header-photo

پاسخ به نامه پر دروغ احمد توکلی: مردم شهید داده ی سبز این توهین تو را فراموش نخواهند کرد


توکلی امروز نامه ی سرگشاده و پر دروغی به رییس جمهور موسوی و سید محمد خاتمی نوشته و پاسخ نیز خواسته است. چون پاسخ به نامه ی او در شان هیچ کدام از این عزیزان نیست و متن نامه عملا به شعور و جنبش مردم ایران توهین و خیانت می کند برای روشن شدن ذهن ایشان نکاتی را می گویم.

توکلی:  آيا امام نفرمود جمهوري اسلامي نه يك كلمه كم، نه يك كلمه زياد؟ و اين را اساس سياست داخلي نمي شمرد؟ آيا امام نفرمود روز قدس روز اسلام است و حمايت از فلسطين را يكي از اركان سياست خارجي قرار نداد؟ آيا امام مكررا نفرمود پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملكت شما آسيبي نرسد؟ آيا پردازنده نظريه ولايت فقيه و پايه‌گذار آن نبود؟

پاسخ: جمهوری بعله ولی نه جمهوری تقلب  و دروغ. اسلامی بعله ولی نه اسلام کشتار و تجاوز و ضرب و شتم. امام همچنین گفته بود: میزان رای مردم است و گفته بود که مدیران کنونی توانایی اداره ی یک نانوایی را هم ندارند. بله امام گفت روز قدس مهم است ولی امام همچنین گفت راه قدس از کربلا می گذرد یعنی باید اول با دشمن ایران جنگید. ایشان گفت پشتیبان ولایت فقیه باشید ولی ایشان همچنین گفت که وقتی عدالت از فقیه دور شود ولی فقیه خود بخود معزول است. هم امام و هم آیت الله منتظری نظریه پردازان ولایت فقیه بودند و امروز آیت الله منتظری تنها باقی مانده ی آن ولایت مطلقه ی فقیه را شرک به خدا می داند.


توکلی: حالا شما بايد جواب دهيد كه وقتي با ادعاي احياي ارزش‌هاي فراموش‌شده خط امام، معترضان را علمداري مي‌فرماييد، آيا از اين شعارها و سردهندگانشان برائت مي‌جوييد يا با ادامه سكوتتان آن‌ها را تاييد مي‌كنيد؟

پاسخ: گولی کلا وقاحت در ایران مطلقه شده است! آقای مثلا مسلمان شما چرا در برابر این همه کشتار و تجاوز و ضرب و شتم همان هایی که معتقدی اعتراضشان به حق است ماه هاست حناق گرفته ای؟ چرا در برابر دولت تقلبی و غیر مشروع سکوت کرده ای و به کابینه اش رای اعتماد هم می دهی.

توکلی: تا اين‌جا، حوادث نشان داد كه جريان موسوم به سبز لااقل چها ويژگي زير را دارد: با مباني انقلاب اسلامي ناسازگار است. از پشتباني بيگانگان مخالف اسلام، استقلال ايران و مسلمانان جهان برخوردار است. رفتار وظاهر كثيري از افراد آن حاكي از عدم تقيد به شرع و ارزش‌هاي انقلابي است. قصد معارضه با نظام قانوني و مردمي حاكم را دارد و به اعتراض در شكل قانوني راضي نمي‌شود.

پاسخ: نعل وارونه و دروغ گویی تا چه حد آقای توکلی؟ اگر مبانی انقلاب کشتار و تقلب و دروغ و تجاوز و شکنجه و اعتراف بوده که بله ناسازگار است. پشتیبانی بیگانگان را ا حمدی نژاد دارد که اسراییل اعلام کرد بودن او هدیه ای است برای اسراییل. وانگهی کدام گروه هم اکنون در حال معامله و گدایی از شیطان بزرگ است؟ رفتار و ظاهر جنبشیان را نپسندیده ای؟ اتفاقا تمام این جنبش برای همین است که شما تنگ نظران ظاهر بین را از قدرت دور کند. پس تعجبی نیست که نپسندی. حتما ظاهر آن امام جماعت که با زنان مردم می خوابید را می پسندی؟ و یا آن بسیجیانی که با باتوم و گلوله به جان مردم می افتند؟ ای ناجوانمرد که مثلا در خانه ی قانون نشسته ای! مردم به صورت قانونی اجتماع کردند و خواهان باز پس گیری رایشان شدند ولی شما آن ها را کشتید و آن وقت لاطائلات می بافی؟

