header-photo

عجب انقلاب کثیفی داشتیم و ما خبر نداشتیم

مناظره ی میر حسین موسوی  با احمدی نژاد بیش از اینکه نجابت، متانت، و اصالت شخصیتی موسوی را نشان دهد و وقاحت و بی ادبی و کراهت رفتارهای توهین آمیز احمدی نژاد را به رخ بکشد برملا کننده این واقعیت بود که یا احمدی نژاد ضد انقلابی ترین و ستون پنجمی ترین رییس جمهور ایران است که این چنین تمام تاریخ انقلاب را در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به لجن می کشد و یا اینکه حقیقتا انقلاب اینقدر لجن و کثیف بوده است و ما خبر نداشته ایم.

 اگر این گونه است برعکس به جای اینکه سراغ رفسنجانی و بچه هایش رفت باید سراغ آیت الله خمینی و آیت الله خامنه ای (که ولی مطلق فقیه نیز هست) رفت که چگونه بیست و چهار سال اینگونه مملکت را لجن آلود کرده بودند و امروز احمدی نژاد ما را از آن با خبر می کند! مگر غیر این ا ست که رفسنجانی یار نزدیک امام و رفیق پنجاه ساله ی رهبر کنونی و رییس دو دوره ی مجلس بوده است و دو دوره رییس جمهور بوده است و رییس مجلس خبرگان ا ست و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام است؟ راستی در این مدت حوزه ی علمیه ی قم کجا بوده است؟ مجلسی که امام زمان انتخاب کرده بود چه می کرد؟ جنگ را چه کسی اداره کرد؟ چه کسی با آمریکا قطع رابطه کرده بوده است؟ و ...

درگوشی: حتی اگر تمام ادعاهای احمدی نژاد درست هم باشد من مدافع حقی این چنین بی ادب و بی نزاکت و وقیح و دریده نمی خواهم. 


1 comments:








ناشناس

گفت...

عرفان جان به نکته مهمی اشاره کردی، متاسفانه اکثر دوستان از دیشب به جای اینکه روی این جنبه ها تاکید کنند، روی پیروزی موسوی بر احمدی نژاد تاکید میکنند . که البته این پیروزی هم از دید ماست و معلوم نیست مردم عادی چه نظری داشته باشند.
راستی پیروزی موسوی بر احمدی نژاد مهمتر بود یا پیروزی ما بر دیکتاتوری؟
soheil soroshna | Homepage | 06.04.09 - 4:07 pm | #

دقیقا" انقلاب و گردانندگانش اینقدر پلید بودند و البته ما هم میدانستیم ولی سایه سیاه دیکتاتوری اجازه بروز آنرا در چنین سطحی نداده بود.
پدرام | 06.04.09 - 4:12 pm | #

از قوطی ولایت فقیه و مقام عظمایش و بنا به نوشته کروبی در اعتراض به برگزاری انتخابات گذشته از دست پخت آقا مجتبی آقا زاده مقام عظما چیزی جز این تحفه نطنز بیرون نمی اید حامیانش هم همه مترقی اند. بسیج، موتلفه اسلامی ، روحانیت ، جامعه مدرسین حوزه علمیه و قس علیهذا
Anonymous | 06.04.09 - 4:39 pm | #

حرف من اینه: فقظ باید رأی داد. یک رأی هم مهمه. فکر اینکه یکی مثل احمدی نژاد حالا که با این انتقادها قبج همه چی براش ریخته تو 4 سال دیگه چی کار می خواد بکنه برام خیلی سخته. باید ایران را از دیکتاتوری نجات داد و این فقط با رأی دادن اتفاق می افته.
حتی یک رأی هم مهمه. Every vote counts!
احسان | 06.04.09 - 9:16 pm | #




Blog Widget by LinkWithin