header-photo

من چــــه کـاری می توانم بکنم؟ کارهای کــوچک جمع گردد وانگهی دریــــــــا شوند

یاد آوری مهم: لازم نیست که تک تک ما کار بسیار مهم و بزرگی انجام دهیم کارهای کوچک ما در نهایت به کار بزرگی تبدیل خواهد شد.


برای 18 تیر و بعد از آن
1. اگر قصد بیرون رفتن و راه پیمایی دارید تمام موارد ایمنی را در نظر بگیرید (مثلا اینجا و اینجا)

2.  اگر به هر دلیلی در خانه می مانید و مشرف به خیابان های اصلی هستید همیشه یک دوربین عکاسی دیجیتال یا موبایل دوربین دار برای عکس و فیلم برداری در دسترس داشته باشید. عکس ها و فیلم هایتان را بدون فوت وقت در اینترنت منتشر کنید یا به دوستانتان ایمیل کنید تا آن ها این کار را بکنند و یا به خبرگزاری های بین المللی بفرستید. (آدرس ایمیل بعضی از آن ها)

3. یک حساب ناشناس در جیمیل باز کنید و اخبار و اعلامیه های جنبش سبز را به دیگران ارسال کنید. همیشه از گزینه ی  (BCC) استفاده کنید.

4. اگر در جاهای دیگر شهر تجمعات اعتراضی شکل گرفته و نیروهای امنیتی در آنجا تجمع کرده اند وقت خوبی برای دیوار نویسی و فعالیت های جانبی دیگر است. (اینجا توصیه های بسیار خوبی برای دیوار نویسی می بینید.)

5. در ملاقات با کسانی که نگاه اعتقادی دارند یادآوری کنید که دولت احمدی نژاد نامشروع است و هر گونه همکاری با آن شرعا حرام است و اینکه بسیجی ها بازیچه ی دست قدرت طلبان دین فروش قرار گرفته اند. حتما عکس های اتفاقات اخیر را نشان دهید و دلایل تقلب و دروغ بزرگ را توضیح دهید.

6. از دوستان و آشنایان دعوت کنید در حد توان در برنامه های نافرمانی مدنی (مثلا تحریم محصولاتی که در صدا و سیما دروغگو تبلیغ می شوند و ...) شرکت کنند.

7.   خبرهای مهم را خلاصه کنید و یا سرخط خبرهای مهم  و یا بیانیه های مهم را پرینت بگیرید و به صورت شب نامه به دست کسانی که دسترسی به  اینترنت ندارند برسانید.

8. اگر دوستانی یا اقوامی در بسیج دارید با آن ها وارد گفت و گو شوید و از آن ها بخواهید از اقدام علیه وطن و هم وطنانشان  امتناع کنند و درصورت لزوم از بسیج کناره گیری کنند.

9. سعی کنید با دوستان مورد اعتمادتان شبکه ای قابل اعتماد برای انجام کارهای هماهنگ تشکیل دهید. به صورت شبکه ای فعالیت کردن هم نشاط بیشتری و امنیت بیشتری دارد و هم احتمال خطایش کمتر است.

10. در همراه کردن و آگاهی بخشی به دوستان و خویشانی که در شهرهای کوچکتر زندگی می کنند  و ارسال اخبار به آن ها از هیچ تلاشی کوتاهی نکنید. می توانید اخبار سایت های بالاترین و دنباله را از طریق گوگل ریدر بدون فیلتر بخوانید و به دیگران برسانید.

11. امیدوار بمانید و به دیگران هم امید ببخشید. محتاط باشید و از جانتان محافظت کنید ولی نترسید. ترانه ها و سرودهای میهن دوستانه و نشاط انگیز و یا تامل برانگیز برای دوستانتان بفرستید و تا می توانید در انجام کارهای بی خطر اعتراضی تعداد بیشتری از دوستان و آشنایان را با خود همراه کنید. مثلا این کارهای سبز.

12. برای دوستانتان فیلتر شکن های جدید ارسال کنید. (مثلا این یک لیست است)


---------------------------------------------------------------
کسانی که نوشته های حرف حساب را از طریق فید خوان می گیرند لطفا نوشته ها را از طریق ایمیل به دیگران هم برسانند و یا از آن ها بخواهند که مشترک شوند.


1 comments:








ناشناس

گفت...

www.guilani.wordpress.com
یه نگاه بندازین
Anonymous | 07.08.09 - 12:04 pm | #

http://guilani.wordpress.com/
نیما | Homepage | 07.08.09 - 12:05 pm | #

news! urg
Egyptian lawyers take on iran
legal moves aimed at influencing decision on ahmadinejad visit
two egyptian lawyers have taken action targeting iran moves seena s raising the political tension between the two coutries.
one on them try to stop M.ahamdinejad from attending a summit in egypt,s red sea resort of SHARM EL SHEIKH this month
"ahmadinejad visit to the sinai id a threat to national security and he has to barred from entering the country and if he does he has to be ARRESTED.mr MAMDOUH ISMAIL 46one of lawyer said
ahamdi nejad has crossed all red line. he said During his election campaign last month he INSULTED two companions of thr PROPHETwhic revealed how much he doesn,t care about provoking on angering us muslems(sunnis) for me this insulting and amounts to blasphemy

حالا روشن شد چرا گفته که به مصر نخواهد رفت!!
mehran | 07.08.09 - 12:46 pm | #

ابن هاله نور هم بالاخره منبع اش پیدا نشد! اما به تکذیبی که ار هر تاییدی وافعی تر توجه فرمایید
به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرحوم ایت الله بهجت در پی انتشار برخی شایعات دفتر این مرجع راحل به این مطالب پاسخ داد که متن ان به شرح زیر است :

با سلام ،

آیا صحیح است که آیت الله بهجت «ره» فرموده اند : نمی دانم بمانم و ظهور را ببینم و یا بروم و فتنه را نبینم ؟

پاسخ دفتر معظم له :
کذب محض است.


سوال :

آیا استناد متن های زیر به آيت الله بهجت رحمه الله ، بیت ، دفتر و نزدیکان ایشان صحیح است یا خیر ؟

1. آیت الله بهجت رحمه الله در دیدار دولت با علماء در سال 1386 فرموده اند : باید دید بعضیها چه گناهی کرده اند که نمی توانند خدمات دولت آقای احمدی نژاد را ببینند .

2. فرزند آیت الله بهجت در یک گزارش رادیویی : پدرم در آخرین روزهای عمرش برای مردم ایران دعا می کرد که آقای احمدی نژاد را از دست ندهند .

3. بیت آیت الله بهجت : از رفتار آقای احمدی نژاد به خدا پناه می بریم .

4. آیا اینکه حامیان احمدی نژاد می گویند هاله ی نور، حرزی بوده که آیت الله بهجت برای حفظ وی از خطرات ایجاد کرده اند درست است ؟

پاسخ :

بسمه تعالی

مطالب فوق کذب محض می باشد .
دفتر معظم له
--------------
هاله ساز را هم معرفی کرده اند!
mehran | 07.14.09 - 1:22 pm | #




Blog Widget by LinkWithin