header-photo

دروغگرایان

شاید هیچ چیزی در اردوگاه مثلا اصولگرایان اندازه ی جنگ قدرت منزجر کننده ای که قاعدتا نباید وجود داشته باشد (چون همگی هم ذوب در ولایت هستند و هم جز وظیفه ی الهی غایت دیگری ندارند) حالم را به هم نمی زند. آشکار ترین و مشمئز کننده ترین نمونه های این جنگ قدرت، تخریب قالیباف از سوی رایحه ی خوش دولت نهمی هاست!

 این که قالیباف نسبتا یکی از موفق ترین مدیران اجرایی این اردوگاه است دارد رگ های حسادت احمدی نژادی ها را می ترکاند و رعشه بر اندام انتخاباتی اشان انداخته است. در این بین البته مردم بدبخت تهران باید گوشت قربانی باشند و بهای قدرت پرستی ماکیاولیستی دولت نهمی ها را بپردازند و ساعت ها عمر مفید را در ترافیک بگذرانند و باقی عمر را هم به خاطر آلودگی هوا در بیمارستان و قبرستان. بودجه ی مترو و حمل نقل عمومی بلوکه شده است تا کارنامه ی قالیباف درخشان تر نشود در عوض در طی چند ساعت 180 مصوبه برای استان یزد (زادگاه خاتمی) تصویب می شود! اف بر تمام قدرت پرستان دروغگرا!

 اگر روزی شنیدید که جرج بوش مسلمان شده باور کنید که رجانیوز و دولت نهم دلشان برای تئاتر شهر می سوزد. اینها ماکیاولیسم را از چسپاندن خودشان به رجایی شروع کردند. 


1 comments:








ناشناس

گفت...

عرفان جان در پستی اینها شکی نیست.

راستی من احمدی نژاد رو به قایبلاف ترجیح میدم. امیدوارم روزی رو نبینم که یک نظامی رییس جمهور این مملکت باشه

مطمنم در اون روز باید فاتحه ته مونده چیزهای خوبی رو که داریم رو هم بخونیم.

نظامیها به هیچ کدوم از اصول دموکراسی پایبند نیستند.

شاید برخورد نظامی وار با حاج منصور و از کار بر کنار کردن مجری برنامه نگاه 1 دو تا از دسته گلهای دیکتاتورمابانه قالیبافه که من به یاد دارم.

-----------------------

سهیل جان شناخت من از قالیباف رسانه ایست در نتیجه نمی تونم خیلی بهش استناد کنم ولی آن طوری که من می بینم از لحاظ اجرایی کارامدتر از احمدی نژاده و سابقه اش هم به نظرم اون رو در مرتبه ای بالاتر از احمدی نژاد می شونه. گذشته از اون مگه عقبه ی احمدی نژاد نظامی نیست؟ مگه رفتارش پادگانی نیست؟ حالا چه فرقی می کنه که لباس به تن بوده باشه یا نه. به هر حال من با توجه به کارنامه ی قالیباف در این چند سال (که فهمم از اون فقط رسانه ای و ا ز راه دوره) نمی تونم اون را به احمدی نژاد که باز هم شناختم از او بیشتر رسانه است ترجیح ندم. البته مسئله ی فعلن قالیباف و احمدی نژاد نیست.
سهیل سروش نیا | Homepage | 02.22.09 - 5:57 pm | #




Blog Widget by LinkWithin