header-photo

خونسرد باشیم: تکلیف مشخص شد؛ راه های بعدی این هاست

بعد از سخنان رهبر در نماز جمعه که با تهییج طرفدارانش به امنیتی تر کردن فضا و ایجاد جو احساسی مبارزه با دشمن و شهادت طلبی تمام شد علاوه بر ادامه دادن به تظاهرات آرام خیابانی می باید نافرمانی های مدنی و فعالیت دیگری را را آغاز کرد.

1. اعتصابات گسترده خصوصا در صنعت نفت و بازار

2.  بیرون کشیدن پول از بانک های دولتی و فروختن سهام های دولتی بورس

3. نپرداختن فیش های آب و برق و گاز و خلافی رانندگی و پلیس راه و همچنین نپرداختن مالیات ماشین و کسب و کار و ...

4. حرکات هماهنگ اجتماعی از قبیل بوق زدن، دیوار نویسی، پخش اعلامیه و شب نامه، بی حرکت ایستادن در یک ساعت خاص به مدت مثلا دو دقیقه ( چه پیاده چه با ماشین) و راه های دیگری که همه باید هم فکری کنند و پیش نهاد کنند.

5. تشکیل هسته ها و شبکه های ارتباطی موثر (زنجیره ی ایمیل، تلفن، بلوتوث، ...) و سازمان یافته طوری که وظایف هر کدام مشخص باشد

6. وضع تحریم های سازمان داده شده علیه حامیان کودتا (صدا و سیما و ...)

7. تلاش برای دوستی با نیروهای نظامی و انتظامی و بیسجیان برای کشاندن آن ها به آغوش مردم.

8. گرفتن مراسم سوم و هفتم و چهلم شهدای آزادی و بزرگداشت خاطره ی آن ها در مناسبت های مختلف

9. . در خواست از مراجع تقلید مستقل و شجاع در همراهی با مردم و طلب یاری از آن ها. نقش مراجع و روحانیون در شهرستان ها خیلی مهم است.

10. پرهیز جدی از آزرده کردن اعتقادات مذهبی و باورهای دینی معتقدان.

11. تقاضا از رهبران اعتراض (موسوی و کروبی و خاتمی و هاشمی و ..) به ایستادگی در برابر کودتا چیان.

12. جبران خسارت و دلجویی کردن از کسانی که در این وقایع آسیب های جدی دیده ا ند و یا می بینند.

13. پیگیری وضعیت دستگیر شدگان از طریق منابع داخلی و بین المللی

14. جلوگیری از پخش اخبار غیر موثق و شایعاتی که باعث رعب و وحشت می شود

15. مبارزه با جنگ روانی و ارعاب کودتاگران و شجاعت دادن به کسانی که هنوز در تردید به سر می برند.

-----------------------------------

کسانی که نوشته های حرف حساب را از طریق فید خوان می گیرند لطفا نوشته ها را از طریق ایمیل به دیگران هم برسانند و یا از آن ها بخواهند که مشترک شوند.


2 comments:








ناشناس

گفت...

salam
Pishnahad haye besyar khoob va amali dadin. Ba naa farmanie madani va etessabe saraasari hokoomat ro falaj mikonim.
kiaksar | 06.19.09 - 12:57 pm | #

