header-photo

استبداد دينی و موزه کومونیسم: فیلمی در تایید روسی بودن روش های سرکوب و کودتـا

{ایمیل وارده}

هفته گذشته سفری به پراگ شهر زیبا و دیدنی با مکانهای فرهنگی فراوان داشتیم. در قسمت قدیمی شهر موزه های زیادی جهت اگاهی از تاریخ وعبرت اموزی از قبیل موزه شکنجه، شکنجه گاه قرون وسطائی بنام برج سفید و موزه کومونیسم نظرمان را جلب کرد. از این میان، موزه کومونیسم تا حدودی روند تئوریک و مسیر عملی این روش که در قرن گذشته توسط شوروی سابق دیکته و در بلوک شرق اجرا می گردید را به نمایش گذاشته است. در داخل این موزه قسمتهای مختلفی وجود دارد که یکی از آنها اتاق اقرار گیری و اعتراف میباشد. همچنین یک اتاق صوتی/تصویری وجود دارد که بطور مختصر فیلمی از اتفاقات دوران کومونیسم در چکسلواکی تا تاریخ 1989 و پیروزی دموکراسی را نمایش میدهد.
دیدن این فیلم من وهمسرم را به تحیر وا داشت. سعی نمودم تا یک نسخه از آنرا از مسولان موزه خریداری نموده و برای دوستان به ایران فرستاده که متاسفانه موجود نبود. این فیلم مراحل سلطة کومونیسم و سرکوب آزادیخواهان در چکسلواکی را نشان میداد که به صورت نمونه شامل صحنه هائی از قبیل زیر بوده:

- استفاده عمده از لباس شخصی ها در کنار مامورین رسمی وملیشا (بسیج) جهت سرکوب تظاهرات مردمی

- شناسائی محلی افراد فعال ودستگیری آنها

- ضرب و شتم شدید تظاهرکنندگان به شیوه ای که در تهران تکرار آن مشاهده شد

- فیلم برداری از تظاهرات، شناسایی و سپس بازداشت تظاهرات کنندگان در شب

- ضبط دوربینهای مردم و فیلم های داخل دوربینها

- وابسته قلمداد کردن تظاهرات کنندگان و رهبران آزادیخواهان به بیگانگان (امپریالیسم).
بوضوح تمام این مراحل در دو ماه گذشته در تهران به اجرا گذاشته شد که به احتمال زیاد میتوان استنباط نمود که سرانِ نیروهای لباس شخصی، امنیتی و پلیس ایران زیر نظرنیروهای امنیتی روسيه (که هنوزروشهای کا. گ. ب را دنبال می کنند)این روشها را تعلیم دیده و انرا به زیردستان آموزش ومجموعأ درتهران وشهرهای بزرگ به کار بسته اند. ضمنأ با توجه به توانائی های مدیریتی موجود در سازمانها ونهادهای دولتی در ایران که به علت عدم برنامه ریزی وسؤمدیریت دچار عدم کارائی، روزمرگی وبحران میباشند. منظم عمل نمودن بخش نظامیِ و کودتا گران، برنامه ریزی برای بعد از انتخابات، هماهنگی در جهت سرکوب وسیع و بکارگیری روشهای مذکور و جدیدتر نشان دهندۀ داشتن یک نقشه راه تدوین شده که احتمالأ بالاتر از توان فکری مدیریت حاکم و وجود یک رابطه وسیع، د نباله دار و به روز با سازمانهای مربوطه در روسیه میباشد.

در پایان یادآوری این نکته ضرورت دارد که جوانان عزیز میبایست در جمع آوری مدارک ومستندات سرکوب نهایت سعی وکوشش را بنمایند که این از ملزومات تشکیل موزهً استبداد دینی در تهران پس از به ثمررسیدن موج سبزآزادی میباشد.
نوشتهً:  .... ـ انگلستان 09/08/30
----------------------------------------------
پی نوشت: نویسنده همچنین یادآوری می  کند که فیلم به زبان چک بوده و زیر نویس انگلیسی داشته است. خوب است دوستانی که در پراگ هستند سعی کنند هر طور شده یک نسخه از این فیلم تهیه کنند. 
---------------------------------------------------------------
کسانی که نوشته های حرف حساب را از طریق فید خوان می گیرند لطفا نوشته ها را از طریق ایمیل به دیگران هم برسانند و یا از آن ها بخواهند که مشترک شوند.
http://harfehesaaby.blogspot.com/feeds/posts/default


1 comments:








ناشناس

گفت...

