header-photo

محسن قرائتی، دهه ی فجر! و آمار های شرم آور بی سوادی

محسن قرائتی همیشه لطیفه گو که سال ها رییس نهضت! سواد آموزی است اغلب با لحنی حق به جانب شخصیت  اصلی اش را در محاق نگه می دارد و با افاضه در باره ی قران و حدیث و گسترش فرهنگ نماز به این مسئول و آن مسئول کنایه دین می زند و توصیه ی تقوا می کند و یا با این مسئول و آن مسئول پالوده می خورد .

طبق این آمار ریشه کنی بی سوادی 75 سال طول می کشد! گمانم منظور این مثلا مسئول مرگ تمام بی سوادان کنونی بوده است. در آستانه ی 30 سالگی انقلاب هستیم و بیست سال هم از پایان جنگ گذشته است. همه می دانند که سال ها سازمان تحت نظر قرائتی به مردم آمار های دروغ داد و سه دهه است چنان عمل کرده که تازه 70 سال دیگر لازم است تا بی سوادی محو شود! کاش یک نفر حوصله می کرد آمارهای اعلام شده نهضت سواد آموزی را جمع می کرد تا ثابت شود کسی که ادعای قران و حدیث و نماز او دکان نان خوری و فریب مردم شده تنها با ارائه ی آمارهای دروغ و فریب دهنده بر سر کار است و دغل و دکان این مدعیان دین آشکارتر شود.

 (ایشان تازه در سال 85 متوجه شده است که باید نیروها را بسیج کرد و به بی سوادان اصرار کرد که با سواد بشوند! جدید ترین اظهارات ایشان در باره ی خوبی های سواد آموزی (حتی به سگ) را هم در اینجا بخوانید. )

نکته ی مهم دیگر در این مصاحبه این است که این جناب مسئول مدعی شده که نام "آموزش و پرورش" وارداتی است! و باید آن را به "وزارت تربیت" تغییر داد. لطفا حرف های این طالبان در قدرت را جدی بگیرییم. 
Blog Widget by LinkWithin