header-photo

سرنوشت ایران و سه تفنگدار بی تفنگ

اصلاح طلبی می توانست راه برون رفتی از ناشایست سالاری و دروغ مداری معاصر ایران باشد ولی به دلیل بی تدبیری، (گاهی) تندروی های بی محاسبه، بی عرضگی و عافیت طلبی کسانی که با شعار اصلاح طلبی مردم ناامید را امیدوار کردند و در راس آن ها سید محمد خاتمی امروز تنها شبیه یک روسپی بی تعهد سیاسی شده است که با همه با کمترین بها به گونه ای رابطه دارد. برای اصلاح طلبان اصلاح طلبی وام سیاسی بی پشتوانه ای است که هنوز خرج قدرت طلبی و چانه زنی پشت پرده اشان را فراهم می کند. برای اصول گرایان، اصلاح طلبی حکم دشمن فرضیی را پیدا کرده که با تحقیر و شکست پیاپی آن بر احساسات ظفرمندانه اشان اضافه کنند. و برای مردم بیچاره: یک زیباروی خفته در آغوش بازیگران سیاسی اهل دوست بازی و حفظ نظام و ژست های روشن فکری گفتگوی تمدنی است!

آقایان مثلا اصلاح طلب! لطفا خاک کنید این جسد اصلاح طلبی را و همخوابگی با این مرده را بس کنید تا مردم تکلیف خودشان را با سرنوشتشان بدانند. بس است بازی با این الفاظ بی خاصیت وقتی که سرداران و سربازانشان به سبب بی لیاقتی و بی عرضگی شما امروز با تبختر به سور به بار نشستن شعار «ما می توانیم» اشان نشسته اند هنگامی که شما نه عرضه داشتید آزادی مخالف را برقرار کنید و نه وطن را دوباره ساختید و نه عرضه دارید با کمک شیخ اصلاحات کروبی* و شاه سازندگی رفسنجانی و سید بین المللی خاتمی چند نفر نماینده را به مجلس بفرستید. آقایان وقت آن رسیده که بی عرضگی اتان را آشکارا به مردم بگویید تا دیگربی حاصل دل به سه تفنگدار بی تفنگ نبندند و دست اندرکار طرحی نو شوند. لااقل این قدر نسبت به این مردم زجر کشیده احساس دین کنید اگر هنوز کمی دین دارید.
+++++++++++++++++++

* فراموش نکنیم که همین جناب شیخ اصلاحات کروبی هم بعد از انتخابات ریاست جمهوری آتشش حسابی تند بود و قول های فراوانی از جمله راه انداختن یک شبکه ی تلوزیونی داد! کسی شبکه ی تلوزیونی ایشان را دریافت می کند؟


4 comments:








ناشناس

گفت...

شاید یکی از نقاط ضعف ما در آن سالهای اصلاحات وتب تند جریانات و تبلیغات سیاسی همین ساده انگاری ها بوده است ، گمان بیهوده ای است اگر فرض کنیم که امروز از بطن این نظام مارتین لوتری دیگر سر بلند خواهد کرد. یادمان نرود که سالها بجای تدبیر ، تکبیر داشتیم.هر جامعه ای را با یک محک خاص نمی توان سنجید . بهرحال امید از ملزومات یک اجتماع زنده باید باشد اما من قویاً این نکته را باور دارم که هیچ قومی تغییر نخاهد کرد الا به تغییر ذات .





ناشناس

گفت...

وب
-
آ
-
ورد





ناشناس

گفت...

fekr nemikardam ye javoon betoone be een rahati goole cherto pert goftanaye osool gara ha ro bokhore!!!! darigh ke eenghadr ba tasobi bachegane ke tahte tasire jave mojoode ghezavati koorkooraane mikonid.khatami agar natavan bood bekhatere kasani az dasteye hamin osoolgaraha bood.ensaaf dashte bashid.fekr konid.





ناشناس

گفت...

sar dasteye ghame darane osool garayan ke roozi shoaarash een bood ke moshkele mamlekate ma hejabe javanane aan nist!!!!!! oo be ghole khod amal kard? tavanest joloye een biaberooee hara begirad!! police baraye amniyate khatere mast,na baraye tazife ehsase amniyate khatere ma!!!! baraye ma che chizi baghi gozashteand?? be jaye sakhtane javanan ,moshti javane oghdei'iye dinzadeye mokhalefe hokoomate ke harooz shakhsiyateshan ra daghoontar az reooze ghabl mikonand. janbeye ghodrat ra dashte bashid. az ghodrat baraye rafe oghdehaye shakhsiye khod estefade nakonid.een javanan bayad jaye shomahara begirand. ghodrat raftanist




Blog Widget by LinkWithin