از نظر من اصلاً عجیب نیست سالها بعد مثل این روزها که می شنویم کودتای آمریکایی 28 مرداد، مردم خواهند شنید کودتای روسی 22 خرداد
بزدل میرزا | Homepage | 09.03.09 - 8:06 pm | #

طرح زکات فطریه سبز

دوستان همان طور که میدونین روز عید فطر هر مسلمونی باید برای خودش و افراد تحت تکفلش حدود دو هزار تومان فطریه بده، و در بدترین حالت، اگر فرض کنیم که فقط بیست میلیون ایرانی این پول رو پرداخت می کنن؛ این میشه 400000000000 ریال!!!

معمولا این پول به صندوق های کمیته امداد ریخته میشه، که خودتون میدونین کمیته امداد دست چه کساییه و کودتاچی ها از این پول ها چه استفاده ای می کنن!

حالا
این قضیه چه ربطی به جنبش سبز میتونه داشته باشه؟

از دو طریق:

راه اول که این پول ها رو به جای ریختن در صندوق های کمیته امداد، در صندوق های موسسات خیریه ی غیر دولتی مثل سرای سالمندان و غیره بریزیم که به دست کودتاچی ها نرسه

و دوم این که، تا می تونیم برای پرداخت این پول ها، از اسکناس های خورد مثل صد تومنی یا دویست تومنی استفاده کنیم، و روی همه ی این اسکناس ها شعارهای جنبش سبز (مثل مرگ بر دیکتاتور و ...) رو بنویسم

این طوری در یک روز، دویست میلیون قطعه اسکناس دویست تومانی، یا چهارصد میلیون قطعه اسکناس صدتومانی شعارنویسی شده، داخل صندوق های صدقات ریخته میشه

دولت کودتا هرچی هم زور بزنه نمی تونه این همه اسکناس رو از گردونه خارج کنه، و ضمنا چون این اسکناس ها در صندوق ها ریخته میشن، هیچ خطری برای کسی که اونو تو صندوق میندازه نداره، چون موقع ریختن، کسی از نوشته ی توش مطلع نمیشه!

به نظر من که طرح بسیار جالب و موثریه!

به همه ی دوستان اطلاع رسانی کنین
فرصت زیادی تا عید فطر باقی نمونده!
هر زکات فطریه، بیست برگ شعار سبز!!!...
.
.

.
ناشناس | 09.04.09 - 2:04 am | #

ممنون به خاطر بلاگ خوبتان.

میدونیف مشکلی‌ که کودتاچی‌های ما دارند اینه که این اتفاق بد از انفجار اطلاعاتی اینترنت اتفاق افتاد، و هزاران عکس و فیلمی که گرفته شد در این مدت به عنوان سندی خواهد بود که این استبداد دینی رو مثل یک لکه ننگ در تاریخ بشر ثبت خواهد کرد.

پاینده باد ایران
پیمان | 09.04.09 - 2:45 am | #

بعد از نماز جمعه امروز... و ضرورت ها

۱) دیکتاتور شدیدا ترسیده است.

۲) اما با توجه به شخصیتش (عقده های دوران نوجوانی و عقده های زمان رئیس جمهوری و عقده یک شبه آیت الله شدن و …) می تواند خطرناک باشد!

۳) رژیمش با شتاب زیاد رو به زوال است، و افراد دور و برش عده ای عقب مانده منگل و لات و لومپن بیش نیستند.

۴) دستش آلوده به خون، فرمانده و آمر پست ترین جنایات ضد بشری در تاریخ بشریت است.

۵) دولت منصوبش نه تنها فاقد هر گونه مشروعیت است که ویژگی هایش جز دروغ، تقلب، خالی بندی، عقب ماندگی فکری، کودنی، بی کفایتی در داخل و خارج و… نیست. مانند رهبرشان دست هایشان از بالا تا پایین آلوده به خون و تجاوز به ملت است.

۶) در مقابل جنبش سبز رو به صعود است. صلح جوست و مشروعیت دارد. برای علتی عالی و بدیهی ترین حقوق پایمال شده یک ملت رنجدیده مبارزه می کند.

۷) زبده ترین، نخبه ترین، فرزانه ترین، و دلاورترین فرزندان ایران در این جنبش فعالند.

۸ ) مردم جهان، تمامی صلح دوستان و فرزانگان جهان با این جنبش هستد.

۹) نقطه برخورد رویارویی احتمالی سرنوشت ساز را ما باید تعیین کنیم. آن ها رو به نزولند، ما رو به صعودیم. بنابراین گذشت زمان به نفع ماست.

۱۰) ما در هماهنگی و لجستیک برای استفاده بهینه از تمامی توان ملی ضعف داریم.
پیش بسوی تشکیل کنگره ملی و گسترش و تقویت هسته ها و شبکه های خودگردان مدرن!
آرش | 09.11.09 - 6:20 pm | #




Blog Widget by LinkWithin