header-photo

شوخی های دبستانی یک رییس جمهور

یادم می آید روزی به  این جوک دوران دبستان حسابی می خندیدم. یک شب عده ای دیوانه دور هم جمع شده بودند. یکی رو به دومی کرد و گفت من  این چراغ قوه را روشن می کنم  تو سوار نور آن بشو و برو به آسمان. دومی جواب می دهد: فکر کردی من دیوانه ام می خواهی وقتی آن بالا رسیدم چراغ قوه را خاموش کنی تا بیافتم! هنوز نمی توانم بفهمم چرا آن موقع به این مثلا جوک می خندیدم و از این دست جوک ها که دیگر به آن ها نمی خندیم کم نیستند. تنها توضیحش این است که هر سنی اقتضای خاص خودش را دارد.
غرض اینکه: خبر شیرینی از رییس جمهوری اسلامی ایران از طریق رجا نیوز پخش شد. ایشان از خوابگاه دختران دانشگاه تهران به همراه رییس دانشگاه بازدید می کند ولی وزیر علوم را خبر نمی کند. آن وقت بخوانید خبر رجا نیوز را: 


وزير علوم که از جاماندش در اين برنامه راضي نبوده تاکيد مي کند: من وقتي به آقاي رهبر گفتم چرا به من زنگ نزنيد، گفتند آقاي احمدي نژاد دستور داده که زنگ نزنيد.
رييس جمهور هم با خنده جواب مي دهند: بله گفتم زنگ نزنيد، يعني فعال باشيد ، جريان داشته باشيد تا مثل آهن زنگ نزنيد.
اين سخنان احمدي نژاد با خنده وزير علوم و اعضاي هيئت دولت همراه بوده است.


وای به حال رییس ممکلتی که این آقا با این حد هوش و ذائقه ی مثلا شوخی رییس جمهورش باشد و صد وای به آن هیئت دولتی که به این ابتذال می خندد!


1 comments:








ناشناس

گفت...

کاملا موافقم, شوخی های احمدی نژاد نه تنها در حد یک ریئس جمهور - و دکتر - که در حد یک بچه دبستانی هم نیست, متاسفانه خودش فکر می کنه که خیلی بامزه است.

امیدوارم شوخی های احمدی نژاد به چهار سال آینده کشیده نشده.... آمین
کاوه | 03.04.09 - 10:28 pm | #

چه خوشمزه شده این اقای رئیس جمهور
سیروس | Homepage | 03.05.09 - 2:20 pm | #




Blog Widget by LinkWithin