توکلی: آيا شما فكر مي‌كنيد اكثريت معترضاني كه راه معارضه را برگزيده‌اند و شعار جانم فداي ايران سرداده‌اند، وقتي خطري متوجه ايران شود روي حرفشان مي‌ايستند؟ جان كه هيچ، يك گام هم اكثرشان براي استقلال و آزادي ايران عزيز بر نخواهند داشت. مي‌نشينند و منتظر مي‌مانند تا همان اكثريت مستضعفي كه به پيروي از امام و مراجع و روحانيت انقلابي، ايران را حفظ كردند بازهم جانفشاني كنند و بعد هم غرولند و ملامت تحمل كنند.

توکلی بدان که مردم شهید داده ی سبز این توهین تو را نخواهند بخشید. مردم سبز تاکنون فقط به روایت رسمی 76 شهید داده اند و صدها و بلکه هزاران نفرشان در زندان اختناق و کودتا اسیرند و هزاران و هزاران نفر هنوز جراحت و کبودی های ضرب و شتم وحشیان ولایت را بر بدن و روح دارند. آن هایی که در جنگ جنگیدند همه همین مردم بودند که مثل ذوب شدگان کور چماق تکفیر و وحشی گری بدست نگرفته اند بلکه فقط کوشیدند با یک برگه ی کاغذی رای سرنوشتشان را تعیین کنند. تمام جنبش سبز برای این به پا خواسته که استقلال و آزادی ایران عزیز را از دست دروغ گویان چکمه پوش و کودتاگر باز پس گیرد. احمدی نژاد مردم را خس و خاشاک نامید و نتیجه اش را دید نمی دانم سرنوشت تو با این توهین بی سابقه به مردم ایران چه شود.

تولکی: حتي اگر حق كاملا با شما مي‌بود- كه حتما چنين نيست- باز اجازه معارضه نداشتيد.

پاسخ: اعتراض حق مردم است و اجازه ی آن را از طرف ناراستانی همچون شما صادر نمی شود.

توکلی: حالا چرا در برابر شعار انحرافي نه غزه نه لبنان سكوت كرده‌ايد

پاسخ: اتفاقا رییس جمهور موسوی اولین کسی بود که به همه فهماند که منظور اصلی امام از جمله ی راه قدس از کربلا می گذرد یعنی چراغی به خانه رواست در مسجد حرام است. اتفاقا شعار نه عزه، نه لبنان جانم فدای ایران کاملا منطبق است بر مواضع رهبران حق جوی راه سبز امید.

توکلی: جناب آقاي خاتمي! شما و يا اطرافيان‌تان، زماني نفرينِ «مرگ بر آمريكا» را كه شعار برحق ملت ستمديده ايران بوده است، خشونت‌بار خوانديد. حالا نظرتان در باره شعارِ «مرگ بر ...» چيست؟ آيا امام بر اصالت امر ولايت فقيه در اسلام تاكيد نمي‌كرد و نفرمود:«پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملكت شما آسيبي نرسد؟» فكر نمي‌كنيد كه شما هرچه داريد از حكومت ولايت فقيه است؟ فكر مي‌كنيد اگر كساني كه امروز شعار جمهوري ايراني مي‌دهند، سركار بيايند، شما را خلع لباس و منزوي نخواهند كرد؟ البته اگر زنده‌تان بگذارند.

 پاسخ: اول: شما که آن زمان گوش نکردید و خاتمی را خائن می نامیدید حالا او را به همان شعار مواخذه می کنید؟  دوم: ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسپندان. سوم: تمام کسانی که به ایران و مردم خدمت کنند در دامن امن مردم جای خواهند گرفت. شما چون روحیه اتان شبیه همان کسانی است که در چند ماه گذشته کشتند و شکنجه کردند و تجاوز کردند فرافکنی می کنید و گمان می کنید که مردم با فرهنگ ایران هم چون شما رفتار می کنند. وانگهی عزیز بودن خاتمی برای این مردم حتی بر شما هم ثابت شده است برای همین است که برایش نامه می نویسد و در واقع تمنای سازش دارید.

