header-photo

چنـــد توصیــــه ی مهـم بـرای جنبش سبــــــــــــز

1. اگر پیش نهاد خوبی برای پیش برد جنبش سبز دارید و بهتر است مخفی بماند آن را در فضاهای عمومی همچون بالاترین و دنباله و یا چت روم ها مطرح نکنید. بهتر است آن را از طریق ایمیل (و نه کامنت در وبلاگ ها) به رهبران و فعالان شناخته شده ی جنبش بفرستید.

2. گردانندگان و اعضای سایت های عمومی برای مبارزه با جنگ روانی کودتاچیان و یا انتشار اخباری برای هجوم روانی به آن ها گروه های هم فکر تشکیل بدهند.

3. همچون جان از امید و امیدواری نگهداری کنید و به دیگران هم امیدواری بدهید. بزرگترین قدرت ما در بیشماری و امیدواری و پیوستگی ماست.

4. باید ذهن و روان کودتاچیان را فرسود. بنابریان هر گونه که می توانید کودتاچیان را به زحمت و ناآسودگی بیاندازید حتی اگر در حد نوشتن شعار در دستشویی ها باشد.
--------------------------------------------------------------
کسانی که نوشته های حرف حساب را از طریق فید خوان می گیرند لطفا نوشته ها را از طریق ایمیل به دیگران هم برسانند و یا از آن ها بخواهند که مشترک شوند.
http://harfehesaaby.blogspot.com/feeds/posts/default


1 comments:








ناشناس

گفت...

وبلاگ بسیار خوبی دارید به خصوص مطالب تحلیلی آن خیلی مفید است. این وبلاگ تا بحال مورد توجه کسی نبوده است و علیرغم مطالب خیلی مفید در بالاترین لینک نشده است (یا اگر تصادفا شده، با یکی 2 رای پایین رفته است). اگر می توانید اطلاع رسانی کنید.
http://saraswatia.blogspot.com/
به خصوص در مورد آخرین مقاله آن
http://saraswatia.blogspot.com/2...og- post_12.html
موفق باشید
امیر | 09.12.09 - 10:40 pm | #

تو محاکمه بعضی میگفتن ایمیل های جنبش سبز رو فوروارد کردن جرمشون این بود کلا باید خیلی مواظب باشن
sirous | Homepage | 09.14.09 - 12:05 pm | #




Blog Widget by LinkWithin