header-photo

تحقیــر مــردم ادامه دارد: احمدی نژاد مخالفان را خس و خاشاک نامید و خامنه ای آن ها را کاریکاتور

عکس ها برگفته از وبلاگ سوی بیدار واژگان

امروز در نمایش مضحک تنفیذ تقلب و استبداد، رهبر علی خامنه ای جمله ای گفت که چون از سر آگاهی گفته شده است نابخشودنی تر از تمسخر احمدی نژاد است. او بعد از این که اعتراضات به حق مردم را "تقلید مغلوط" از انقلاب 57 دانست (و البته عملا به بزرگی این اعتراضات اعتراف کرد) در کلامی توهین آمیز کار رهبران اعتراضات و اعتراضات مردمی را کاریکاتوری از وقایع 57 دانست تا به جای به رسمیت شناختن حق اعتراض و کرنش در برابر آزادی خواهی مردم و استفاده از زبان مصالحه و تدبیر با استفاده از زبان تمسخر و تحقیر همچنان بر راه کودتا و توهین به خواسته های مردم پای بفشارد.
دشمنان در اين خيال نباشند كه با تقليد مغلوط از حضور عظيم مردم در انقلاب پرشكوه ‌١٣٥٧ و در يك كاريكاتور از آن حركت عظيم، مي‌توانند به نظام اسلامي ضربه بزند؛ چرا كه اين نظام مقتدر و ريشه‌دار با اين كارها شكست نخواهد خورد.

این جمله ایشان چقدر شبیه جمله ی ازهاری است که گفته بود صداهای الله اکبر که شب ها می آید پخش نوار است و نه صدای مردم واقعی. جالب آن که آن خنده آور و ناکارا را شاه نگفته بود. حال بعد از سی سال همان روش را برای انکار مردم به کار بردن کاریکاتور است یا اعتراضات میلیونی مردم؟

رونوشت به نیک آهنگ: گمانم همین یک جمله برای نیک آهنگ مجوز لازم را صادر کرده باشد تا ایشان با وجدان راحت به رهبری نشان دهد کاریکاتور کیست و چیست.
لینک مرتبط: نه! ما کاریکاتور پدرانمان نیستیم ...
---------------------------------------------------------------
کسانی که نوشته های حرف حساب را از طریق فید خوان می گیرند لطفا نوشته ها را از طریق ایمیل به دیگران هم برسانند و یا از آن ها بخواهند که مشترک شوند.
http://harfehesaaby.blogspot.com/feeds/posts/default


1 comments:








ناشناس

گفت...

اینکه خامنه ای از کلمه کاریکاتور استفاده میکنه برای اینه که قاطی کرده مگه ندیدی چطور دستپاچه شده بود که نمیدونست باید ان را چکار کنه. بحث جالبی است بنام "زبان بدن" که اگر دقت کرده باشید اینا بدجوری خودشون را باخته بودن و اینو از همین زبان به وضوح میشد فهمید.
Shahed | 08.04.09 - 2:51 am | #

کسی‌ میتواند این سوالات من را جواب بدهد؟؟؟؟؟؟؟ http://alirezawebneveshte.blogsp...og- post_04.html
amir | 08.04.09 - 11:56 am | #

14 مرداد
ضرورت به روز کردن نقشه راه برای پیروزی نهایی.

چند نکته به نظر من می رسد که بیان آن ضرری ندارد:

1) رخدادهای انتخابات شتاب روند انحطاط و فروپاشی را بیشتر کرده است. باندهای قدرت امروز ناتوان تر از هر زمانی برای اداره کشور و تامین نیازهای جمعیت 70 میلیونی ایران هستند.

2) وظیفه ملی ماست که همه سناریوهای ممکن را بررسی و برای هر کدام آمادگی کامل داشته باشیم.
بدترین سناریوی ممکن ادامه کله خری این فرومایه گان بیسواد تا پای هرج و مرج، تجزیه و فروپاشی کشور است!

3) از هم اکنون باید هسته های خودگردان مدرن که در نقاط مختلف کشور و در دنیای مجازی (داخل و خارج) تشکیل می شود، این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و برای مدیریت بحران ساختارها و شبکه های لازم را ایجاد کنند.

4) پیروزی زودتر و کم هزینه تر در داخل، در گرو یک دیپلماسی فعال و خلاق در خارج است. رهبران جنبش این را دست کم نگیرند.

5) تا مشخص شدن نقشه راه به روز شده، به گمان من نباید اصرار بر تداوم راه پیمایی های تاکتیکی داشت. بهتر است نخبگان و رهبران وقت و تمرکز خود را روی تدوین استراتژی و به روز کردن نقشه راه، پس از بررسی سناریوهای ممکن، بگذارند.

6) فراموش نکنیم که هدف "فراگیر" برگزاری انتخابات آزاد در ایران است. این هم استراتژی است و هم تاکتیک. اصرار بر نوع جمهوری از هر طرف در این مرحله بی سیاستی و تفرقه افکنانه است. همچنین نباید فراموش کنیم که نکبت ولایت فقیه از همان اول جز فاشیسم خونخوار بیرحم توسط باندهای "مقدس"، ارمغانی برای این ملت رنجدیده نداشته است.
آرش | Homepage | 08.05.09 - 5:29 pm | #




Blog Widget by LinkWithin