header-photo

پیـــــروزی بزرگ 18 تیر مبارک باد: دلایـــــــــــــل

1. بعـــد از سرکوب و کشتار و ارعاب و خطبه ی فصل الخطاب! مردم جو ترس و ناامیدی را شکستند و خیابان های تهران و برخی از شهرستان ها را به تسخیر خود در آوردند و با شعارهای جدید روزهای جدید مقاومت را به رخ سرکوبگران کشیدند (مجتبی بمیری رهبری رو نبینی).

2. مردم به راه کار «تجمعات شناور و تظاهرات غیر متمرکز» دست پیدا کردند و به این ترتیب نیروهای ساکن سرکوبگر را از کار انداختند. یکی  از شاهدان عینی شنیده بود که یکی از نیروهای سرکوبگر در بی سیم فریاد می زده: "اگه نمی تونی الان نیروی کمکی بفرستی پس برو بمیر!"

3. اخبار آزادی خواهی ایران دوباره به صدر اخبار جهان بازگشت و سیاست مدارن معامله گر فهمیدند که عزم مردم ایران در آزادی خواهی جدی است.

4. این اعتراضات با هماهنگی خود مردم انجام شد و هیچ اعلامیه ی رسمی و عمومی از طرف احزاب و جمعیت ها و شخصیت ها صادر نشده بود.

5. جو کم تحرکی و تا حدودی ناامیدی و شاید ترس قبل  از 18 تیر شکسته شد و حالا مردم باور کرده اند که می توانند با تکیه بر توانایی های خود مبارزه را به پیش ببرند. 18 تیر خون تازه ای از امید، استقلال، پشتکار و مقاومت در رگ هایمان جاری کرد.

6. شهرهای خاموش متوجه شده اند که مقاومت مردم ایران تنها یک اعتراض هیجانی انتخاباتی نیست و می توان از این پس به همراهی بیشتر شهرستان ها امید داشت.

7. محروم کردن کودتاچیان از حس پیروزی طوری که سرکوبگران خسته دریافتند که گذشت زمان به نفع آن ها نیست و مقاومت همچنان شاداب و زنده است.

8. مردم به تجربیات و سازمان دهی جدیدی در مبارزه با سرکوبگران دست پیدا کردند: ایجاد ترافیک، تجمعات شناور و موضعی، فیلم برداری و عکس برداری طوری که هم وطنان به راحتی قابل شناسایی نباشند، ناامید و خسته کردن نیروها در محل استقرار ثابت و اعلام شده، هوشیاری نسبت به نفوذی ها و ....



---------------------------------------------------------------
کسانی که نوشته های حرف حساب را از طریق فید خوان می گیرند لطفا نوشته ها را از طریق ایمیل به دیگران هم برسانند و یا از آن ها بخواهند که مشترک شوند.
http://harfehesaaby.blogspot.com/feeds/posts/default


2 comments:








ناشناس

گفت...

مهم ترین وظیفه اینه که اطلاعات درست و به موقع به شهرهاو روستاهای کشور کشیده شود، چون کوچکترین حرکتی از هر گوشه ایران غیر از تهران و اصفهان و تبریزو رشت و ... می تونهخیلی بیشتر از حتی راهپیمایی هایی باشه که تا حالا رخ داده، این موضوع باید به گوشه های ایران هم برسه
not important | 07.10.09 - 11:43 am | #

دوران تمرين تموم شد.
ديروز تو راهپيمايي افرادي كه دستگير ميشدند توسط مردم به طور شجاعانه اي آزاد ميشدند.
من افتخار ميكنم كه دو نفر از مردم رو از چنگ قاتلان بسيجي(ديگه نگيم لباس شخصي ) آزاد كردم...
بسيجي ها هم كلي ترسيده بودن .. بعضي هاشون ماسك زده بودن و صورتشون رو پوشونده بودن تا شناسايي نشن
amir | 07.10.09 - 11:50 am | #

جون مادرت این همه دروغ و چاخان
سر هم نکن بابا سیصدتا دانشجو تو دانشگاه
قیل و قال کردند بکجای دنیا بر خورد

اینهمه داد و هوار بخاطر هیچ
و پوچ خودتون را سرکار گذاشته اید
Karim | 07.10.09 - 12:01 pm | #

این رو هم اضافه کن که دولت، مردم و دیگر کشورها فهمیدند هدف ما استقرار دموکراسی و مبارزه با دیکتاتوری است
مرگ بر دیکتاتور
Anonymous | 07.10.09 - 12:21 pm | #

کریم عزیز در واقعه کربلا هم فقط 72 نفر بودند. اما .....
امیر | Homepage | 07.10.09 - 12:40 pm | #

