ارائه نمی دهد.

در این بین خبر آزادی محمدرضا جلایی پور می رسد و با اعلام خبر، مردم شادی می کنند و باز خبر می رسد که همسر محمدرضا و خواهر محمدرضا نیز به جلسه خواهند آمد. که چنین می شود. همسر محمد رضا با ابراز شادی از آزادی همسرش از سختی های او در زندان انفرادی می گوید و در سرزنش کودتاچیان صرفه جویی به خرج نمی دهد که همین باعث خشم نماینده دولت می شود و با صدای بلند اعتراض می کند ولی وقتی می بیند که مردم به خود  او اعتراض می کنند و همسر محمدرضا هم گوشش بدهکار نیست به همراه اعوان و انصارش جلسه را ترک می کنند و پیروزی دیگری برای جنبش سبز مردم در کانون توحید لندن جایی که گوشه گوشه ی آن یاد و خاطره ای از محمد رضا جلایی پور دارد ثبت می شود. ما بیشماریم و کودتاگران در سقوط. زنده باد جنبش ایران سبز.




پی نوشت: با تشکر از دوستی که فیلم جلسه را در یوتیوب قرار داده است. ببینید:



1 comments:








ناشناس

گفت...

جالب است!بالاخره معنی ازادی بیان جنبش سبز را هم فهمیدیم.هر جا خلاف میلتان حرف زدند با صلوات مانع شوید .شما چقدر بدبختید که دست به دامن مهره سوخته ،ترسو ومفت خوری که هم از توبره می خورد هم ازاخور یعنی مهاجرانی شده اید.بدبخت اگر شجاعی برو ایران واز جنبش سبزت دفاع کن.وگرنه اینجا بنشین وخفه خون بگیر.حالا نظرم را چاپ کن.

-------------------------------

حرف حساب: طرفدار جمهوری اسلامی و دعوی آزادی بیان؟ بقول شیخ کروبی یا للعجب! بی پناهان سبز برای این نمی خواهند نام علی خامنه ای را بشوند (آن هم با صلوات) که او پیش از این با گلوله و شکنجه و زندان و تجاوز و ارعاب و ضرب و شتم نگذاشت مردم حرف بزنند. من هیچ ادعای شجاعت ندارم و گمانم به اندازه کافی هم به موج سبز کمک کرده ام اگر اینگونه نبود اینقدر باعث عصبانیت چون شمایی نمی شدم. راستی اگر خواستی بسنجی که شمایان چقدر به آزادی بیان علاقه دارید همین جمله ی خفه خون بگیرت را چند بار مرور کن آن وقت به طبیعت رفتاری این گونه ادم ها بیشتر پی می بری. خوب من که نظر شما را چاپ کردم حالا شما کجا این نظر من را چاپ می کنی تا عدالت علوی برقرار شود؟

fatima | 09.14.09 - 11:45 pm | #

http://www.youtube.com/watch?v=Z...h? v=ZQ_byad4bUs

))
Anonymous | 09.15.09 - 9:24 am | #

فیلمشو حذف کردن
شما ذخیرش نکرده بودی؟

----------------------------

عرفان - حرف حساب: متاسفانه نه. شاید کس دیگری این کار را کرده باشد. امیدوارم. لطفا با ایمیل یا کامنت به من خبر بدهید اگر شما فیلم را سیو کرده اید.

جهانگیری | 09.16.09 - 10:31 am | #




Blog Widget by LinkWithin