header-photo

آقایان مراجع آن قدر سکوت کنید تا مردم (ایران و جهان) باور کنند اسلام دین دروغ و تقلب و فریب است.

آقایان مراجع مگر شما نبودید که در سال 57 می گفتید: سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن؟! نکند خدایی نکرده امپراتوری شکر دهان ها و ایمان ها را شیرین کرده است؟ چه شده است که حالا در برابر دروغ های آشکار، خرافه های بی سابقه، تقلب های میلیونی سکوت کرده اید؟ نکند عمامه ی اجتهاد آن قدر گشاد شده است که دیگر دروغ و تقلب و خون ریزی و شکنجه و کلاه برداری گناه نیستند؟ شاید هم برای ما گناه است برای شما ها گناه نیست! نکند آیه ی قران که اگر یک نفر کشته شود انگار همه ی آدمیان کشته شده اند از قران شما برداشته شده است؟ نکند خدای نکرده بجای نگرانی در باره ی دین خدا نگران قطع شدن برخی خمس و زکات های دولت تقلبی و بودجه های گم شده هستید؟ نکند مجمع تشخیص مصلحت گناه تشکیل داده اید و طبق فرمان ولایت مطلقه حرام را حلال و منکر را مباح می کنید؟ و یا نکند شما هم اسلام و تشییع برایتان ارزشی ندارد و به جای آن به فکر حفظ نظام دروغ و تقلب و ظلم هستید؟


مگر موسوی یک دیندار معتقد و شناخته شده نیست؟ مگر او با احترام و تکریم خدمتتان نرسید؟ و مگرها و سئوال های فراوان دیگر. باری، امروز مردم ایران هوشیارانه شما را می نگرند. اگر شما بتوانید چنین راحت اسلام و ایمان را بفروشید مطمئن باشید مردم هم راحت تر شما را به باوری بهتر و الگوهایی شایسته تر خواهند فروخت. این پیام تاریخی امروز مردم ایران است. آن را جدی بگیرید.

---------------------------------------------------------------
کسانی که نوشته های حرف حساب را از طریق فید خوان می گیرند لطفا نوشته ها را از طریق ایمیل به دیگران هم برسانند و یا از آن ها بخواهند که مشترک شوند.
http://harfehesaaby.blogspot.com/feeds/posts/default


1 comments:








ناشناس

گفت...

دوست گرامی‌ مگر تردیدی وجود داشت؟!
Ryan Gilani | 07.08.09 - 11:20 am | #

dooste aziz eslam az awwal ham aiene tawahhosh boode az awwal ham ashe dahan soozi naboode inha ettefaghan eslame wageie ro be namayesh gozadhtand omidwaram zoodtar risheye hammashoon kande beshe.
hmid | 07.08.09 - 12:29 pm | #

1-fegh he shiae yani eslame taghiyeh(eslame maslahti)

2-agar ketabe pas az 1400 sale aghaye Dr shafara nakhandehid lotfan bekhanid motmaenam khaili chiz haro khahid yaft

piroz bashid
Rvi | 07.08.09 - 7:01 pm | #

لطفا از درخواست وبلاگ نویسان از محسن مخملباف جهت راه اندازی کانال تلویزیونی حمایت کنید.
http://yekiazhame.blogspot.com/2...og- post_06.html
در ضمن ممنون میشم اگه برای من دعوتنامه بالاترین بفرستید

-----------------------------------

حرف حساب: لطفا ایمیل خود را بنویسید.

رها | Homepage | 07.09.09 - 1:48 am | #




Blog Widget by LinkWithin