توکلی: ترديدي نيست كه معارضه به ظاهر جديد، با شعارها و استراتژي‌هاي شمرده شده، چيزي جز خيانت به امام، انقلاب، اسلام، مردم و ايران نيست. اگرچه خيانت فاعلي بر همه افراد اين جريان صدق نمي‌كند، ولي قطعا خيانت فعلي هست. فكر مي‌كنيد حكومت تا كجا مدارا خواهد كرد؟ اگر تصور شود اجازه داده مي‌شود نظامي كه با خون‌دادن‌ها و خون دل خوردن‌هاي بسيار برپا شده و تنها حكومت ديني جهان، ولو پر عيب و نقص، است، به اين راحتي عوض مي‌شود؛ يا تصور كنيد همه آناني كه امروز زير علم شما سينه مي‌زنند، به شما وفادار خواهند ماند، هردو تصور اشتباه است.

پاسخ: خیانت کار دزدان و خائنین به رای ملتند. خیانت کار قاتلان و تجاوزکارانند. اگر گمان می کنی که مردم به راحتی از حقوقشان  و خون های ریخته ی شده ی شهیدانشان (چه در جنبش سبز و چه در خلال این سی سال در جنگ  با عراق و ...) ریخته شده خواهند گذشت و یا اینکه مردم رهبران شجاع و حق جویشان همچون موسوی و کروبی و خاتمی را تنها خواهند گذاشت سخت در اشتباهی.


و  البته در پایان توکلی می گوید به سبب جنبش سبز فضای نقادی از دولت محدود می شود؟ عجب! ما می گوییم دولت غیر قانونی و غیر مشروع است ایشان می خواهد نقد کند. بعد می گوید جنبش سبز باعث امنیتی شدن فضا می شود که باز نعل وارونه زدن است چون مردم همیشه خواسته اند اجازه ی اجتماع قانونی داشته باشند این کودتاگرانند که خیابان ها را تبدیل به پادگان کرده اند و نه مردم. و آخر اینکه اعتراف کرده که این قضایا باعث کسادی اقتصادی شده است ولی با عوام فریبی گناه آن را می خواهد به گردن مردم بیاندازد. وقتی این حرف را از زبان کسی می شنویم که در تمام چهار سال گذشته به صورت مشخص منتقد بزرگ سیاست های اقتصادی دولت نهم بوده آن وقت ناراستی این ادعا بیش از پیش دیده می شود.


2 comments:








ناشناس

گفت...

درود بر سید نقاش ما
نوید | Homepage | 09.20.09 - 9:49 pm | #

سلام عزیز من . من هم می گویم در شان خاتمی و موسوی نیست به این نامه گستاخانه پاسخ دهند ولی اگر من به جای آنها بودم اینطور پاسخ می دادم.

بسمه تعالی
برادر محترم جناب آقای توکلی
سلام علیکم

فرمایش شما در اینکه "در دو سه ماه گذشته، حوادثي گزنده و تلخ بر كشور ، انقلاب و مردم رفت كه حرف‌هاي شنيدني و لابد گفتني بسياري پيرامون آن‌ها وجود دارد" کاملا متین و بجا و مورد قبول همه دلسوزان نظام است . تقلب گسترده در انتخابات ، ضرب و جرح شدید معترضین ، کشتار مردم بی دفاع ، تخریب اموال مردم توسط چماق بدستان و بازداشت گسترده مردم معترض و شکنجه و تجاوز به آنها در بازداشتگاههای بی نام و نشان که بعضا منجر به شهادت جوانان عزیز این مرز و بوم گردید و همچنین بازداشت گسترده فعالان سیاسی و شکنجه های قرون وسطایی آنان قلب هر انسانی را جریحه دار می کند . ما نیز قصد پاسخ به حضرتعالی را نداشتیم زیرا اثری مثبت از بیان و تشریح حقایق تا کنون ندیداه ایم که هیچ ، تمامی انسانهای آزاده ای که مشغول جمع آوری اسناد ضرب و جرح و شکنجه و تهدید و تجاوز به فرزندان پاک ایران بوده اند خود دستگیر و در زندان هستند. با این حال پاسخ به شما شاید اتمام حجتی باشد برای کسانی که طعم شیرین قدرت آنها را وادار کرده است تا روزنامه ها را ببندند ،سایت ها را فیلتر کنند و همه آگاهان دلسوز و کسانی که احتمال مخالفت از ناحیه آنان می رود را روانه زندان نمایند .
1- ما نه تنها به استقلال آزادی و جمهوری اسلامی ایران عزیز معتقدیم ، بلکه اعتقاد داریم باید شعار نه شرقی و نه غربی نیزهمواره سر لوحه سیاست های جهانی ما باشد . جای تامل است که چین و روسیه کمونیست مدافع کودتا گران بودند و هر دو همزمان معترضان مسلمان خود را با شیوه های یکسان سرکوب کردند . روز قدس روز حمایت از مردم فلسطین است در برابر رژیم ستمگر و غاصب اسرائیل و همه غاصبانی که به شیوه های غاصبانه بر مردم حکومت می کنند. ما مخالف دیکتاتوری
سید علی | 09.20.09 - 11:05 pm | #

