header-photo

سناریوی عجولانه، حرف های ناگفته و سوتی سایت آینده


سایت آینده در حرکتی عجیب و عجولانه و در عکس  العمل به مطرح شدن جدی میرحسین موسوی با عنوان دو سناریوی اصلی: خاتمی-احمدی نژاد یا میرحسین-قالیباف  مثلا خواسته است با یک تیر چند نشان بزند که از قضا آن قدر آبکی است که هیچ کدام به نشان نخورده است ولی نکات ناگفته و مکنونات فراوانی را برملا کرده است. اول: خواسته است القا کند که احتمال رد صلاحیت خاتمی  کاملا ممکن است! دوم: خواسته است به تیم اصول گرایان پیام بدهد که حالا که خاتمی نمی آید بهتر است احمدی نژاد هم نیاید. چون اصولگرایان تنها در صورتی که خاتمی بیاید حاضرند احمدی نژاد را  تحمل کنند و پشت سر او قرار بگیرند. سوم: لو داده است که رای احمدی نژاد در آرمانی ترین موقعیت ها 12 میلیون بیبشتر نیست. چهارم: اعتراف کرده که  برای در قدرت ماندن که با شکست احمدی نژاد ممکن نیست بهتر است که در برابر چهره ی ارزشی یی مثل میرحسین موسوی چهره مدرن تری همچون قالیباف را به میان آورد که حرف های متفاوت و اتو کشیده تری بزند.

و اما سوتی سایت آینده کجاست؟ نویسنده مطلب که دوست داشته حتما القا کند که رد صلاحیت خاتمی مسئله ای جدی و ممکن است و نتوانسته در متن مقاله به نوشته ی حسین شریعتمداری که اولین بار خاتمی را به رد صلاحیت تهدید کرده بود استناد کند این کار را در قسمت نظرات می کند و به یک کامنت نامرئی در باره ی رد صلاحیت خاتمی پاسخ می دهد و می گوید «در پاسخ به اون دوستی که گفته...» در صورتی که هیچ کامنتی با این محتوا اصلا وجود ندارد! . روی عکس کلیک کنید تا عکس مطلب را ببینید ولی من عین کامنت های این لینک را تا لحظه ی نوشتن این پست در پایین می آورم.



نظرات بینندگان:
شرمنده ها. ولی به این تحلیل میگن فرار به جلو.
از همین جمله که اصولگرایان با خاتمی توافق کنند که خاتمی و احمدی نژاد هر دو کنار بروند، معلومه که چه تحلیل مزخرفی نوشتید. احمدی نژاد در دور قبل که پیش از انتخابات هیچ شانسی نداشت و اصولگراها شورای حکمیت داشتن حاضر نشد کنار بره حالا الان که در راس کاره و وزارت کشور رو هم داره که خواب خوش ببینید که قبول کنه تو انتخابات شرکت نکنه.
در پاسخ به اون دوستی که گفته امکان رد صلاحیت خاتمی وجود ندارد باید بگویم که
اولا اینجا ایران است وامکان همه چیز وجود دارد .
ثانیا اگر به سرمقاله های آقای شریعتمداری در 6ماه قبل درکیهان مراجعه کنید می بینید که ایشان رسما خاتمی را تهدید به رد صلاحیت بخاطر دست دادن و...کرد وسخنگوی شورای نگهبان هم آنرا رد نکرد بلکه گفت در زمان خودش به آن رسیدگی می کنیم.
آقای خاتمی هم امروز گفته اگر مخالفت شود نمی آیم پس تحلیل بالا خیلی هم بی ربط نیست.
Blog Widget by LinkWithin