هموطن،
احمق ترين مردم كسى است كه از تاريخ درس نگيرد و تاريخ را تكرار كند به اميد گرفتن نتيجه ای جز آنچه گذشتگان گرفته اند.
مردم ما بايد خيلى بى شعور باشند كه دراین موقعیت هدفشان فقط برگرداندن رای موسوى يا هر شخص ديگرى از اين نظام باشد.
الان ديگر با راى دادن نميتوان از شر ديکتاتورى و فاشيسم خلاص شد، الان بايد خون داد براي آزادى و دموكراسى.
آيا شما آمادگى داريد ؟ آيا موسوى يا کروبى يا هر شخص ديگرى كه ادعا دارد حقش تضيیع شده و رايش مخدوش گرديده (كه حتمن هم همينطور است) حاضراند در راه آزادى و دموكراسى و نجات از دست فاشيسم مذهبى و دينى خون دهند ؟
هميشه جريان هاي صادقانه و برگرفته از دل مردم با هدايت هاي غلط ونفوذی به بيراهه رفته و بجاي منتهى شدن به دريا، به باتلاق منتهى شده است.
نگويید كه بايد به تدريج و به صورت نرم انقلاب كرد كه شما هم به احمق هاي تاريخ خواهيد پيوست.
انتخابات، موسوى و کروبى جرقه خوبى بودند تا اين رود خروشان ايجاد شود، ولى مطمئن باشيد كه اینان رهبران خوبى نيستند و نخواهند بود چرا كه خود برآمده و پايبند به اين نظام ديکتاتورى و فاشيستى هستند.
ديکتاتورى و فاشيسم مذهبى هرگز اجازه حركت نرم را نخواهد داد، بلکه فرصت فکر کردن و تدارک بیشتر برای سرکوب به دست دیکتاتورِ خواهد داد. الان كه رود خروشان در جريان است بايد سدها را شكست، نه دلخوش به جويبارى كوچك در آینده ای نامعلوم.َ
الان بیشتر از هر چیز نياز به رهبر و هدايت كننده ای دانا، شجاع، دلسوز، وطن و مردم پرست، آگاه به اصول دموكراسى و پايبند به راى و نظر مردم، داريم.
رهبر نه ديکتاتور خودكامه ای ديگر، بلكه فقط به عنوان مدير و هدايتگراین جريان كه با انتخاب مردم باشد و فقط و فقط با ارده و راي همين مردم در هر زمان قابل ازل يا انتخاب باشد.
آیا شما توان مديريت و رهبري اين جريان را داريد؟ آيا كسى با خصوصيات ذكر شده كه قابل اطمينان نيز باشد را ميشناسيد؟ بيایيد براي یک بار فقط یک بار هم كه شده جدى باش�
Iran | 06.19.09 - 1:14 pm | #

ببین این موضوع داغی که درست کردی، بخصوص کلمه ی فرجام و عکسی که گذاشتی با یه روبان در نگاه اول بسیار نا امید کننده هست و آدم ناخودآگاه از ربط کلمه ی فرجام که به پایان ربط داره با اون روبان سیاه، به اضافه ی حرفای خامنه یی امروز، به شدت حس ناامیدی بهش دست میده. هرچند در توضیحات راهکار دادی. به نظر من یه تجدید نظر بکن.
سینااینا | 06.19.09 - 1:16 pm | #

با درودی سرود گونه
ما این روزها داریم یک دوران تاریخی‌ را پشت سر میگذاریم ولی‌ بدون هیچگونه دستاوردی. چرا؟ آیا ما در حال از دست دادن لحظات هستیم؟ آیا مارا به طرفی‌ میبرند؟ ما نباید پله پله جلو برویم، باید هشیار باشیم و باید از این فرصت تاریخی‌ بیشترین استفاده را ببریم. چگونه؟
۱) تنها هدف باید بدست آوردن عدالت و اجرای عدالت (اجتمأعی نه شرعی) باشد و بس. عدالت یعنی دادخواهی و حذف اسلام از دادگستری، و محاکمه و مجازات جنایتکاران دولتی، بسیجی‌، سپاهی، لباس شخصی‌، و دستور دهندگان شکنجه و اعدام مخالفان سیاسی و دگر اندیشان. دادخواهی یعنی محاکمه و مجازات غارتگران اموال عمومی و شخصی‌ از ۳۰ سال گذشته تا کنون.
۲) با عدالت امنیت و با امنیت پیشرفت اجتماعی و کاری (اقتصادی) به دست می‌‌آید. با ا منیت هر نفر خودش انتخاب می‌کند چه بپوشد، چه بگوید، کجا برود، چه مرام و دینی داشته باشد و چگونه زندگی‌ کند.
ما باید بسیار متاسف باشیم که پس از یک هفته تظاهرات میلیونی نه تنها هنوز زندان اوین پا برجاست بلکه افراد دیگر هم به آند افزوده شده است در این چند روزه گذشته.
آیا میدانید چه میکنید و چه میخواهید؟
مهم نیست چه شخصی‌ و چه دولتی داشته باشیم. مهم اینست که هیچکس مورد اذیت و آزار برای بیان، مرام، و پوشاک نشود. چرا نمیبینیید و چه را بیخودی انرژی هدر میدهید. ما ایرانیها چرا همیشه سرمان کلاه میرود؟ چرا این همه انرژی را به بیراهه می‌برید؟
با اجرای دادخواهی، امکان این هست که همه این افرادی که به دنبالشان افتاده اید به خاطر مجازات‌های سنگین آزاد نباشند که رئیس جمهور منتخب شما باشند.
با اجرای دادخواهی، امکان این هست که همه افرادی که در ردهای بالایی جهمهری اسلامی هستند به خاطر مجازات‌های سنگین آزاد نباشند که دیگر دستور دست بلند کردن روی مردم بدهند، ثروت ملی‌ و مردم را بلند کنند و و و و
اگر توانستید به این اهداف برسید دیگر زیاد مهم نیست چه دولتی و چه شخصی‌ سر کار ا
kermani | 06.19.09 - 1:24 pm | #

lotfan mara be balatarin davat konid

---------------------

ایمیل شما؟
shahpour | 06.19.09 - 1:35 pm | #





ناشناس

گفت...

