header-photo

آپارتاید، جاسوس سازی و مزدور پروی در دانشگاه

اینان بی شرمی را هم شرمنده کرده اند: انحصار طلبان قدرت پرست با نهایت فرصت طلبی وقیحانه می خواهند چهل درصد سهمیه ی علمی دانشگاه ها را به بسیجیان بدهند. مدت هاست می خواسته ام بنویسم که بسیجیان هم ایرانی اند و آن ها را جذب کنیم ولی آنچه که این دروغگرایان دین باخته می خواهند دشمن کردن بخشی از ملت با بخشی دیگر است. این ها عملا دارند مزدور پروری و باند سازی و جاسوس گزاری را رواج می دهند و همه ی این ها را با نهایت دروغ گویی به اسم دین و امام زمان پیش می برند.

من بارها دیده ام چگونه یک دانشجوی ناآرام مثلا بسیجی نظم یک کلاس و حتی یک دانشگاه را به هم می زند. من بارها دیده ام چگونه اساتید را تحت فشارها قرار داده اند تا به یک نورچشمی حراست و بسیج بزور نمره بدهند و او را از مشروط شدن چندین و چند باره نجات دهند. من خود دیده ام که قبولی سهمیه ای رشته فیزیک نمره ی فیزیکش در کنکور منفی بوده است! من خود دیده ام که قبولی سهمیه ای رشته زبان انگلیسی نمره ی زبانش در کنکور منفی بوده است! و من دیده ام که همین ها اساتید را تهدید می کنند و دانشجویان را آزار می دهند. بس است دیگر. بی شرمی را تمام کنید.

خودشان  اعتراف کرده اند که در این اواخر درصد کمی از 40 درصد سهمیه ی ایثارگران و رزمندگان پر می شده است ولی اگر بخواهند آن را به بسیج بدهند یعنی سرازیر کردن پایگاه های بسیج به دانشگاه! یعنی نظامی کردن دانشگاه. یعنی گماردن یک جاسوس و مامور برای یک دانشجوی دیگر. یعنی تشکیل دادن حزب پادگانی در داخل هر کلاس. از کنار این خبر نباید به راحتی گذشت و اگر کمپینی باید راه انداخته شود باید علیه این آپارتاید مزدور پرور صورت بگیرد. 


3 comments:








ناشناس

گفت...

سلام داداش عرفان کلی ذوق زده شدم دیدم مطلب نوشتی
برات ایمیل زدم
سه تا از پستا تو، تو بالاترین لینک کردم

با این یوزر
Assassin

عرفان جان این دولت همه ما رو دچار افسردگی کرده
حق کشی و فرق گذاشتن بین ملت
یه چیزای این چند وقته دیدم که دیگه حالم از این سیاست و دولت و همه به هم میخوره





ناشناس

گفت...

آري هموطن ،صد البته الآن كه سهمله 40% به بسيجيان واگذار نشده دانشگاه ها از وجود چنين عناصر خائني در امان نيستند چه برسد به وقتي كه سهميه چهل در صدي هم داشته باشند،اون موقع ديگه ورود و خروج اساتيد را هم كنترل ميكنند (شك نكنيد .





ناشناس

گفت...

سیروس جان سلام
خوبی داداش؟
از لطفت ممنونم و امیدوارم مردم ایران هم وقتی روزگار خوشی داشته باشند.
-------------------------
ناشناس عزیز ممنونم از نظرت
آن هایی که این توطئه ها را طراحی می کنند نه این بیچاره ها که بازیچه ی قدرت طلبی اون ها می شن.




Blog Widget by LinkWithin