header-photo

چرا ناامید باشیم وقتی که پیروزیم؟

[ نوشته ی زیر خلاصه و اقتباسی است از یک ایمیل دریافتی که در چند بخش تقدیم خواهد شد.]


دو هفته مبارزه، [چندین] شهید، چند هزار دستگیری، و ... این انتظار را در مردم ایجاد کرده است که باید سریع به موفقیت نهایی برسند. عقده های چندین ساله مردم از بی عدالتی و توهین سر باز کرده است و انتظار دارند که یک دفعه کار را یکسره کنند! حال که با سرعت مطلوبشان کار پیش نرفته است مایوس شده اند که البته تا حدودی طبیعی است. اما درست این است که به خود و اطرافیانمان یادآور شویم که در حقیقت یکی از بزرگترین پیروزیهای تاریخ ملت ایران در مدت کوتاه یک ماه اتفاق افتاده است! و باید به دستاوردهای فوق العاده ای که به دست آورده ایم به خود ببالیم:

·    در جریان چهار سال گذشته و به خصوص در جریان انتخابات عموم مردم به آگاهی فوق العاده ای رسیدند و متوجه اهمیت مسایل مهمی مانند اهمیت کارشناسی، اهمیت برنامه ریزی، خطر سواستفاده از مذهب و امام زمان در جهت فساد و ... شده اند.

·   وجهه مردم ایران در جهان از یک ملت خشن و تروریست که کاری جز فریاد مرگ و فحش دادن در خیابان ندارد و هیچ منطقی را نمی پذیرد اکنون به ملتی شجاع، با فرهنگ و اهل آرامش تغییر کرده است که تظاهرات دو ملیونی را در سکوت و آرامش برگزار میکند و دنیا این ملت را در بند حکومتی مستبد و خونخوار میبیند. این پیشرفت بسیار بزرگی است که به طرز معجزه آسایی اتفاق افتاد. تمام پول نفت را هم خرج تبلیغات ترمیم وجهه ملی میکردیم و هزاران طومار اینترنتی برای خلیج فارس و فیلم 300 امضا میکردیم نمیتوانست حتی یک دهم این هم اثر داشته باشد.

·   در پی تقلب و کودتای انتخاباتی، اکثریت مردم حتی بسیاری از آنهایی که به احمدی نژاد رای داده بودند متوجه ظلم و بی عدالتی سردمداران و مدعیان عدل علی شدند. همه آنها اکنون متوجه هستند که روبرویشان جریان فاسد و کودتاگری است که به راحتی دروغ میگوید، ارزشی برای نظر مردم قایل نیست و آنها را خس و خاشاک میداند، حاضر به کتک زدن و کشتن مردم بیگناه با سواستفاده از نام اسلام برای حفظ منافع مالی کثیف و قدرت نامشروع خود است. مردم اکنون ماهیت خامنه ای، احمدی نژاد دروغگو و دار و دسته فاسدش، قاضی مرتضوی، شورای نگهبان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، شکنجه گاه اوین، فرماندهان رانت خوار بسیج، صدا و سیمای دروغگو و لبنانیهایی که برای قتل عام مردم بیگناه ایران اجیر شده اند را به خوبی میشناسند. یک لحظه فکر کنید که چند سال و چقدر باید زحمت میکشیدید که این اطلاعات را به همه مردم برسانید؟ دست دشمن درد نکند، خودشان زحمتش را کشیدند!