از اين تشر ها نبايد ترسيد. اكنون نوبت مير حسن است تا با اشاره به وظيفه هر مسلمان براي نصيحت مقام رهبري بيانيه اي نوشته و در آن آشكارا به رفتار خلاف قانون ايشان توجه داده و از ايشان بخواهد حساب خود را از دولت جدا كند و اعلام كند كه روي سخن ما فعلا با دولت قانونشكن و دروغ گوي نهم است و نه با رهبري و صراحتا اعلام كند كه به ولايت فقيه در چارچوب قانون اساسي معتقد است و نه بيشتر. پس بهتر است ايشان براي حفظ مشروعيت نظام و رهبري وارد ماجرا شده و به سهولت و بر اساس قانون انتخابات كه تقلب گسترده و سازماندهي شده را مبطل انتخابات مي داند آن را باطل اعلام كند و يا كناري نشسته و نظاره گر پائين كشيده شدن دولت نهم باشد. البته با اين خيزش مردمي عبور از نظام ولايت فقيه چندان كار سختي نيست ولي هدف اكنون اين نيست.
ali | 06.19.09 - 1:50 pm | #

فقط یک نفره که توی این نظام حرفش بیشتر از خامنه ای براشون مقدسه: خود خمینی! به نظرم باید تو این روزا بیشتر از هر چیز روی نمادها و حرفهای خمینی تاکید کنیم و جا بندازیم که "اگه امام بودند جور دیگر رفتار می کردند"
Anonymous | 06.19.09 - 2:33 pm | #

با درود
اکنون همه فهمیدند و دم خروس از زیر عبای ملا بیرون امد گفته هایتان راست و رهنمود هایتان حالب و کار برد دارد
dariush | Homepage | 06.19.09 - 2:33 pm | #

kheili sakhateh fahmoondane in matlab ke alan saghfe khasteh mardom , bayad democracy basheh na , avordane mousavi , amma be gomanam be ghole to in garagheh o bahoonehii boodeh ke mardom bi tars bian biroon ...
maria | 06.19.09 - 5:03 pm | #

Abdollah Nouryyyyyyyyyyyyyyyyyyy
The Best Leader
azadeh | 06.19.09 - 6:09 pm | #

Abdollah Nouryyyyyyyy
azadeh | 06.19.09 - 6:09 pm | #

Kari nakonid ke raie mardom ro nesbet be maa bargardoone. fekr nemikonam mardom az kesani ke tamaam e modat boogh mizanand vaa araamesh e hama ro gereftan hemayat konand
Anonymous | 06.19.09 - 9:47 pm | #

يك برنامه اساسي بايد براي كشاندن اعتراضات به شهرستان ها داشته باشيم.
مهدي | 06.20.09 - 4:51 am | #

خامنه ای خامنه ای ---- رای ما را پس بده

توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد
از اینهمه تقلب رهبر خبر ندارد

کشته ندادیم که سازش گنیم
صندوق دست خورده شمارش کنیم

ای مجلس خبرگان -- الامان الامان
محسن جاهد | 06.20.09 - 5:50 am | #

حرف حساب این است که نلسون ماندلا پس از عمری مبارزه و27سال زندانی بودن در افریقای جنوبی و داشتن سمت رهبری مردم تا پیروزی بعد از پیروزی مردم با رای مردم شد ریس جمهوروبعد از ان هم که دوره ریاستش تمام شد رفت خانه نشست و خلاص رهبری را هم موروثی نکردودرجواب اطرافیان که تکلیف رهبری چه میشود کفت مگر مردم گوسفندند که رهبر بخواهند یا من نمیگذارم افریقای جنوبی را دیکتاتورها غارت کنندبه این خاطر که وطن پرست بود وعاشق مردم وکشورش نه مثل این خامنهای دجال عاشق تروریست های لبنان بابا بیایید با خود روراست باشیم اسلام یعنی مرگ دمکراسی مگر در رژیم اسلامی میشود از دمکراسی گفت؟
kuhyar | Homepage | 06.20.09 - 12:44 pm | #




Blog Widget by LinkWithin