والا مادر من دانشجو نیست که دیروز با هم رفته بودیم. جمعیت هم با توجه به پراکندگی خیلی زیاد بود. مردم یاد گرفتن که چه جوری باید دور هم جمع شن.
ضمنا مغازه دار ها هم دیروز سنگ تموم گذاشته بودن. تو اونجایی که ما بودیم راه در رو نبود و اگه در مغازه ها رو رو به مردم باز نمیکردن اوضاع خیلی وحشتناک میشد.
samane | 07.10.09 - 1:55 pm | #

karim to bro roozyt az ali gatel begir
keyvan | 07.10.09 - 10:02 pm | #

دست خدا با مردم است
از ١٨ تير ماه: امواج سبز در سبز مردمي از خزر تا خليج فارس
آغاز مقاومت ملي سراسري
فرياد مظلوميت ما هرشب به آسمان خدا رسيده. از اين پس، هر روز زمين زير پاي ما خواهد لرزيد.
از اين پس، تظاهرات و راه پيمائي هر روزه همه جا را فرا خواهد گرفت. در هر كوچه،
در هر خيابان، در هر كوي و برزن، در هر شهر. بدون وقفه، بدون ترس. در هر ساعت و
در هر دم. ما هزاران هزار نفريم. ما چهل ميليون جوان و پيريم. مي دانيم كه هيچ سدي
نمي تواند در برابر اين امواج آزادي و دا دخواهي بايستد. كساني كه به امانت مردم (كه امانت خداست) دستبرد زدند تا جمهوري را بر باد دهند از اين پس با جمهور مردم طرف اند. كودتاچياني كه خواب استبداد مطلقه و خلافت فرزند و گماشتگان خود را ديده اند از اين پس اين آرزو را به گور خواهند برد. امروز همه مي دانند كه كودتاچيان بر سر آنند تا مردم بزرگ ايران را دچار گناه كبيره يأس و ترس كنند، همه ميدانند كه حكومت دروغ و زور توانسته برخي از مردمان ساده دل را مشرك كند (يعني ترسيدن از كسي غير از
خدا و پرستيدن هر مستبد و ديكتاتوري كه خود را برگزيده خدا مي پندارد) و اين تنها گناهيست كه خدا نمي بخشد. چند روز سكوت نجيبانه مردم نشان داد كه اين مشركان ميخواهند از مردم انتقام بگيرند و همه را يكايك اسير و شكنجه و زنداني كنند يا به جوخه اعدام بسپارند. پس واي بر ما اگر باز سكوت كنيم! اما نه! ديگر سكوتي در كار نخواهد بود، از اين پس هيچ نيروئي نمي تواند جلوي اين امواج ضد خشونت را بگيرد: امروز، مردمان سراسر جهان در برابر جنبش بزرگ مردم ايران مات مانده و به ستايش زيبائي و دلاوري جوانان آزادي خواه ايران پرداخته، اما هنوز جهان نيمي از غيرت ايرانيان را نديده: از اين پس، پيران و سالمندان هم به جوانان ميپيوندند و ديگر همانند نسل هاي پيشين، فرزندان جوان خود را به قربانگاه ضحاك نخواهند فرستاد. از اين پس، هر ايراني يك
كاوه است. از اين پس، جوان و پير، هر روزه در هر كوچه و خيابان، موج در
vazhaspa | 07.11.09 - 12:35 pm | #





ناشناس

گفت...

آخي - چقدر به بي بي سي التماس كرديد . ولي اونها هم زيرتون رو خالي كردند.
تهرون شاهد يك بلواي كوچك بود وديگر هيچ .آماده باشيد دوباره به فراموشخانه تاريخ برگرديد.
احمد | 07.11.09 - 5:15 pm | #

Salaam
Webloge Jalebi dari ,matalebet be rooz va ba nasre zibaei neveshte mishe.
age mituni to Tarrahi Bloget Tanavvoe bede.
rasti age barat momkene Da'avat name Balatarin be E-maile Bala ke ham esme bloge Khodet ham hast baram ersal kon .Mamnoonet Misham.
Mohammad | 07.11.09 - 6:01 pm | #

از طريق كانال جديد تحولات و اعتراضات مردم عليه رژيم اسلامى را مستقيما دنبال كنيد!

هم اکنون تلویزیون کانال جدید، با بیشتر از چندین ساعت خط آزاد تلفنی روزانه، در ایران و اروپا از طریق ماهواره پخش میشود(خط آزاد تلفنی از ساعت 8 تا 11 بوقت ایران که در روزهای اخیر بیشتر شده است). این کانال روی اینترنت نیز بطور زنده پخش می گردد.

دوستان خود را در ایران تشویق کنید این کانال تلویزیونی را تماشا کنند. اگر قراری دارند یا ایده ای دارند به خط آزاد تلفنی آن زنگ زده و از طریق آن پیام خود را به گوش دیگران برسانند. در شرایط بسته شدن بسیاری از مراکز خبری، این کانال مترقی را جایگزین کنید.

تلویزیون کانال جدید تلویزیون کانال جدید
هات برد 8 Hotbird 8
فرکانس 12303Frequency 12303
اف ای سی – سه چهارم FEC ¾
پلوریزاسیون عمودی Vertical Polarization


آدرس اینترنتی تلویزیون:
www.newchannel.tv


برای خواندن آخرین گزارشات سیاسی و تحلیلی از سایت روزنه به آدرس زیر دیدن کنید:

www.rowzane.com
برای یک جمهوری ا� | 07.11.09 - 11:57 pm | #

مرگ بر بسیجی - مرگ بر جنایتکاران حکومتی و مرگ بر دیکتاتور
ali | 07.12.09 - 9:05 pm | #




Blog Widget by LinkWithin