header-photo

در ایران بازماندگان قربانی به جای قاتل تحت تعقیب و فشار قرار می گیرند

در ابران وقتی یک مقام حکومتی (نظامی، قضایی، بسیجی، معاون دانشجویی، و غیره ...) مرتکب قتل یک بی گناه می شود و یا عملی مجرمانه نسبت به کسی انجام می دهد اگر قربانی و یا بازماندگان جرات کنند علیه او اقامه دعوا کنند به جای پی گیری خودشان تحت تعقیب و فشار و تهدید قرار می گیرند.

این سیاهه بسیار طولانی ا ست ولی اگر فقط به سردار نظری و قضیه دانشگاه تهران در 18 تیر ، زهرا کاظمی، دکتر زهرا بنی یعقوب، قتل یک بی گناه در مترو توسط یک روحانی، قتل های زنجیره ای، داستان سردار زارعی و نماز جماعت زنان لخت و معاون دانشجویی دانشگاه زنجان اشاره کنیم خاطره ها زنده می شود که منظور چیست.

اخیرا هم البته یک نوجوان 16 ساله کردستانی ظاهرا به دست سپاه پاسداران شکنجه و کشته شده است. باید باز به جای پیگیری و مجازات خطاکاران منتظر تهدید خانواده ی جان باخته ی بیچاره بود.


1 comments:








ناشناس

گفت...

سلام، در بلاگ نیوز لینک شد.
بیلی و من | Homepage | 02.26.09 - 7:55 pm | #

وای اومدم یه جایی که فیلتر نداره می تونم نظر بدم
عرفان جان این چیزه غیر عادی نیست
یه زمان پلیس دنبال همسایه ما بود اونم از دیوار اومده بود تو حیاط ما این پلیس ا مثل گاو از دیوار ما بالا اومدن و اومدن تو حیاط من م جلوشون ایستادم عرفان جان حتی یکی شون رو زدم اون ریختن رو سر من و من به فصد کشت زدن میدونی اخرشم ما بازنده ی دادگاه بودیم من به جرم حمله به پلیس متهم شدم اینجا ایران ه همه چیش با همه دنیا فرق می کنه

---------------------------

حرف حساب: سلام سیروس جان. ممنون که تجربه ات رو گفتی. فکر کنم افراد زیادی تجربه های مشابه داشته باشن.
سیروس | Homepage | 03.01.09 - 11:59 am | #

دردناک اینه که حتی نتونی برای عزیزت مراسم یادبود بگیری
سهیل سروش نیا | Homepage | 03.01.09 - 9:32 pm | #




Blog Widget by LinkWithin