اینرا به توکلی میگویم. ایمیلش را دارید برایش بفرستم؟

مگر شما گذاشتید که موسوی و کروبی با مردم حرف بزنند؟ شما باید فرصت میدادید، تریبون میدادید، 10 دقیقه بعد از اخبار وقت میدادید. اجازه ی ارتباط با مردم را گرفته اید و اکنون قیافه ی حق به جانب میگیرید و شکوه میکنید؟ به شما گفته بودیم که اگر میخواهید کنترل از دستتان خارج نشود، رهبران سبز را محدود نکنید. محدود کردید، دستگیر کردید، تهدید کردید، اینهم نتیجه اش. راهپیمایی مسالمت آمیز را با گاز اشک آور پاسخ گفتید، شعار "رای من کو؟" تبدیل به "مرگ بر ..." شد.
امیر | 09.20.09 - 11:22 pm | #

این مردک فقط می خواهد مطرح باشد.به طرح این نادان کمک نکنیم.
فرشاد | 09.21.09 - 5:13 am | #





ناشناس

گفت...

من روز جمعه ای (روز سبز ایران) یک موردی به چشم خودم دیدم می خواستم ببینم آیا دیگران هم به این مسئله توجه کرده اند:
من به شخصه به آئین های مذهبی علاقه ای ندارم و به نظرم کاملا یک مسئله شخصی است، تا جایی که بتوانم به اعتقادات دیگران احترام می گزارم ولی نمی گزارم اعتقادات دیگران موجب محدودیت در زندگی من شود، غرض از این صحبتم این بود که بگم من روز جمعه روزه نبودم ولی برعکس تظاهرات پیشین همراه خودم بطری آب معدنی نبردم گفتم شاید یکی از همرزمانم روزه بود و با آن پیاده روی طولانی و جنگ و گریزی که حدس میزدم اتفاق بیفتد بر سختی آن روز او نیفزایم، خلاصه اینکه ما نیز نیمچه روزه ای گرفتیم، در حوالی خیابان فلسطین در حالی که در بین جمعیت بودم ناگهان دیدم جوانی با چهره ای شهرستانی با بسته ای بزرگ (از جنس گونی پلاستیکی برنج) بر روی دوشش عرض جمعیت را به سختی طی می کرد و به پائین می رفت، وقتی به جلوی من رسید کاملا میشد بسته های آب معدنی را داخل آنها دید، من با تعجب به همراهم و اطرافیانم موضوع را گفتم، آنها نیز ابراز تعجب کردند، مخصوصا زمانی که مسیر آن فرد را با چشم دنبال کردیم و دیدیم که به داخل نیروهای کنترل کننده اوضاع (همان سرکوبگر خودمان) رفت، با خودمان گفتیم که ماها به این چیزا اعتقاد نداریم ولی اینا که معتقدند؟! پس آب معدنی آنهم این همه برای چی؟! به هر حال موضوع را در آن شلوغی به فراموشی سپردیم تا اینکه نزدیکای خیابان وصال شیرازی گروههای سرکوبگر با چوب و شوکر و اسپری فلفل راه را بر ما بستند و درگیری به وقوع پیوست، من و همراهانم در حال دور شدن از نقطه درگیری بودیم که دیدیم همان جوان، گونی آب معدنی را به میان جمعیت آورد و در وسط بلوارکشاورز(پیاده روی آن) بر روی زمین ریخت و به مردم گفت بردارید، نکته عجیب این بود که در تظاهرات پیشین نیز عده ای این گونه آب معدنی می آوردند ولی تا 2 الی 3 برابر قیمت به مردم تشنه می فروختند، لحظه ای عده ای که آنجا بودند همدیگر را بهت زده نگاه �
ایرانی | 09.21.09 - 8:33 am | #

cheghadr in adam bitarbiate
ali | 09.21.09 - 10:40 am | #

احــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسنت به این جواب حرف دل منو زدی
alireza | 09.21.09 - 5:28 pm | #




Blog Widget by LinkWithin