header-photo

دو خبر مهم از ستاد موسوی

ستاد موسوی طی یک اعلامیه می گوید که مردم مراقب باشند در دام درگیریهای طراحی شده نیافتند.

از مردم عزیز مجدداً درخواست می‌گردد که در دام درگیریهای طراحی شده قرار نگیرند. جمعیتها و احزاب حامی آقای مهندس موسوی در تلاشند تا با استناد به اصل 27 قانون ا ساسی مبنی بر آزادی اجتماعات به منظور برگزاری تجمع موج سبز در اعتراض به تخلفات انتخاباتی و برخوردهای خشونت آمیز و شهادت تعدادی از هموطنان ما مجوز لازم را اخذ کنند. از آنجا که با توجه به محدودیتهای شدید رسانه‌ای که دولت حاکم ایجاد کرده است، امکان اطلاع‌رسانی مناسب و به موقع از طرف ستاد وجود ندارد، مسئولیت عواقب این وضعیت که نقش اطلاع‌رسانی رسانه‌های بیگانه و پی‌آمدهای آن را تقویت می‌کند به عهده دولت حاکم است. ضمنا آقای مهندس موسوی آمادگی خویش را برای حضور در برنامه‌های مستقیم تلویزیونی برای بیان مواضع خود در خصوص انتخابات و وقایع پس از آن اعلام داشته‌اند.

خبر دوم: محتشمی

فوری//کنفرانس مطبوعاتی محتشمی پور ساعت 15:30 برگزار می شود
قلم - کنفرانس خبری حجت الاسلام و المسلمین محتشمی پور امروز ساعت 15:30 با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برای تشریح آخرین پیگیری های انجام شده درباره تخلفات انتخاباتی و گزارشی از جلسه صبح با شورای نگهبان برگزار می شود. 

کسانی که نوشته های حرف حساب را از طریق فید خوان می گیرند لطفا نوشته ها را از طریق ایمیل به دیگران هم برسانند و یا از آن ها بخواهند که مشترک شوند.

http://harfehesaaby.blogspot.com/feeds/posts/default

Blog Widget by LinkWithin