·   مردم اکنون همدیگر را میشناسند. میدانند که در خیابان با هم بودند. میدانند که اغتشاشگر نیستند. میدانند که شبها با هم الله اکبر میگویند. میدانند که با هم هستند و میدانند که دشمنشان کیست. چنین همبستگی یی خارق العاده نیست؟

·   خیلی از افرادی که معتقد به رژیم بودند منجمله خانواده شهدا، رزمندگان قدیم، بسیاری از آیات عظام و مراجع تقلید بعد از ظلم های اخیر، کشتار مردم و ... به خوبی متوجه شده اند که اهداف انقلاب 57 و آرمانهای امام خمینی همانند رای مردم توسط عده ای فاسد و مستبد افراطی دزدیده شده است. دیگر حکومت مشروعیتی پیش آنها ندارد و دقت کنید که آنها مهمترین تکیه گاه حکومت در طی سالها بوده اند. علامت این موضوع را میتوانید در تعداد کم افراد عادی در جشن پیروزی احمدی نژاد و خطبه نماز جمعه خامنه ای ببینید که ناچار میشوند با اتوبوس جیره خوارها را برای حفظ ظاهر بیاورند.

پس افسردگی، آیه یاس خواندن و ... بس است. خوشحال باشیم. موفقیتی که تاکنون در این مدت کوتاه بدست آورده ایم آن قدر ارزشمند است که افسردگی ما مانند کسی میماند که دنبال گنجی از الماس بوده است و اکنون گنج طلا بدست آورده است و از این خسران (!) افسرده شده است!
بابک خرمدین
----------------------------------------------------

کسانی که نوشته های حرف حساب را از طریق فید خوان می گیرند لطفا نوشته ها را از طریق ایمیل به دیگران هم برسانند و یا از آن ها بخواهند که مشترک شوند.


1 comments:








ناشناس

گفت...

ishoma fek mi konin baziya dige ahmadi nejado shenakhtan kheylia migan musavi kare eshtebahi karde ghanun gorizi karde!!!!!hanuzam ye adamayi hastan ke hazeran juneshuno bedan be ahmadi nejad hata kesayi ke kharej az iranano hame chizo mibinan man kheyliashuno mishnasam
neda | 06.29.09 - 9:51 am | #

salam, mishe lotfan baraye man davatnameye balatarin befrestin,

meysamsafari@yahoo.com
Meysam | 06.29.09 - 12:24 pm | #

داریوش شکوف، فیلمساز ایرانی مقیم آلمان که آخرین فیلم آنتونی کوئین با نام "هفت خدمتکار" را ساخته است، در اعتراض به "به رسمیت شناختن احمدی نژاد از سوی روسیه" در حالی که جوانان ایران در خاک و خون می غلطند و رژیم بیرحمانه اعتراضات مردمی را سرکوب می کند از آدینه 26 ژوئن 2009 در برابر سفارت روسیه در برلین دست به اعتصاب غذا زده است.

این اعتصاب غذا از روز دوشنبه 29 ژوئن توسط چند ایرانی دیگر دنبال خواهد شد. متاسفانه در برخی وبلاگها و رسانه های حامی موسوی در خارج از کشور این حرکت ایشان به نشانه صرفاً "حمایت از موسوی!" تلقی شده است که این اصلاً درست نیست. با توجه به آشنایی شخصی تعدادی از همکاران سایت ایران ب ب ب با آقای شکوف، به جرات می گوییم که ایشان اصولاً مخالف کل نظام جمهوری اسلامی هستند و مساله ایشان جابجایی این رئیس جمهور با آن رئیس جمهور نیست، بلکه از دید ایشان کل نظام جمهوری اسلامی نامشروع است. عسکهایی را که در زیر می بینید اختصاصاً توسط سایت ایران ب ب ب تهیه شده است.
maryam | 06.29.09 - 1:10 pm | #

دوست عزیز میثم

البته در این که آقای شکوف کار بسیار با ارزشی انجام دادنده اند هیچ شکی نیست ولی نمیدونم این چه اصراری هست که شما نبلیغ کنی ایشون مخالف کل نظام هست. من بحثم سر ماهیت رژیم نیست بلکه صحبت سر عدم تبلیغ تفرفه ست. مگه شما فکر میکنی همه اینا که به موسوی رای دادن طرفدار رژیم هستند
صادق | 06.30.09 - 11:00 am | #




Blog Widget by LinkWithin